reklam

Sayfa 122 - Toplam 199 İlkİlk ... 2272112120121122123124132172 ... SonSon
Bulunan 1.211 den 1.220 - Toplam 1986
Ağaç Şeklinde Aç1845Beğeni

2015 ÖYP Aralık Kadroları Ne Zaman Açıklanır?

ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda 2015 ÖYP Aralık Kadroları Ne Zaman Açıklanır? Konusunu İncelemektesiniz

ya ben kaç defa aradım yök'ü sürekli sayfayı takip edin dio: sana nasıl alan sınavı ...


  1. #1211
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Mesaj
    204
    ya ben kaç defa aradım yök'ü sürekli sayfayı takip edin dio: sana nasıl alan sınavı olcak demişler. bizi mi yiyosun...

  2. #1212
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    54
    Alıntı fedex Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ya ben kaç defa aradım yök'ü sürekli sayfayı takip edin dio: sana nasıl alan sınavı olcak demişler. bizi mi yiyosun...
    bugün açıklanacak mı sordunuz mu?

  3. #1213
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    53
    Bugün 28 aralık. Kaldı ki alan sinavi yapmaya kalsalar en az 1.5 ay sürer Yök bu karışık durumda bununla uğraşmaz bu bir. Ikincisi ise genel alımları yakma gibi bir luksleri olamaz o zaman diger alanlardan alım olmazdı bu da iki. En gec carsambaya belli olur tabi umudumuz bugün açıklama olmasi yönünde.

  4. #1214
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2015
    Mesaj
    307
    Alıntı nclec Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Artık tek birşey yazmıcam insanalar yalan söylediğimi düşünüyor ama yemin ederim yalan söylemedim. İNŞ OLMAZ DA HEP BERABER SEVİNİRİZ AMA OLURDA ALAN SINAVI YAPILIRSA İNŞ BİRİNİN HAKKINA GİRDİĞİNİZİ DÜŞÜNÜP ÖZÜR DİLERSİNİZ
    Ay evet lütfen yazma hadi kib


  5. #1215
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    453
    Alıntı flz.. Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşım,

    Benim ÖYP'ye atanmadan önce yine devlet üniversitelerinden birinde yüksek lisans kaydım vardı.Devam etmekteydim. Atandığımda hocalarım "Neden o üniversite olsun ki,zaten yeni başlamışsın.. Belki de başka bir yere gidersin yeniden tercih yapıp" dediler. Ben de öyle yaptım zaten. Yüksek lisans başvuru dönemi geldiğinde yeniden tercih yapıp daha iyi bir üniversitede eğitimime başladım.

    Yani, bu noktada da yine atandığınız üniversitenin tutumu önemli. Eğer istemezlerse başka bir üniversiteye gitmenizi aynı yerde devam et derlerse, o zaman devam etmelisiniz..Ancak "ben seni oraya göndermek istemiyorum , yeniden tercih yap" derse tercih yapıyorsunuz. Ayrıca yeniden başladığınızda 3 yıllık süreç(yüksek lisans için) yeniden başlıyor. Kalan sürede bitirmen gerekir diye birşey de yok..
    Bildiklerim bu şekilde.. Umarım yardımcı olmuştur. Yanlışım varsa affola..

    - - - Güncellendi - - -



    Arkadaşım,
    O dediğiniz +1 sene sadece tez dönemi için değil.. Genel olarak yüksek lisans süreci için .. Zaten atandıktan sonra 'bakalım derslerinde bu dönem kalan olmuş mu? ' diye kontrol ettiklerini görmedim ..Önemli olan max 3 yılda bitirebilmek.. Ancak o zaman ilişik kesiliyor..
    hocam tubitak projesi bursiyeriyim onu yakacak halleri yoktur değil mi? tekrar tercih yapmak demek projeyi de kaybetmek demek. İnşallah böyle bir baskı yapmazlar

  6. #1216
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    53
    444 8965 te calisan insanlar artık bikmislar baştan savma is yapıyorlar. Eğer gerçekten yalan soyledilerse de konuşmalar kayit altina alınıyor sikayet edebilirsiniz.

  7. #1217
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    170
    Alıntı nclec Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam yökü aradım şimdi (4448965) duyurlar bugün yapılacak dedi ne kadar doğru bilmiyorum tabi ama kadın mühendislik için alan sınavı yapılacak dedi yaa (( hani yoktu alan sınavı bu satten sonra nasıl yapacaklar alan sınavını!!!
    Cok gereksizsin cidden. Gecen de aynisini yapmistin

  8. #1218
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    52
    Alıntı flz.. Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Anladığım kadarıyla ÖYP ye başvuracaksınız ancak yüksek lisans eğitim sürenizin sonuna gelmişsiniz. Böyle bir durumda ÖYP ye atanmanızda sorun olmaz diye biliyorum.Ama atandıktan sonra devam etmekte olduğunuz y.lisans için yeniden bir 3 yıl verilmiyor. Bitirmeniz gereken sürede bitiriyorsunuz. Sadece yds puanınız sebebiyle dil kursuna gidecekseniz, orada geçen süreniz y.lisans bitiş sürenize ilave ediliyor.Bunun dışında yeniden tercih yapıp başka bir yerde y.lisansa başlamayı isterseniz ve atandığınız kurum buna müsaade ederse, süreç zaten yeniden başlıyor. Ben bu şekilde diye biliyorum...
    Teşekkür ederim cevap için hocam bende sorun çıkacağını düşünmedim de 50d kadrosu için böyle bişey gelince başıma aklıma geldi yüksek lisansıda 2 aya bitiricem inş

  9. #1219
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Mesaj
    75
    arkadaşlar konuşmamda arkülasyon bozukluğu olmasına rağmen yök çağrı merkezini aradım kübra hanımla görüştüm biraz ısrarlı sorular sorduktan sonra alan sınavı ve atamalar ile ilgi bayan inanın bizimde sizden fazla bilgimiz yok bizde sizin gibi duyurulardan fazlasını bilmiyoruz dedi

  10. #1220
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2015
    Mesaj
    40
    Alıntı kity peri Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Zeynep hocam o sayfa daha önceden de hata veriyordu
    hocam bu sabaha kadar sayfa bakım yapıldığını söylüyordu şimdi hata veriyor. kafam karıştı benim de bugün ilan vermezler mi





Benzer Konular

  1. ÖYP 2014 Aralık Yerleştirme Sonuçları Ne Zaman Açıklanır
    ÖYP 2014- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan mesuttaner
    Cevap: 607
    Son Mesaj: 12-01-2015, 00:17
  2. ÖYP 2013/3 Aralık Sonuçları Ne Zaman Açıklanır ?
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan Muhibbi01
    Cevap: 356
    Son Mesaj: 06-01-2014, 12:00
  3. 2013 Aralık ÖYP Ne Zaman Açıklanır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ibrahimbicak
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 17-12-2013, 00:57
  4. bu dönemin yüksek lisans kadroları ne zaman açıklanır
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan bilim_adamı
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 14-05-2012, 15:52
  5. ÖYP kadroları ne zaman açıklanır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan deucan
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 10-11-2011, 11:57

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git