reklam
+ Konuyu Cevapla
Sayfa 58 - Toplam 83 İlkİlk ... 848565758596068 ... SonSon
Bulunan 856 den 870 - Toplam 1242

ÖYP'den İstifa Etmek

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP'den İstifa Etmek Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar şuan istifa sürecindeyim. 35.Madde ile görevlendirildiğim üniversite asıl üniversitemden onay bekliyor istifamla ilgili. Evrakları ...

  1. #856
    Akademik Forum
    Misafir

    istifa

    Arkadaşlar şuan istifa sürecindeyim. 35.Madde ile görevlendirildiğim üniversite asıl üniversitemden onay bekliyor istifamla ilgili. Evrakları bekletiyorlar ve süreç uzadıkça uzuyor. En fazla yasal olarak ne kadar uzatma hakları vardır. Bu süreç ne kadar sürer yardımcı olursanız sevinirim.

  2. #857
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    77
    arkadaşlar torba yasanın içeriği bilinmiyor ve yetişeyim diye istifa etmek ve kefalet senedini göze almak çok büyük bir risktir. hani bayadır yazmadım ama bunu böyle yapacaklar için diyorum eğer işler yolunda gidiyorsa bu riski almayın derim.

  3. #858
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2013
    Mesaj
    11
    değerli hocalar;
    öncelikle akademisyenlikte mustafi olma durumu var mı? bu durumda başka bir memuriyete geçmemizde süre engeli var mı?
    2.olarak 39la görevliyim ancak istiifa dilekçemi kadromun bulunduğu yere verdiğimde onaylanana kadar kadromun bulunduğu yerde mi beklemeliyim?

  4. #859
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    149
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar şuan istifa sürecindeyim. 35.Madde ile görevlendirildiğim üniversite asıl üniversitemden onay bekliyor istifamla ilgili. Evrakları bekletiyorlar ve süreç uzadıkça uzuyor. En fazla yasal olarak ne kadar uzatma hakları vardır. Bu süreç ne kadar sürer yardımcı olursanız sevinirim.
    Hocam,
    en kötü ihtimalle ilk istifanızı kabul etmezler. 1 ay sonra 2.kez istifa edersiniz, onu kabul etmek zorunda kalırlar. 10 gün işe gitmeyip, hakkınızda tutanak tutturarak müstafi sayılmanızı da sağlayabilirsiniz.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı beyin_bedava Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar torba yasanın içeriği bilinmiyor ve yetişeyim diye istifa etmek ve kefalet senedini göze almak çok büyük bir risktir. hani bayadır yazmadım ama bunu böyle yapacaklar için diyorum eğer işler yolunda gidiyorsa bu riski almayın derim.
    Hocam,
    torba yasa çıktı bile. Artık torba yasa için istifa etmek gibi bir durum zaten yok çünkü yasa, çıktığı tarihten önceki borçlara yönelik olarak çıktı.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı frkgkr Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    değerli hocalar;
    öncelikle akademisyenlikte mustafi olma durumu var mı? bu durumda başka bir memuriyete geçmemizde süre engeli var mı?
    2.olarak 39la görevliyim ancak istiifa dilekçemi kadromun bulunduğu yere verdiğimde onaylanana kadar kadromun bulunduğu yerde mi beklemeliyim?
    Evet hocam,, müstafi durumu var. Başka memuriyete geçme engeli(süre vb.) yok. Onaylanana görevlendirildiğiniz yerde bulunuyorsunuz.

  5. #860
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2013
    Mesaj
    11
    Alıntı ahmetist1181 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam,
    en kötü ihtimalle ilk istifanızı kabul etmezler. 1 ay sonra 2.kez istifa edersiniz, onu kabul etmek zorunda kalırlar. 10 gün işe gitmeyip, hakkınızda tutanak tutturarak müstafi sayılmanızı da sağlayabilirsiniz.

