reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 4 - Toplam 80 İlkİlk ... 234561454 ... SonSon
Bulunan 31 den 40 - Toplam 797

YLYS 2015 Sözlü Mülakat Sonuçları Ne Zaman Açıklanır

YLSY - 2016 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu Forumunda YLYS 2015 Sözlü Mülakat Sonuçları Ne Zaman Açıklanır Konusunu İncelemektesiniz

saat 14 civarı girdiğimde herhangi bir açıklama yoktu fakat şu an giriş yapıp sonuç açıklama ...


  1. #31
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    4
    saat 14 civarı girdiğimde herhangi bir açıklama yoktu fakat şu an giriş yapıp sonuç açıklama sayfasına girmek istediğim de login sayfasına ulaşıyorum

  2. #32
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2015
    Mesaj
    23
    Hanimlar beyler 4095 kisi cagrildi, 4000 kisi gelse desem mulakata, gunde 5 memur calissa, 5 memur adam basi 150 kisinin notunu girse yayila yayila. 5x150 gunde 750 eder. Notlar bugun gitse ilgili mercie, yani yaklasik 6 gune tamam bu is
    10 memur yaparsa bu isi dersek ...... is iyice isci problemine donmeden iyi dileklerle beklemeye baslayalim

  3. #33
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2015
    Mesaj
    47
    Alıntı onmazyilmaz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hanimlar beyler 4095 kisi cagrildi, 4000 kisi gelse desem mulakata, gunde 5 memur calissa, 5 memur adam basi 150 kisinin notunu girse yayila yayila. 5x150 gunde 750 eder. Notlar bugun gitse ilgili mercie, yani yaklasik 6 gune tamam bu is
    10 memur yaparsa bu isi dersek ...... is iyice isci problemine donmeden iyi dileklerle beklemeye baslayalim
    hocam not girme islemi fazla zaman almaz ya. Girmeye bi baslasinlarda

  4. #34
    Akademik Forum
    Misafir
    anlaşılan şuan bi veri girişi var bende not girişinin o kadar uzun sürmeyeceğini düşünüyorum tahminim yarın akşam açıklanacağı yönde geçen sene bile bu sisteme ilk geçişleri olmasına rağmen 4 günde açıklamışlardı,

  5. #35
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Mesaj
    26
    Alıntı nikimartin Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam not girme islemi fazla zaman almaz ya. Girmeye bi baslasinlarda
    hocam ben günde 300-400 tane anket giriyorum spss'e iki tuşa basılacak. girmeye başlanırsa ki eğer tahmin ettiğimiz gibi giriliyorsa, aynı gün içinde biter. tabi bunu yayınlarlar mı aynı günde bilemem.
    ideational bunu beğendi.

  6. #36
    Akademik Forum
    Misafir
    Arkadaşlar mülakatların başladığı günden itibaren o gün biten mülakatların notları girilmiş olsa yarın açıklanır öyle bişey olur mu acaba

  7. #37
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2015
    Mesaj
    23
    öyle mi diyorsunuz ?

    şey de olabilir, notları girmeden önce adayları son kez bir araştırmak isteyebilirler
    ne yazık ki bu da imkan dahilinde bence ve bu da not girimini erteletebilecek faktörlerden.

    her adayın bilgilerini atıyorum tc sini girip, sonra puanını girmek kolay olmasa gerek. ama yok sistemde liste olarak açıksa direkt olarak notlar girilecekse ben bile şu teknoloji engelli halimle 2 günde tamamlarım herhalde

  8. #38
    Akademik Forum
    Misafir
    Mülakatta şu hocayı ararsak seni tanır mı vs sormuşlardı acaba gerçekten arayacaklar mı öyle bi araştırma içine girerlerse yarın zooooor

  9. #39
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    119
    Arkadaşlar süreç gecen yila nazaran bu yıl daha hızlı işliyor açıklamaları gecikmez bence yarin aksam açıklanır
    Alan tercihlerini de de salı günü son buldu cuma günü açıklandı araya hafta sonunu koydular ki bu defa da böyle olur
    MSc

  10. #40
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2015
    Mesaj
    5
    arkadaşlar bende rebusa girememe sorununu gördüğümde ylys bürosunu aradım. maksadım ne zaman açıklanacak diye sormakdı ancak sitedeki sorunu merak ettiğimi bunun için aradığımı söyledim sonrada bürodakı memur arkadaş bana yarın(cuma) yetiştirilebilirse açıklanacak yoksa yarın olmassa haftaya kalır dedi.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Tübitak Burs Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Gülperi
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 24-03-2017, 10:54
  2. 5 Nisan 2015 YDS İlkbahar Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?
    YDS - Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan cevat69
    Cevap: 2833
    Son Mesaj: 13-05-2015, 14:19
  3. Ege Yüksek Lisans Mülakat Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan altayyesilgonen
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 15-07-2014, 19:15
  4. ÖYP 2012 Yerleştirme Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan scary_cerkez
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 01-08-2012, 17:41

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git