reklam

Sayfa 2 - Toplam 2 İlkİlk 12
Bulunan 11 den 18 - Toplam 18

ÖYP Doktoraya Kayıtta Sıkıntı

ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda ÖYP Doktoraya Kayıtta Sıkıntı Konusunu İncelemektesiniz

ibolak Demiş ki: Ink Bottle hocam dediğiniz gibi başvuru ekranında böyle bir şey gözükse ben ...


  1. #11
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    297
    Alıntı ibolak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ink Bottle hocam

    dediğiniz gibi başvuru ekranında böyle bir şey gözükse ben ona göre tercih yapardım. Tercih sisteminde böyle bir şart gözükmediğini söyledim.

    İlk olarak eğer biz üniversitelerin her şartını yerine getirmemiz gerekiyorsa YÖK ün bizi merkezi olarak atamasının anlamı ne? ben o zaman dışardan kendim kaydolayım.

    ikinci olarak ise şimdi diğer tüm ünilerde doktora için eğer yl notunu en az 3 şart koşarlarsa ben doktora programına kayıt olamayacak mıyım? yani bu yl den başarısız olduğum anlamına mı geliyor? nasıl iş yapıyorlar anlamıyorum

    - - - Güncellendi - - -

    arkadaşlar şimdi YÖKÜ aradım eğer bu dönem kaydım olmaz ise ilişiğimin kesileceğini söylediler. lütfen yardımcı olabilir misiniz

    - - - Güncellendi - - -

    üniversite tercih yaparken üniversitelere tıklandığında üniversitelerin özel şartı gözüküyormuş. arkadaşlar ben böyle şart gördüğümü hatırlamıyorum. var mıydı böyle özel şart hatırlayan arkadaşlar var mı ben hatırlamıyorum.

    hocam ÖĞESEN ile görüşseniz
    sendikanın üyelerine hukuki destek sağladığını biliyorum ama üye değilseniz bile ÖYP lilere destek oluyorlar sorunlarında diye biliyorum

    hocam doktoraya yerleşen diğer öyp liler ile görüşme durumunuz olursa sizinle aynı sorunu yaşayan biriyle birlikte hareket etmenizde faydalı olabilir , umarım hallolur

  2. #12
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    15
    Arkadaşarar dediğim gibi üniversite tercih yaparken üniversitelere tıklandığında üniversitelerin özel şartı gözüküyormuş. arkadaşlar ben böyle şart gördüğümü hatırlamıyorum. Tercih yapan arkadaşlar var mıydı böyle bir şey ben gördüğümü hatırlamıyorum. YÖK olduğunu söylüyor.

  3. #13
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    7
    Alıntı ibolak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhabalar
    Ben öyp de YL mı bitirdim merkezi atamalar ile Anadolu üni doktora programına yerleştim. Kayıt için geldiğimde YL notum 3 ün altında olduğu için kaydımı gerçekleştiremeyeceklerini söylediler bugün. Ben de dedim biz merkezi olarak yerleştik yök başvurularında böyle bir şarttan bahsetmediklerini söyledim. Biz tüm öğrencilerimizden bu şartları sağlamalarını istiyoruz dediler. Yani şuan kayıt olmazsam dönemin gidecek belirtmediklrri bir şey yüzünden. Ne yapmam lazım benden böyle birşey istemeye hakları var mı?
    hocam size bir yararı olur mu bilmiyorum ama sadece bilgi vermek için söyleyeyim. ben de doktora tercihlerini yapmadan önce YÖK ü aradım. çünkü tercih ekranında bizden istenilen ile normalde doktora kaydı için istenen belgeler arasında fark vardı. ben de problem yaşamayayım sonrasında diye YÖK ü aradım. Orada denilen şey şu idi. Sistemden tercihlerinizi yapın ama şöyle bir durum var kazandığınız üniversitenin şartlarına da uymakla yükümlüsünüz. bunun için tercih yapmadan önce üniversiteleri arayıp asgari şartları sormanızda yarar var demişlerdi. zannedersem sizin sıkıntınızda bundan kaynaklanıyor. Ama kazanılan bir yere kayıt yaptıramama konusunda haklısınız. bu tamamen YÖK ile üniveritelerin iletişimsizliğinden kaynaklanıyor. Umarım çözülür probleminiz.

