reklam

Sayfa 100 - Toplam 199 İlkİlk ... 50909899100101102110150 ... SonSon
Bulunan 991 den 1.000 - Toplam 1986
Ağaç Şeklinde Aç1845Beğeni

2015 ÖYP Aralık Kadroları Ne Zaman Açıklanır?

ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda 2015 ÖYP Aralık Kadroları Ne Zaman Açıklanır? Konusunu İncelemektesiniz

Aslında yarım saatinizi ayırıp geçmişte neler yazılmış diye okuma zahmetinde bulunsanız sorun yaşanmayacak. Bu kadar ...


  1. #991
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    973
    Aslında yarım saatinizi ayırıp geçmişte neler yazılmış diye okuma zahmetinde bulunsanız sorun yaşanmayacak.

    Bu kadar basit.
    FizyoterapistMD bunu beğendi.

  2. #992
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    87
    bazen cidden hak veriyorum ÖYP'nin kaldırılma kararına, Türkçe yazı yazmayı bilmeyen adamlar akademisyen olacak.

    ---

    Bu arada nclec hocam yazımı okursanız size yüklenilmesini yanlış bulduğumu söylemiştim. Umarım beni ekleme nedeniniz size yüklendiğimi düşünmeniz değildir.
    Son düzenleyen DyRous, 26-12-2015 saat 16:18.
    nclec bunu beğendi.

  3. #993
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2015
    Mesaj
    39
    Alıntı DyRous Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bazen cidden hak veriyorum ÖYP'nin kaldırılma kararına, Türkçe yazı yazmayı bilmeyen adamlar akademisyen olacak.
    E be güzel kardeşim iyi güzel demişssin tamam anladık.Büyük harfle başlasaydın o zaman.O araya koyduğun anlamsız virgülden bahsetmiyorum bile.Şaka bir tarafa ama çok değişik fikirli kişiler türedi artık bu grupta.Şu kadrolar pazartesi açıklanasa da kurtulsak!!!
    BARIŞ7 bunu beğendi.

  4. #994
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    03-2015
    Mesaj
    450
    Ya Mühendislik alan sinavinin olmamasi hem o bolumu merkezi atamaya baglayacaklarina ve dolayisiyla atama yapilacagina zaten isaret, yoksa dedikleri butun bolumleri yaptilar sinavini zaten [emoji4][emoji7]
    nclec bunu beğendi.

  5. #995
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    27
    Alıntı BayYusuf Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ya Mühendislik alan sinavinin olmamasi hem o bolumu merkezi atamaya baglayacaklarina ve dolayisiyla atama yapilacagina zaten isaret, yoksa dedikleri butun bolumleri yaptilar sinavini zaten [emoji4][emoji7]
    Bende şimdi açıklama yaptılar sandım hocam öldüm öldüm dirildim

  6. #996
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    87
    Alıntı adige40 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    E be güzel kardeşim iyi güzel demişssin tamam anladık.Büyük harfle başlasaydın o zaman.O araya koyduğun anlamsız virgülden bahsetmiyorum bile.Şaka bir tarafa ama çok değişik fikirli kişiler türedi artık bu grupta.Şu kadrolar pazartesi açıklanasa da kurtulsak!!!
    Baş harf konusunda haklısınız sözlükte sık yazmamdan kaynaklı bir dikkatsizlik olmuş ancak virgül doğru. Bahsettiğim Türkçe bilmeme durumu da çok bariz hatalar içindi yoksa burası forum isteyen istediği gibi yazar.

  7. #997
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    46
    Alıntı DyRous Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bazen cidden hak veriyorum ÖYP'nin kaldırılma kararına, Türkçe yazı yazmayı bilmeyen adamlar akademisyen olacak.

    ---

    Bu arada nclec hocam yazımı okursanız size yüklenilmesini yanlış bulduğumu söylemiştim. Umarım beni ekleme nedeniniz size yüklendiğimi düşünmeniz değildir.
    öyp kaldırılınca bu sorundan kurtuluyorsun yani?

  8. #998
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    76
    YÖKSİS' e girmeye çalıştım fakat şu yazı ile karşılaştım ;

    'Sizlere daha iyi bir hizmet verebilmek için geçici olarak sistemlerimizde bakım çalışması yapılmaktadır. Sayfamız en kısa sürede tekrar hizmete açılacaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.'

    Umarım söz konusu çalışma,ÖYP ile ilgilidir.

  9. #999
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    270
    Alıntı adige40 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    E be güzel kardeşim iyi güzel demişssin tamam anladık.Büyük harfle başlasaydın o zaman.O araya koyduğun anlamsız virgülden bahsetmiyorum bile.Şaka bir tarafa ama çok değişik fikirli kişiler türedi artık bu grupta.Şu kadrolar pazartesi açıklanasa da kurtulsak!!!
    hocam o laf banaydı bence

  10. #1000
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    87
    Arkadaşım, nerede demişim öyle bir şeyi?

    Herkese iyi tatiller, ben 2 gün kadar buraya girmeyi düşünmüyorum. Kavga çıkarmaya yer arıyor insanlar. Kendimi daha da germek istemiyorum.





Benzer Konular

  1. ÖYP 2014 Aralık Yerleştirme Sonuçları Ne Zaman Açıklanır
    ÖYP 2014- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan mesuttaner
    Cevap: 607
    Son Mesaj: 12-01-2015, 00:17
  2. ÖYP 2013/3 Aralık Sonuçları Ne Zaman Açıklanır ?
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan Muhibbi01
    Cevap: 356
    Son Mesaj: 06-01-2014, 12:00
  3. 2013 Aralık ÖYP Ne Zaman Açıklanır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ibrahimbicak
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 17-12-2013, 00:57
  4. bu dönemin yüksek lisans kadroları ne zaman açıklanır
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan bilim_adamı
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 14-05-2012, 15:52
  5. ÖYP kadroları ne zaman açıklanır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan deucan
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 10-11-2011, 11:57

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git