    - - - Güncellendi - - -


    Hocam,
    torba yasa çıktı bile. Artık torba yasa için istifa etmek gibi bir durum zaten yok çünkü yasa, çıktığı tarihten önceki borçlara yönelik olarak çıktı.

    - - - Güncellendi - - -


    Evet hocam,, müstafi durumu var. Başka memuriyete geçme engeli(süre vb.) yok. Onaylanana görevlendirildiğiniz yerde bulunuyorsunuz.
    hocam özelinize mesaj attım da bakabilir misiniz?

  6. #861
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Mesaj
    9
    istifa işlemlerim tamamlandı. birsüredir önce bölüm başkanımız sonra da personel dayre ve rektörlükle yaptığım görüşmelerden sonra istifam kabul oldu ilişiğim tam olarak kesildi. Allah'a çok şükür artık "özgürüm"
    artık tüm dualarım öğretmen olarak atanabilmek için. inşaalah milli eğitim bizim de sesimizi duyar
    Son düzenleyen bihterim, 23-09-2014 saat 22:14.
    halimesamur bunu beğendi.

  7. #862
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    227

    Öyp istifa ve tazminat hakkında

    Arkadaşlar merhaba ben 6 aylık dil eğitimi sonrası görev yerime döndüm. 15.09.2014 tarihinde başlama yazım yazıldı. Şimdi ben olası bir cari alımı kazandığım takdirde ne kadar tazminat ödemekle yükümlüyüm? 21.000 TL senet yapmıştık dil eğitimi öncesi ve merak ettiğim dil eğitim ücreti de buna ek olarak tarafından istenebilir mi ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim

    - - - Güncellendi - - -
    @Nazmi ; yardımcı olursanız sevinirim

  8. #863
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    3.516
    Alıntı Engin K. Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar merhaba ben 6 aylık dil eğitimi sonrası görev yerime döndüm. 15.09.2014 tarihinde başlama yazım yazıldı. Şimdi ben olası bir cari alımı kazandığım takdirde ne kadar tazminat ödemekle yükümlüyüm? 21.000 TL senet yapmıştık dil eğitimi öncesi ve merak ettiğim dil eğitim ücreti de buna ek olarak tarafından istenebilir mi ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim
    Yapılan senet dil eğitim ücretini de kapsıyor. Senetteki miktar istenir.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

    ÖYP Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

    Tüm ÖYP Puanları

  9. #864
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    227
    Alıntı Gamze Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yapılan senet dil eğitim ücretini de kapsıyor. Senetteki miktar istenir.
    peki o miktarı mı isterler sadece yoksa ekleme bir ücretler de oluyor mu? istifa edene kadar iki ayı çalışmış olabilirim bu miktar düşecek mi senetten?

  10. #865
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    3.516
    Alıntı Engin K. Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    peki o miktarı mı isterler sadece yoksa ekleme bir ücretler de oluyor mu? istifa edene kadar iki ayı çalışmış olabilirim bu miktar düşecek mi senetten?
    Dil kursu ücretleri 16 bin-20 bin lira arası değişiyor, sizin senediniz de muhtemelen dil eğitim ücretidir diye düşünüyorum. Senettekinden daha fazlası olacağını sanmam. Dil kursu senetleri biraz daha farklı işliyor. Bazı okullar zorunlu görev tamamlansa dahi dil kursu ücretini talep edebilirken bazıları senetleri yapmıyor veya işleme koymuyor. Kısaca sizden istenecek miktar okulunuza bağlı.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

