reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 4 - Toplam 6 İlkİlk ... 23456 SonSon
Bulunan 31 den 40 - Toplam 51
Ağaç Şeklinde Aç2Beğeni

2015 YLSY Hukuk Adayları

YLSY - 2016 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu Forumunda 2015 YLSY Hukuk Adayları Konusunu İncelemektesiniz

Tazminat ödeme konusunda geri dönüşü olmayan bir yola ne zaman giriyoruz? Tazminat miktarı nedir ? ...


  1. #31
    tetok
    Misafir

    tercih tazminat

    Tazminat ödeme konusunda geri dönüşü olmayan bir yola ne zaman giriyoruz?
    Tazminat miktarı nedir ?
    Siralamam 100-150 arası ek tercihlerin olup olmayacağı ne zaman belli oluyor ?

  2. #32
    Akademik Forum
    Misafir
    Almanca kursu sadece Antalya'da veriliyormuş.
    Almanca kurslarını şu adrese İstanbul Ankara İzmir gibi illerde kursların açılması için mail atabilirseniz çok memnun oluruz arkadaşlar


    ylsy@meb.gov.tr

  3. #33
    Marco Pasha
    Misafir
    Arkadaşlar Almanya için 2017 bahardan önce master a başlayabilme imkanının olmadığını(Kılavuzdaki dil şartını sağlayıp, Almanca'sı olmayanlar için) öğrendim. 2023 de falan ancak Türkiye'de olunur galiba. Sizce de böyle mi???

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı tetok Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Tazminat ödeme konusunda geri dönüşü olmayan bir yola ne zaman giriyoruz?
    Tazminat miktarı nedir ?
    Siralamam 100-150 arası ek tercihlerin olup olmayacağı ne zaman belli oluyor ?
    Tazminat ödemeye kılavuzu okursanız yurtiçi dil kursuyla beraber başlıyor. Yani size para harcanmaya başlandığı an ödeme durumunuz ortaya çıkıyor.

  4. #34
    Akademik Forum
    Misafir
    Aynen hocam
    1 yil master 4-5 yil doktora 1 sene de dil egitimi surer en az.

    - - - Güncellendi - - -

    Aynen hocam
    1 yil master 4-5 yil doktora 1 sene de dil egitimi surer en az.

    - - - Güncellendi - - -

    Aynen hocam
    1 yil master 4-5 yil doktora 1 sene de dil egitimi surer en az.

  5. #35
    Misafirr
    Misafir
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aynen hocam
    1 yil master 4-5 yil doktora 1 sene de dil egitimi surer en az.

    - - - Güncellendi - - -

    Aynen hocam
    1 yil master 4-5 yil doktora 1 sene de dil egitimi surer en az.

    - - - Güncellendi - - -

    Aynen hocam
    1 yil master 4-5 yil doktora 1 sene de dil egitimi surer en az.
    O zaman en iyi ihtimalle 2024 falan yapıyor. Ortalama 14 yıl civarı da zorunlu hizmet demek oluyor.

  6. #36
    Akademik Forum
    Misafir
    Almanca'nın sadece Antalya'da verildiğini nereden duydunuz? Asılsız delilsiz duyumlarla konuşmalar olmasın lütfen ben ylsy ofisine gidip sordum Ankara'da eskiden olduğu gibi bu sene de açılacağını söylediler. Aralık ayında başlarmış yurtiçindeki kurslar onu da belirttiler.

  7. #37
    Sercan Okan
    Misafir
    Arkadaşlar Almanya yada Almanca eğitim verilen üniversite için süreler çok daha uzun, İngiltere ya da İngilizce eğitim veren üniversitelerde daha kısa olduğunu tespit ettim. Almanya'da hukuk alanında hiç bir üniversite İngilizce eğitim vermiyormuş. Böyle olunca yurtiçi Almanca(tecrübeli arkadaş yurt içinde B1 seviye yeterliliğinin tam 1 yıl sürdüğünü söyledi kendi çalışma temposuyla) ve hazırlık programlarını da hesaba katınca süreç 2024 Haziran ayında falan sonlanıyor(İyi ya da normal ihtimalde). İngilizce olunca çoğumuz YDS'den 60 ı ya geçtik ya da kısa sürede geçecek durumdayız. Yurtiçi dil kursuna gidilse bile kurs bitmeden yurtdışına çıkma şansımız var. İngiltere'de master ve doktora sürelerinin kısa olduğunu düşündüğümüzde 2021'de Türkiye'ye gelinmiş olunuyor. Özel hukuku düşünen biri olarak İngiltere'ye gitmek dezavantajlı gibi gelse de bu avantajlar olunca oldukça düşünceliyim. Yardımcı olursanız sevinirim.

