reklam

Sayfa 25 - Toplam 199 İlkİlk ... 1523242526273575125 ... SonSon
Bulunan 241 den 250 - Toplam 1986
Ağaç Şeklinde Aç1845Beğeni

2015 ÖYP Aralık Kadroları Ne Zaman Açıklanır?

ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda 2015 ÖYP Aralık Kadroları Ne Zaman Açıklanır? Konusunu İncelemektesiniz

demircan_053 Demiş ki: şu an kapalı açılmıyor , başvuru zamanında aktif olur hem güncelleme yaparsınız ...


  1. #241
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2015
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    141
    Alıntı demircan_053 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    şu an kapalı açılmıyor , başvuru zamanında aktif olur hem güncelleme yaparsınız hem de kadroları görebilirsiniz o zaman
    tesekkurler

  2. #242
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Mesaj
    204
    iyiki yetişmemiş... isabet olmuş. düşünün arkadaşlar bundan aylar önce forumun konusu alan sınavı olcak mı olmayacak mıydı tartışmasıydı. şimdi ise e devlet üzerinden mi yapılıo tercihler diyo millet hadi bakalımm

  3. #243
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    170
    Alıntı oguzkanli61 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hangi alana, ne kadar kontenjan açıldığını sorup, öğrenebilen var mı?
    Abartmayin canim, herkeste gergin bi bekleyis var anliyorum ama arayip da alan bazli kontenjan sorulur mu hic? Hocamz kaldi zaten haftaya hersey ortaya cıkar.

  4. #244
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    270
    OYPUYG hala hata verdigine göre yarın büyük gün mü dersiniz
    o_sadık bunu beğendi.

  5. #245
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    281
    Alıntı demircan_053 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Facebook ta gördüm son alım diye bütün alanlara alım olacağını zannedenler var , Temel Tıp Bilimleri , Temel İslam Bilimleri , Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Felsefe ve Psikoloji, Hukuk gibi alanlarda alımlar zaten oldu arkadaşlar bekleyen varsa boşuna beklemesin
    Aynen biri hukuktan alım olur diye bekliyor hala nasıl buralara çekilebiliyor konular hayret ediyorum doğrusu

  6. #246
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    170
    Alıntı fooder Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    OYPUYG hala hata verdigine göre yarın büyük gün mü dersiniz
    Keske oyle olsa hocam ama haftaya olur herhal.bilgisayarci arkadaslara da sordum islemleri bitirip herna acabilirlermis sayfayi ama nasil, nezaman olur bilmem

  7. #247
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    638
    Alıntı zek.barstekin Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam o kadrolar hukuk degil iibf catisi altinda oldugu icin hukuk ile birlikte acilmadi.gecen sene oldugu gibi o kadrolara hukuk lisans mezunlari basvuracaklar.yani uls ler ile ortak bi tercih durumu yok. Dediginiz gibi bir sorun var o da soyle: hukukta alansinavina girildi fakat 133 kadro acildi.. Belki bu kadrolari isteyenler vardi ama riske etmemek icin o an tercih ettiler ve kamu ve ozel hukuk sectiler, simdi yeniden 17 kadro alinacak ve yerlesemeyn tum adaylar basvurabilecek alan sinavindan gecen. Buyuk bi kargasa bence.ayni donemde hukuk lisans mezunlarini ilgilendiren tum ilsnlar birlikte acilabilirdi.
    iibf adı altında bile olsa sonuçta sadece hukukçular başvurabiliyorsa sonraya bırakmaları absürd olmuş , hem o 17 kadroyu verecekler diye birşeyde yok galiba direk 17 eksik de verilmiş olabilir kadrolar , neyse kadrolar ilan edildiğinde hepsi aydınlığa kavuşacaktır , dört gözle bekliyoruz efenim
    zek.barstekin bunu beğendi.
    '' Herşeye Sahip Olmak İsteyen Elindekini de Kaybeder ''

  8. #248
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    270
    Alıntı zek.barstekin Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Keske oyle olsa hocam ama haftaya olur herhal.bilgisayarci arkadaslara da sordum islemleri bitirip herna acabilirlermis sayfayi ama nasil, nezaman olur bilmem
    yani OYPUYG nin hata vermesi bizle mi kadrolarla ilgili hocam yoksa pzrtsi yökün belirttigi elektirik altyapi duzenlemesimi

  9. #249
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    638
    Alıntı birdost55 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aynen biri hukuktan alım olur diye bekliyor hala nasıl buralara çekilebiliyor konular hayret ediyorum doğrusu
    hocam sonradan öğrendim az bir miktar alan kayması olabiliyormuş ortak başvurulabilen alanlar diye ama bu sefer de yukarıda bahsettiğim gibi bir kısmının alan sınavlı puanı varken diğerinin olmayacak , muhtemelen ortak başvurulabilen kadrolar açılmayacaktır diye düşünüyorum ama bekleyip göreceğiz artık

    edit : açılmayacaktır derken ortak olmayacaktır manasında dedim , hangi bölüme bağlıysa sadece o bölüm başvuru yapacaktır manasında
    Son düzenleyen demircan_053, 17-12-2015 saat 16:49.
    '' Herşeye Sahip Olmak İsteyen Elindekini de Kaybeder ''

  10. #250
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    170
    Alıntı fooder Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yani OYPUYG nin hata vermesi bizle mi kadrolarla ilgili hocam yoksa pzrtsi yökün belirttigi elektirik altyapi duzenlemesimi
    Hocam bizle mi alakali bilmiyoruz, gecen pazartesi bakim var sabah acilacak dediler bildiginiz gibi yok sayfasi falan hepsi geldi ama oypuyg ve oyp ilan sayfalari hala yok.arkadaslar gecici bi kullanim disilik, sayfa tkrar eski haline (sayfa bulunamadi yazisi varkenki) gelmeden verileri yukleyip bir anda kadrolari da aciklayabilirler teknik olarak diyorlar.bekleyip gorecez. Ama anladigim qpuronun dedigi gibi sayfada onceden islem baslandigini gorme firsatimiz olmayacak





Benzer Konular

  1. ÖYP 2014 Aralık Yerleştirme Sonuçları Ne Zaman Açıklanır
    ÖYP 2014- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan mesuttaner
    Cevap: 607
    Son Mesaj: 12-01-2015, 00:17
  2. ÖYP 2013/3 Aralık Sonuçları Ne Zaman Açıklanır ?
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan Muhibbi01
    Cevap: 356
    Son Mesaj: 06-01-2014, 12:00
  3. 2013 Aralık ÖYP Ne Zaman Açıklanır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ibrahimbicak
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 17-12-2013, 00:57
  4. bu dönemin yüksek lisans kadroları ne zaman açıklanır
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan bilim_adamı
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 14-05-2012, 15:52
  5. ÖYP kadroları ne zaman açıklanır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan deucan
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 10-11-2011, 11:57

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git