reklam

Sayfa 93 - Toplam 199 İlkİlk ... 43839192939495103143193 ... SonSon
Bulunan 921 den 930 - Toplam 1986
Ağaç Şeklinde Aç1845Beğeni

2015 ÖYP Aralık Kadroları Ne Zaman Açıklanır?

ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda 2015 ÖYP Aralık Kadroları Ne Zaman Açıklanır? Konusunu İncelemektesiniz

6 aydır bekliyoruz 2 gün daha bekleriz ama 6ay zamandan sonra yetistirememeleri hiç şaşırtıcı değil!! ...


  1. #921
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    69
    6 aydır bekliyoruz 2 gün daha bekleriz ama 6ay zamandan sonra yetistirememeleri hiç şaşırtıcı değil!! Bilgi aktarımı yapan arkadaşlara gerçekten sonsuz teşekkürler
    beetul, Fztcaglar, bus.adm ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  2. #922
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    30
    Alıntı ugur.uzun Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Dün akşamdan beri cari ilanlar da kapalıydı hocam, akademik ilan sayfası hiç açılmadı...
    Yok bugünden bahsediyorum. Bugün cari açıktı sonuçta fakat öyp ilanı kapaliydi

  3. #923
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    112
    Alıntı Psychitect Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaslar bugun yetismezmis haftaya aciklayacaklarmis pazartesi bir ihtimal salı en geç olmak uzere bilgisini almis olup sizlerle paylasma geregi duydum simdi herkes bilgisayarini kapatsin bi tras olsun dus falan alsin azicik insan icine ciksin sakasi bi yana durum boyle arkadaslar
    Hocam amma geciktirdiler ya. Neyse ama aylarca bekledik 2-3 gün daha bekleriz. Sağol hocam bilgilendirmelerin için CIA gibi çalıştınız şu süreçte
    bus.adm ve kity peri bunu beğendiler.

  4. #924
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    32
    burada bilgi paylaşan bütün arkadaşlara teşekkür ederim. uzun zamandır takip ediyorum ama anlamadığım bir şey var, alan sınavı olmayacağından nasıl bu kadar emin olundu? madem önemli olan 2016 dan önce kadroların açıklanmış olması -ki atamaların 2015'te yapılamayacağı artık kesin- alan sınavı ocak içinde yapılabilir gayet de. yanılıyor muyum?

  5. #925
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Nerden
    Bursa, Turkey
    Mesaj
    236
    Alıntı redbullah Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    burada bilgi paylaşan bütün arkadaşlara teşekkür ederim. uzun zamandır takip ediyorum ama anlamadığım bir şey var, alan sınavı olmayacağından nasıl bu kadar emin olundu? madem önemli olan 2016 dan önce kadroların açıklanmış olması -ki atamaların 2015'te yapılamayacağı artık kesin- alan sınavı ocak içinde yapılabilir gayet de. yanılıyor muyum?
    Aman hocam sen ne yaptın [emoji15] [emoji15]
    Ben de dedim aynısını da millet açtı ağzını yumdu gözünü. Gelirler birazdan ateş etmeye görürsün [emoji1] [emoji1]

  6. #926
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    17
    Şşş sakin tamam geçti bişey yok
    birdost55 bunu beğendi.

  7. #927
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    53
    Onceki yorumlari okursaniz anlarsiniz.

  8. #928
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    441
    Alıntı deCoder Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aman hocam sen ne yaptın [emoji15] [emoji15]
    Ben de dedim aynısını da millet açtı ağzını yumdu gözünü. Gelirler birazdan ateş etmeye görürsün [emoji1] [emoji1]
    Hocam herkes istediğini düşünebilir sora bilir. Fakat içerden aldığımız bilgiler neticesinde uzun zaman önce kesinkeşti sınav olmayacağı. Net bilgi.

  9. 25-12-2015, 18:16

    Yeni Üye

    Sebep
    Gereksiz Alan İşgali

  10. #929
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    17
    Alıntı nclec Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Canınızı sıkmak istemem ama az önce yök te çalışan bir memurla konuştum herşey hazırmış ama ünilerle görüşmeler bitmemiş üniler eğer olumsuz talepte bulunursa hiç yapılamayacağı ihtimalinden bahsediliyor dedi kendisi
    bus.adm koskoca personel daire başkanına sordu alım olacak dedi. personel daire başkanına mı inanalım senin konuştuğun memura mı?
    bus.adm ve kity peri bunu beğendiler.

  11. #930
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    53
    Saliya en geç bu iş biter diye umuyoruz.





Benzer Konular

  1. ÖYP 2014 Aralık Yerleştirme Sonuçları Ne Zaman Açıklanır
    ÖYP 2014- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan mesuttaner
    Cevap: 607
    Son Mesaj: 12-01-2015, 00:17
  2. ÖYP 2013/3 Aralık Sonuçları Ne Zaman Açıklanır ?
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan Muhibbi01
    Cevap: 356
    Son Mesaj: 06-01-2014, 12:00
  3. 2013 Aralık ÖYP Ne Zaman Açıklanır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ibrahimbicak
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 17-12-2013, 00:57
  4. bu dönemin yüksek lisans kadroları ne zaman açıklanır
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan bilim_adamı
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 14-05-2012, 15:52
  5. ÖYP kadroları ne zaman açıklanır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan deucan
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 10-11-2011, 11:57

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git