  8. #38
    Akademik Forum
    Misafir
    Facebookta paylasilmis.
    Siz de mail atin, belki diger illerde de acilir, mail su

    MEB'TEN GELEN MESAJ
    (Buyurun buradan yakın!)

    2015 YLSY Başvuru ve Tercih Kılavuzunun ilgili maddeleri uyarınca bursiyerlerimiz 12 aya kadar yurt içinde, 6 aya kadar yurt dışında yabancı dil öğrenimi görebilecektir, ayrıca bursiyerlerimizin Almancada B1 seviyesine ulaştıktan sonra yurt dışı dil kurslarına katılabilecekleri Kılavuzla hükme bağlanmıştır. Bu itibarla yabancı dil öğrenimi hakkınızın tamamını yurt dışında kullanmanızın yasal imkânının bulunmadığını belirtmek isteriz.



    Almanca kurslarının hangi illerde açılacağı henüz kesinleşmemekle birlikte bu kursların önceki yıllarda olduğu gibi Antalya’da açılması planlanmaktadır.. Almanca öğrenimi görecek öğrencilerin sınırlı sayıda olması birden fazla il ya da kurs merkezinde Almanca öğrenimi görülebilmesi ihtimalini zayıflatmaktadır,


    Çalışmalarınızda başarılar dileriz.

  9. #39
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2015
    Mesaj
    8
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Facebookta paylasilmis.
    Siz de mail atin, belki diger illerde de acilir, mail su

    MEB'TEN GELEN MESAJ
    (Buyurun buradan yakın!)

    2015 YLSY Başvuru ve Tercih Kılavuzunun ilgili maddeleri uyarınca bursiyerlerimiz 12 aya kadar yurt içinde, 6 aya kadar yurt dışında yabancı dil öğrenimi görebilecektir, ayrıca bursiyerlerimizin Almancada B1 seviyesine ulaştıktan sonra yurt dışı dil kurslarına katılabilecekleri Kılavuzla hükme bağlanmıştır. Bu itibarla yabancı dil öğrenimi hakkınızın tamamını yurt dışında kullanmanızın yasal imkânının bulunmadığını belirtmek isteriz.



    Almanca kurslarının hangi illerde açılacağı henüz kesinleşmemekle birlikte bu kursların önceki yıllarda olduğu gibi Antalya’da açılması planlanmaktadır.. Almanca öğrenimi görecek öğrencilerin sınırlı sayıda olması birden fazla il ya da kurs merkezinde Almanca öğrenimi görülebilmesi ihtimalini zayıflatmaktadır,


    Çalışmalarınızda başarılar dileriz.
    Kardeşim ben de araştırdım, aynı sonuca ulaştım. Sadece talebe binaen gerekli görülürse başka illerde açılabileceği söylendi

  10. #40
    MisafirX
    Misafir





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. YLSY 2015 Hukuk Mülakat
    YLSY - 2016 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan onmazyilmaz
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 25-08-2015, 15:48
  2. YLSY 2015 Hukuk Adayları
    YLSY - 2016 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan omerak1
    Cevap: 54
    Son Mesaj: 30-07-2015, 11:10
  3. YLSY Özel Eğitim/Zihin Engelliler Öğrt. Bursiyer Adayları
    YLSY - 2014 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan yolcu33
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 18-11-2014, 20:35
  4. YLSY Dil ve Edebiyat Eğitimi Mülakat Adayları
    YLSY - 2014 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan aakbulutt
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 11-11-2014, 19:06
  5. YLSY Adayları İçin Dil Kursu Veren Ünivesitelerin Y.D.Yüksekokulları İle İlgili Bilgiler
    YLSY - 2012 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan kapkarakalem
    Cevap: 27
    Son Mesaj: 25-09-2012, 22:09

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git