    ÖYP Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

    Tüm ÖYP Puanları

  11. #866
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2013
    Mesaj
    20
    Arkadaşlar merhaba,
    Ben de bazı özel ailevi nedenlerden dolayı istifa edeceğim. Fakat aklıma takılan bir şey var. Yardımcı olursanız gerçekten çok sevinirim.Atandığım kurumda 35.madde kapsamında senet imzaladıktan sonra görevlendirildiğim üniversiteye geldim ve şu ana kadar, görevlendirildiğim üniversitede 16 aylık hizmetim var. Yaptığım hesaplamalara göre senet kapsamında ödemem gereken miktar 55-56 bin lira civarı gibi uçuk rakamları buluyor. Bu senetten bir şey ödemeden kurtulma şansımız yok mu? Yani atandığımız kurumun rektör ve dekanını istifa ile ilgili fazlasıyla hayati bir sebebimiz olduğuna dair ikna edip, seneti iptal etme durumumuz var mı?
    Çok teşekkür ederim.

  12. #867
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Mesaj
    9
    Alıntı elt_akdeniz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,
    Ben de bazı özel ailevi nedenlerden dolayı istifa edeceğim. Fakat aklıma takılan bir şey var. Yardımcı olursanız gerçekten çok sevinirim.Atandığım kurumda 35.madde kapsamında senet imzaladıktan sonra görevlendirildiğim üniversiteye geldim ve şu ana kadar, görevlendirildiğim üniversitede 16 aylık hizmetim var. Yaptığım hesaplamalara göre senet kapsamında ödemem gereken miktar 55-56 bin lira civarı gibi uçuk rakamları buluyor. Bu senetten bir şey ödemeden kurtulma şansımız yok mu? Yani atandığımız kurumun rektör ve dekanını istifa ile ilgili fazlasıyla hayati bir sebebimiz olduğuna dair ikna edip, seneti iptal etme durumumuz var mı?
    Çok teşekkür ederim.
    hafazanallah ölüm hariç senetler iptal edilmiyor öyp kanununa göre. Allah yardımcınız olsun.

  13. #868
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2013
    Mesaj
    20
    Hocam peki davaların adli mahkemede görülmeye başlanması ile kazanılmış bir dava var mı? Duydunuz mu hiç son zamanlarda?
    Alıntı bihterim Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hafazanallah ölüm hariç senetler iptal edilmiyor öyp kanununa göre. Allah yardımcınız olsun.

  14. #869
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    149
    Alıntı elt_akdeniz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam peki davaların adli mahkemede görülmeye başlanması ile kazanılmış bir dava var mı? Duydunuz mu hiç son zamanlarda?
    HOcam,

    Bana okuldan verilen bilgi (forumda da benzer bilgiler okumuştum) son dönemde idari mahkemelerin öypli lehine verdiği kararlar danıştay tarafından bozulmakta. Kısacası mahkeme konusunda pek ümitli olmamak gerekiyor.

  15. #870
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Mesaj
    9

    Öyp den istifa etme durumu

    Bir üniversitede öyp li araştırma görevlisiyim. Dil eğitimini tamamladım. Sorum dil eğitimi için atandığım üniversite dışında kaldığım altı aylık zorunlu görevimi yapmadan istifa etmem durumunda ortalama olarak ne kadar tazminat öderim.? Altı ay boyunca aldığım maaşın yanında başka birşey var mı? Ödenecek tutar üniversiteden üniversiteye farklılık gösterebiliyormuş. Neden böyle bir farklılık mevcut? Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa çok faydalı olur..


       

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Atandığın üniversitede göreve başlayıp İstifa etmek
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan aslanbjk
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 27-10-2013, 16:48
  2. Diyelim ki Seneti İmzaladık ve İstifa Etmek İstiyoruz
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan yassmin
    Cevap: 12
    Son Mesaj: 22-10-2013, 15:40
  3. Uzmanlıktan istifa etmek
    Uzman forum içinde, yazan lxDeVILxl
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 01-03-2012, 17:11
  4. Bir y.lisansı dondurup diğerine devam etmek?
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan apollo2907
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 14-09-2011, 18:31
  5. Evrakları elden teslim etmek mecburi mi?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan 33mersin
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 26-07-2011, 11:33

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git