reklam

Sayfa 45 - Toplam 89 İlkİlk ... 35434445464755 ... SonSon
Bulunan 441 den 450 - Toplam 883

22 Kasım 2015 ALES Ne Zaman Açıklanır?

ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Forumunda 22 Kasım 2015 ALES Ne Zaman Açıklanır? Konusunu İncelemektesiniz

sonucu dusunmeyı bır kenara atıp acıklanmaya odaklanır olduk Allahı guldur yuzumuzu...


  1. #441
    Akademik Forum
    Misafir
    sonucu dusunmeyı bır kenara atıp acıklanmaya odaklanır olduk Allahı guldur yuzumuzu

  2. #442
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2015
    Mesaj
    307
    sinav davalık olmuşsa bile bu açıklama çok geç gelir


  3. #443
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar herkese merhaba. Biraz önce ÖSYM'yi aradım, ALES sonuçları hala açıklanmadı bir aksilik mi söz konusu diye sordum, telefondaki bayan hayır bir aksilik yok fakat sınav yoğunluğu olduğu için biraz geç açıklanacak dedi. Bilginize.
    Eğer sınav yoğunluğundan kasıt yapılacak olan sınavlar ise sınavları yapanlarla sınavı okuyanlar kesinlikle farklı kişiler, bizi yemesinler diyeceğim ama yıllardır yiyorlar. Bizi mağdur etmeye devam edecekler. Biz de toplu halde bir şeyler yapmazsak hayatımız boyunca mağdur olmaya devam edeceğiz. Zaten sınav da sorularına verilen süre hesaba katıldığında anormal bir sınavdı.

    İyi, güzel bunları yazıyorsun da ne yapabiliriz derseniz; imza kampanyasından tutun da AİHM'e kadar toplu halde birçok adım atabiliriz. Aslında aklı başında bir topluluğun yapması gerekenler bunlar...

  4. #444
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    601
    Alıntı boşbatarya Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    sinav davalık olmuşsa bile bu açıklama çok geç gelir

    ⌛
    davalık olsa bir şekilde haberimiz olurdu. ajanslara düşerdi. yani gizli kalmazdı. Benim tahminim Öyp süreci 18 Aralıktan sonraya kaldığı için biraz yavastan alıyorlar. Şuan hepimiz Alesin derdine düştük çünkü
    zek.barstekin bunu beğendi.

  5. #445
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    95
    İyi de bi öyp mi var ya carilere de başvuruyoruz sonuçta Büyük ihtimal eski puanımdan daha düşük bi puan gelecek ama yine de bi umut insan bekliyor, ona göre başvuruda hangi puan yüksekse onu kullanayım diye. Malum 1 puan bile ön değerlendirme sıralamasına girip giremeyeceğimizi değiştiriyor. Birkaç gün içinde yapmam gereken bir başvuru var ales hala açıklanmadı. Bu gidişle eski puanımla başvurucam mecbur..

    Ösym'ye bu sorumsuzluğundan dolayı ne desem az.
    zyprexa bunu beğendi.

  6. #446
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2015
    Mesaj
    307
    Alıntı bus.adm Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    davalık olsa bir şekilde haberimiz olurdu. ajanslara düşerdi. yani gizli kalmazdı. Benim tahminim Öyp süreci 18 Aralıktan sonraya kaldığı için biraz yavastan alıyorlar. Şuan hepimiz Alesin derdine düştük çünkü
    haber kaynakları açıkcası ales'i takmiyor olabilir mi diye düşünüyorum.

    Öyp hep aralığın sonuna kalıyor. Her zaman ales bu kadar uzamiyor ama


    inşallah dediğiniz gibidir


  7. #447
    Akademik Forum
    Misafir
    Change.org'tan imza kampanyası başlatalim sınav iptal olsun!

    Haberi olmayanlar, görmeyenler için. Gelin gerekeni yapalım!

  8. #448

  9. #449
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    601
    Alıntı boşbatarya Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    haber kaynakları açıkcası ales'i takmiyor olabilir mi diye düşünüyorum.

    Öyp hep aralığın sonuna kalıyor. Her zaman ales bu kadar uzamiyor ama


    inşallah dediğiniz gibidir

    ⌛
    bu sene öyp ileolağan dışı bir durum yasıyoruz ama. Bu sene cidden Ösym ve YÖK elini attığı herşeyi berbat etti. Dava etmiş olsalar elbette ana haberde duymayız ama birimiz bi şekilde bir yerden duyardık. Dava olmadığına eminim o yüzden. Tahminim öyp yüzünden geç açıklanıyor ama tahmin sadece. Gerçekten baska bir sebep bulamıyorum..
    zyprexa ve SONÖYPLİ bunu beğendiler.

  10. #450
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2015
    Mesaj
    16
    Cari alıma başvuracağız hala ales açıklanmadı. Bravo valla...
    heymenc ve araştırdagör bunu beğendiler.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 10 Mayıs 2015 ALES İlkbahar Sınavı Ne Zaman Açıklanır?
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan pennylane
    Cevap: 846
    Son Mesaj: 29-06-2015, 13:50
  2. 23 Kasım 2014 ALES Sonbahar Sınavı Sonuçları Ne Zaman Açıklanır
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan mesuttaner
    Cevap: 477
    Son Mesaj: 13-12-2014, 01:27
  3. 17 kasım 2013 ALES Sonbahar Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan sevda
    Cevap: 30
    Son Mesaj: 22-11-2013, 19:39
  4. 11 Kasım ALES 2012 Ne Zaman Açıklanır?
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ahmet_88
    Cevap: 607
    Son Mesaj: 19-12-2012, 23:39
  5. 18 Kasım KPDS 2012 Sonbahar Ne Zaman Açıklanır?
    KPDS - Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan smammigo
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 08-12-2012, 18:08

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git