  4. #14
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    15
    Alıntı metuceylan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam size bir yararı olur mu bilmiyorum ama sadece bilgi vermek için söyleyeyim. ben de doktora tercihlerini yapmadan önce YÖK ü aradım. çünkü tercih ekranında bizden istenilen ile normalde doktora kaydı için istenen belgeler arasında fark vardı. ben de problem yaşamayayım sonrasında diye YÖK ü aradım. Orada denilen şey şu idi. Sistemden tercihlerinizi yapın ama şöyle bir durum var kazandığınız üniversitenin şartlarına da uymakla yükümlüsünüz. bunun için tercih yapmadan önce üniversiteleri arayıp asgari şartları sormanızda yarar var demişlerdi. zannedersem sizin sıkıntınızda bundan kaynaklanıyor. Ama kazanılan bir yere kayıt yaptıramama konusunda haklısınız. bu tamamen YÖK ile üniveritelerin iletişimsizliğinden kaynaklanıyor. Umarım çözülür probleminiz.
    evet dediğiniz gibi böyle bir şeyden haberim olsa ben de ona göre tercih yapardım. YÖK ü aradığımda tercih sisteminde üniversiteye tıkladığınızda sağlamanız gereken şartlar gözüküyor dedi. ben de tercih yaparken böyle bir şey gördüğümü hatırlamıyorum. ben de kendimden emin olamadım şimdi YÖK böyle diyince. tercih yapan diğer arkadaşlar böyle bir şey gördümü hatırlayan var mı acaba. çünkü ben hatırlamıyorum. YÖK ü her aradığımda çıkan her bir kişi farklı şey söylüyor işin bir diğer kısmı da. eğer kaydım gerçekleşmez ise de ilişiğimin kesileceğini söylediler. kaydımın yapılması için atandığım üniye durumumu belirten bir dilekçe yazdım YÖKe. Şimdi de bu dönem atanamazsam bir sonraki tercihleri beklemek istediğimi belirten bir dilekçe yazmayı düşünüyorum hem YÖK e hem de kendi üniversitememe ilişiğimin kesilmemesi için

  5. #15
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.063
    Alıntı ibolak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhabalar
    Ben öyp de YL mı bitirdim merkezi atamalar ile Anadolu üni doktora programına yerleştim. Kayıt için geldiğimde YL notum 3 ün altında olduğu için kaydımı gerçekleştiremeyeceklerini söylediler bugün. Ben de dedim biz merkezi olarak yerleştik yök başvurularında böyle bir şarttan bahsetmediklerini söyledim. Biz tüm öğrencilerimizden bu şartları sağlamalarını istiyoruz dediler. Yani şuan kayıt olmazsam dönemin gidecek belirtmediklrri bir şey yüzünden. Ne yapmam lazım benden böyle birşey istemeye hakları var mı?
    Siz 3 ün altında notla yüksek lisanstan nasıl mezun oldunuz? Benim bildiğim minimum 3.00 olmak zorunda yüksek lisans ortalaması.
    --------------------------------------
    #akademikzam

  6. #16
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    15
    Alıntı Mr December Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Siz 3 ün altında notla yüksek lisanstan nasıl mezun oldunuz? Benim bildiğim minimum 3.00 olmak zorunda yüksek lisans ortalaması.
    böyle birşey okumadım da duymadım da açıkcası. bir ÖYP li arkadaşım odtü de doktoraya başladı 2.97 yl notu ile.

  7. #17
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.063
    Alıntı ibolak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    böyle birşey okumadım da duymadım da açıkcası. bir ÖYP li arkadaşım odtü de doktoraya başladı 2.97 yl notu ile.
    Lisans notu 3.00 'ın üstündeymiştir o durumda da. ODTÜ'nün bazı bölümleri doktora için ya yüksek lisans ya da lisans notunun 3 üstünde olmasını ister. Başvuru kriterleri burada METU | Graduate School Of Natural And Applied Sciences | Application Criteria
    --------------------------------------
    #akademikzam

  8. #18
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    15
    -ads-.jpg

    arkadaşlar doktora başvuru koşullarında En az 3.00 / 4.00 yada 75 / 100 olmak koşuluyla Lisans veya Yüksek Lisans not ortalaması gerekmektedir diyor benim lisans notum 3 ün üzerinde buna göre beni doktora programına kaydetmeleri gerekmiyor mu? eğer beni kaydetmezlerse bu belge ile yöke dilekçe yazabilir miyim ya da ne bilim dava falan açabilir miyim?





Sayfa 2 - Toplam 2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. Memurluktan ÖYP'ye Geçişte İstifa Sıkıntı Olur mu?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan admn1234
    Cevap: 13
    Son Mesaj: 17-09-2014, 21:28
  2. öyp kesin kayıtta istenen evraklar hakkında (önemli)
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Erol Öztürk
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 13-08-2014, 13:05
  3. Sakarya Üniversitesi Kayıtta İzin Belgesi İstiyor
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan mehmet_metu
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 12-08-2013, 20:10
  4. ÖYP tercihlerinde bilgi giriş ekranında sıkıntı var...
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan gizmo87
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 21-12-2012, 17:53
  5. ÖYP Kesin Kayıtta İstenen Belgeler
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan sinavkolic
    Cevap: 49
    Son Mesaj: 07-08-2012, 18:56

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git