reklam

Sayfa 108 - Toplam 199 İlkİlk ... 85898106107108109110118158 ... SonSon
Bulunan 1.071 den 1.080 - Toplam 1986
Ağaç Şeklinde Aç1845Beğeni

2015 ÖYP Aralık Kadroları Ne Zaman Açıklanır?

ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda 2015 ÖYP Aralık Kadroları Ne Zaman Açıklanır? Konusunu İncelemektesiniz

Bence de azalır ama şu bir gerçek ales ve yds 'si olmayan sadece ortalama yapanların ...


  1. #1071
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    242
    Bence de azalır ama şu bir gerçek ales ve yds'si olmayan sadece ortalama yapanların işine çok yaracak.

  2. #1072
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    233
    Alıntı DyRous Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    beklenen kadrolara bakıyorum da imkansız gibi geliyor. bölümlerin puan paylaşım sayfalarına bakıyorum da, sadece mühendislerde ayrı ayrı kendi bölümlerine 100-150 kadro bekleyen arkadaşlar var.

    mümkün mü cidden böyle bir şey? yoksa umut dünyası mı? 20 çeşit mühendislik var zaten. eğitim fakültesi, iletişim, sağlık bilimleri, iibf vb. derken abartıyor muyuz acaba?

    amacım eleştiri değil cidden merak, daha önce yapılan alım sayılarını kendi bölümüm dışında bilmiyorum. sadece herkes kendi bölümüyle ilgili olabilecek en yüksek sayıları bekliyor gibi geldi.
    Herkes kendine kadronun çok verileceğini düşünüyor. Ben bi fzt olarak şu şekilde düşünüyorum.

    Hafif bi mantık yürütürsen. Son 5 senede sayısı 9 dan 56 ya yükselen FTR, DYT gibi bölümlere dayatma kadro gözüyle bakılsa da üniversitelerde ihtiyaç çok. Üniversitelerden edilen taleplerde konuştuğum hocalara göre hiç de azımsanacak bir miktar değil. Ben bu iki bölüme de toplam 180 kadronun ayrılacağını düşünüyorum.

  3. #1073
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Mesaj
    135
    Alıntı deCoder Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yetkili kişilerin bizi 31 ine kadar GAYRİ RESMİ açıklamalarla oyalayıp, ardından 2015 bitti maalesef 2015 kadrolarını 2016 ya aktaramıyoruz takvim sıkışıklığı nedeniyle yapılması planlanan son ÖYP alımlarının iptal edildiğini duyurarak işi oldu-bittiye getirmelerinden ciddi derecede endişeleniyorum.

    C2305 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hocam banada oyle geliyor

  4. #1074
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Nerden
    Bursa, Turkey
    Mesaj
    236
    @mechanist hocam umarım yanıltırlar bizi kuruduk bittik aylardır...

    C2305 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  5. #1075
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    27
    Alıntı Fztcaglar Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    o aktif link olayı ösym de oluyor sadece yökte yok malesef
    teşekkürler hocam
    Fztcaglar bunu beğendi.

  6. #1076
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Mesaj
    135
    Alıntı deCoder Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    @mechanist hocam umarım yanıltırlar bizi kuruduk bittik aylardır...

    C2305 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    İnsallah hocam

  7. #1077
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2015
    Mesaj
    79
    şu safhada olumsuz düşünenlerin gerçekten kötü niyetli olduğunu ya da cidden kendilerini üzmek için aşırı efor sarfettiğini düşünüyorum.

    google'a öypuyg yazın, karşınıza e-devlet yönlendirmesi gelecek. ki alımlarda e-devlet üzerinden olacağına göre? ayrıca eskiden sayfada bunu göstermezken?

    yani yapmayacakları bir alım için uğraşmayacaklar herhalde?

