reklam
+ Konuyu Cevapla
Sayfa 20 - Toplam 83 İlkİlk ... 1018192021223070 ... SonSon
Bulunan 286 den 300 - Toplam 1242
Ağaç Şeklinde Aç104Beğeni

ÖYP'den İstifa Etmek

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP'den İstifa Etmek Konusunu İncelemektesiniz

hayati Demiş ki: Peki Öyp değilde YLSY'yi kazansam 2013 eylülde yurtdışına doktoraya gidecek şekilde, yüksek ...

  1. #286
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    16.975
    Alıntı hayati Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Peki Öyp değilde YLSY'yi kazansam 2013 eylülde yurtdışına doktoraya gidecek şekilde, yüksek lisansıma devam edebilirmiyim? Yani beni isteseler atmayabilirler mi?
    ÖYP dışı olursa ÖYP kontenjanı ile yerleştiğinizden dolayı devam edemeyebilirsiniz. ÖYP koordinatörlüğünüze danışın bence
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  2. #287
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    4
    Diğer başlığa yazmıştım ama bir de buradan sormak istedim. Bilen arkadaşlar varsa acil yardım edebilir mi? Ben görevlendirmesi yapılmış bir öypliyim. Başka bir kuruma geçiş için istifa etmem gerekiyor. Göreve başlayalı 1 ay kadar oldu. Almış olduğum maaşı da geri ödeyerek ayrılmak istiyorum.
    İstifa dilekçesi için bi örnek var mı? Görevlendirmemizin olduğu üniversitede bağlı bulunduğumuz fakülte dekanlığına başvuruyoruz galiba. Daha sonra üniversite içinde yazışmalar bittikten sonra asıl kadromuzun bulunduğu üniversiteye de bi başvuru yapmak gerekir mi yada üniversitelerin kendi aralarında yazışması yeterli midir? Bir de dilekçeyi vermemiz kesin istifa anlamına gelir mi? Aynı zamanda memuriyetten ayrılma anlamına da gelir mi? Kabul edilmeme vb. neticeler olabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim.

  3. #288
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    210

    öyp den istifa etmek

    arkadaşlar ben bu aralıkta başvurup kazansam ve başlasam, seneye yaz da meb i kazansam öyp den istifa edebilir miyim. ilk yıl istifa edilebiliyomuşuz galiba senetleri imzalamadan

  4. #289
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.041
    Alıntı everest Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar ben bu aralıkta başvurup kazansam ve başlasam, seneye yaz da meb i kazansam öyp den istifa edebilir miyim. ilk yıl istifa edilebiliyomuşuz galiba senetleri imzalamadan
    Senet yapmadığınız sürece istifa edebilirsiniz. İstifa odaklı bir işe başlamak ta ne kadar etik bilmiyorum. Atandığınız yerdeki hoca ihtiyacını bir düşünün ve sonra istifayı düşünün bence.

  5. #290
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    22
    Mr December hocam bir sorum olacak cevabınız için şimdiden teşekkürler..benim üds 70 yani dil problemi yok. yüksek lisansımıda selçuk üni yapıyorum ve seneye ağustos-eylül gibi bitecek..ben şimdi ankara üniversiteine ÖYP ile atanırsam selçuk üniv.'de yükseğimi bitirmeme izin verirler mi??ayrıca senet imzalatırlar mı??

  6. #291
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    210
    senetleri ne zaman imzalıyoruz belli bi süresi var mı

  7. #292
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.041
    Alıntı rmustafa Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Mr December hocam bir sorum olacak cevabınız için şimdiden teşekkürler..benim üds 70 yani dil problemi yok. yüksek lisansımıda selçuk üni yapıyorum ve seneye ağustos-eylül gibi bitecek..ben şimdi ankara üniversiteine ÖYP ile atanırsam selçuk üniv.'de yükseğimi bitirmeme izin verirler mi??ayrıca senet imzalatırlar mı??
    İzin vermeyebilirler. Dekanlığa bağlı bir durum. Belki git gel yapmanıza göz yumarlar. Konya Ankaraya yakın sonuçta. İzin vermezlerse Konyada aldığınız dersleri saydırırsınız Ank üniversitesine veya yatay geçişle Ank üniye alırlar sizi.

    Alıntı everest Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    senetleri ne zaman imzalıyoruz belli bi süresi var mı
    Görevlendirme alırken yani eğitime giderken imzalanıyor.

  8. #293
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    210
    benim bir yıl çalışıp senet imzalamadan istifa eden arkadaşım var da

  9. #294
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    5
    arkadaşlar merhaba, ben şubat ayından beri öyp'liyim ve bu en son öyp alımlarında başka bir üniversiteyi kazandım.şimdi yeni üniversiteme kayıt yapmak için eski üniversitemden istifa mı etmem gerekiyor yoksa öyp'de naklen geçiş diye bir şey var mı? veya atamam yapıldığında mı istifa etmeliyim? yardımcı olursanız sevinirim..
    Dr. Arta ARIN ( MD )

  10. #295
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    16.975
    Senet imzaladınız mı?
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  11. #296
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    217
    öyp yi yeni kazandım.1 yıl dondurup sonra devam etme hakkım var mı acaba. bu 1 yılda farklı bir şey denemek istiyorum, ordaki başarıma göre devam edip etmeyeceğim belli olacak öyp ye.Yani lisansüstü eğitime gitmeyip atandığım okulda arş gör olarak çalışmaktan farklı bir şey.

  12. #297
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    16.975
    Hayır ÖYP hakkınızı 17 ağustosa kadar belge teslim ederek kullanmazsanız atamanız yanar aralık kadrolarına aktarılır.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  13. #298
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    217
    belgeleri verdim hocam. atamamın yapılmasını bekliyorum. atandıktan sonra dondurulur mu?

  14. #299
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    10
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hayır ÖYP hakkınızı 17 ağustosa kadar belge teslim ederek kullanmazsanız atamanız yanar aralık kadrolarına aktarılır.
    Aralık kadrolarına aktarılır demekle neyi kastettiniz acaba? Şimdi belgeleri vermezsem öyp'ye tekrar başvurmadan temmuzda atandığım üniversiteye aralıkta tekrar gidip belgeleri teslim edebilir miyim yani? Tam anlayamadım bu kadromuz Aralık ayına kadar korunuyor mu?

  15. #300
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.041
    Alıntı suayip1905 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aralık kadrolarına aktarılır demekle neyi kastettiniz acaba? Şimdi belgeleri vermezsem öyp'ye tekrar başvurmadan temmuzda atandığım üniversiteye aralıkta tekrar gidip belgeleri teslim edebilir miyim yani? Tam anlayamadım bu kadromuz Aralık ayına kadar korunuyor mu?
    Hayır korunmuyor direk yanıyor. Aralık ayında ek yerleştirme yapılıyor. O zaman aynı kadronun tekrar açılma olasılığı var.


       

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Atandığın üniversitede göreve başlayıp İstifa etmek
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan aslanbjk
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 27-10-2013, 16:48
  2. Diyelim ki Seneti İmzaladık ve İstifa Etmek İstiyoruz
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan yassmin
    Cevap: 12
    Son Mesaj: 22-10-2013, 15:40
  3. Uzmanlıktan istifa etmek
    Uzman forum içinde, yazan lxDeVILxl
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 01-03-2012, 17:11
  4. Bir y.lisansı dondurup diğerine devam etmek?
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan apollo2907
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 14-09-2011, 18:31
  5. Evrakları elden teslim etmek mecburi mi?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan 33mersin
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 26-07-2011, 11:33

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git