reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 7 - Toplam 24 İlkİlk ... 5678917 ... SonSon
Bulunan 61 den 70 - Toplam 237

2015 ÖYP Beslenme ve Diyetetik Puan Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2015 ÖYP Beslenme ve Diyetetik Puan Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

Herkes yakınlarından bildiği kişilerin puanlarınıda yazarsa bir ön bilgimiz olur aslında arkadaşlar. @ Dytsevinç hocam ...


  1. #61
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    15
    Herkes yakınlarından bildiği kişilerin puanlarınıda yazarsa bir ön bilgimiz olur aslında arkadaşlar. @Dytsevinç hocam da mesaj atmış sağolsun ilgili oda.
    Benim puanım 80.1 bu arada. Ben gelebileceğini düşünüyorum ama açılan kadrolara bağlı.
    Puanlar içinde hem düşebilir hem artabilir ihtimalleride bana %50-50 geliyor. Bakalım.

  2. #62
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2015
    Mesaj
    46
    Toplamda 31 kadro ve hepsinde yüksek lisans yapıyor olmak şartı..
    Diyecek söz bulamıyorum.
    Bu programın amacı zaten yüksek lisans ve doktora yaptırmak değil miydi?
    Kelimeler boğazımda düğümlendi sadece..

  3. #63
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Mesaj
    28
    Şu zamana kadar hiç bir alımda böyle olmamıştı.

  4. #64
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2015
    Mesaj
    125
    Yazamadım bile şoktayım .
    dyt.dyt bunu beğendi.

  5. #65
    Akademik Forum
    Misafir
    Bu ne yaaaaa şaka olmalı başka bölümlerde böyle birşey istememiş

  6. #66
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    40
    Başvurabilen birisi varsa hayırlı olsun şimdiden ..
    dyt.dyt ve Dytsevinç bunu beğendiler.

  7. #67
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Mesaj
    28
    Puanlar bu sebepten dolayı çok düşer diye tahmin ediyorum.

  8. #68
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2015
    Mesaj
    2
    Kalan arkadaşlara başarılar. Diyecek başka bir şey yok. Çoğumuzu elemenin yolunu buldular. Yazık bunca emeğe ve harcanan zamana.

  9. #69
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    6
    Belki de kadrolar boş kalsn diye bunu yaptılar Zaten zorla ilan verdikleri belli :/ Yapcak bi şey yok arkadaşlar Yeni Türkiye bu

  10. #70
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2015
    Mesaj
    13
    Şoktayım ya resmen niye bekledik bunca zaman





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2014 Beslenme ve Diyetetik Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan turkerihsan
    Cevap: 12
    Son Mesaj: 05-01-2015, 20:10
  2. 2014 Aralık-ÖYP Beslenme ve Diyetetik Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Yücel Büyükdere
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 28-12-2014, 19:55
  3. ÖYP 2013/3 Aralık Atamaları Beslenme ve Diyetetik Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan caglarkaraman
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 17-12-2013, 03:56
  4. BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ Beslenme ve diyetetik lisan mezunu olup beslenme ve diyetetik ile ilgili enaz 3 yıl tecrübeli olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 29-06-2011, 10:39
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj: 12-03-2011, 18:45

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git