    içeriden gelen onca duyum varken, özellike psytch'in neredeyse yök söylemişçesine çıkan bilgilendirmeleri varken hala nasıl umutsuz olabiliyorsunuz aklım hayalim almıyor? örneğin açın 2014 aralık öyp atamalarını, adam burada söylediğine benzer şeyleri söylemiş ve birebir tutmuş. muhtemelen yarın 12'ye kadar da bilgilendirir bizi pazartesi mi yoksa salı mı olacağına dair.

    ayrıca yarın öbür gün üniversitede bu yaşayacaklarınızı hiç edecek denli sinir, stres harbinden sıyrılabileceğinizden endişeliyim. bu kadar pessimist olmayın ya. sanki dünyalarınız başınıza yıkılacakmış gibi davranıyorsunuz öyp olmazsa. bende çok gerginim, ve öyp ile atanamazsam çok üzülücem ama 2 gün sonra çalışmalarıma kaldığım yerden devam edicem, ama part time iş yaparak ama cari alım kovalayarak. yazık ediyorsunuz kendinize.
    birdost55 bunu beğendi.

  8. #1078
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    201
    Bu hafta hepimiz için bol Öyp kadrolu bir hafta olsun . ��

  9. #1079
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    242
    Alıntı durumsuz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    şu safhada olumsuz düşünenlerin gerçekten kötü niyetli olduğunu ya da cidden kendilerini üzmek için aşırı efor sarfettiğini düşünüyorum.

    google'a öypuyg yazın, karşınıza e-devlet yönlendirmesi gelecek. ki alımlarda e-devlet üzerinden olacağına göre? ayrıca eskiden sayfada bunu göstermezken?

    yani yapmayacakları bir alım için uğraşmayacaklar herhalde?

    içeriden gelen onca duyum varken, özellike psytch'in neredeyse yök söylemişçesine çıkan bilgilendirmeleri varken hala nasıl umutsuz olabiliyorsunuz aklım hayalim almıyor? örneğin açın 2014 aralık öyp atamalarını, adam burada söylediğine benzer şeyleri söylemiş ve birebir tutmuş. muhtemelen yarın 12'ye kadar da bilgilendirir bizi pazartesi mi yoksa salı mı olacağına dair.

    ayrıca yarın öbür gün üniversitede bu yaşayacaklarınızı hiç edecek denli sinir, stres harbinden sıyrılabileceğinizden endişeliyim. bu kadar pessimist olmayın ya. sanki dünyalarınız başınıza yıkılacakmış gibi davranıyorsunuz öyp olmazsa. bende çok gerginim, ve öyp ile atanamazsam çok üzülücem ama 2 gün sonra çalışmalarıma kaldığım yerden devam edicem, ama part time iş yaparak ama cari alım kovalayarak. yazık ediyorsunuz kendinize.
    E devlet üzerinden mi tercih yapılıyor hocam? Benim şifrem yok da

  10. #1080
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2015
    Mesaj
    79
    Alıntı Mermaid92 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    E devlet üzerinden mi tercih yapılıyor hocam? Benim şifrem yok da
    alın o zaman hocam yarın ptt'ye gidip e-devlet şifremi almak istiyorum derseniz anında verirler. 4 liraydı sanırım.
    metaliköpük bunu beğendi.





Benzer Konular

  1. ÖYP 2014 Aralık Yerleştirme Sonuçları Ne Zaman Açıklanır
    ÖYP 2014- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan mesuttaner
    Cevap: 607
    Son Mesaj: 12-01-2015, 00:17
  2. ÖYP 2013/3 Aralık Sonuçları Ne Zaman Açıklanır ?
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan Muhibbi01
    Cevap: 356
    Son Mesaj: 06-01-2014, 12:00
  3. 2013 Aralık ÖYP Ne Zaman Açıklanır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ibrahimbicak
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 17-12-2013, 00:57
  4. bu dönemin yüksek lisans kadroları ne zaman açıklanır
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan bilim_adamı
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 14-05-2012, 15:52
  5. ÖYP kadroları ne zaman açıklanır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan deucan
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 10-11-2011, 11:57

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git