reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 15 - Toplam 23 İlkİlk ... 51314151617 ... SonSon
Bulunan 141 den 150 - Toplam 224

2015 ÖYP İktisat Puan Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2015 ÖYP İktisat Puan Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

arkabuyi Demiş ki: Ya puanım 86 ama o kadar az kadro var ki 87 alan ...


  1. #141
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    68
    Alıntı arkabuyi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ya puanım 86 ama o kadar az kadro var ki 87 alan 5 kişi başvursa direk gidemiyorum. O yüzden kafayı yiyorum. (86 da süper bir puan değil tabi)
    İyiymiş puanın, bence umut var o kadar eziyet etme kendine

  2. #142
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    11
    Bakalım, hayırlısı. Teşekkür ederim. 35. madde ile görevlendirme olmayacak yerleri tercih ediyorum. Gitmeyeceğim bir yeri yazmak istemem, kadro yakıp milletin hakkını yemeye gerek yok.

  3. #143
    Akademik Forum
    Misafir
    balıkesir üniversitesinin üzerinde bu kadar niye oynanıyor anlamadım

  4. #144
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    76
    Arkadaşlar, puanı 85.97 nin üstünde olup da Urfa, Siirt yada Osmaniye'yi ilk üç tercihine yazan oldu mu ? Demek istediğim Güneydoğulu olup öncelikli olarak Güneydoğu illerini tercih eden ve puanı yüksek olan arkadaşlar var mı ? Bilgilendirirseniz sevinirim. Sizden ricam kadro yakmayın, eğer ben burada 6 sene yaşarım diyorsanız baş göz üstüne buyrun gelin yerleşme aşamasında yardımcı dahi olurum. Ama yok gelip bir sene sonra terör var,dağ başı burası, sosyal hayat beklediğim gibi değil tarzı bahanelerle istifa edecekseniz lütfen yazmayın buraları. Bırakın buralı olanlar yazsın. Bekleyin ve istediğiniz yeri cari usulile kovalayın. Tercihlerinizi kul hakkı gözeterek yaptığınız için şimdiden teşekkür eder hakkınızda hayırlısının olmasını dilerim.
    Valar Morghulis ve crns bunu beğendiler.

  5. #145
    Akademik Forum
    Misafir

    87 puan gebze

    arkadaşlar merhaba

    puanı 87 olan ve sadece gebze yazmayı düşünen ben tercih yapmaktan vazgeçtim ilk sayfalarda 2 mailim var, haber vereyim dedim. umarım hakkınızda hayırlısı olur, iyi çalışmalar dilerim.
    ÖYP MAĞDURU bunu beğendi.

  6. #146
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    76
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar merhaba

    puanı 87 olan ve sadece gebze yazmayı düşünen ben tercih yapmaktan vazgeçtim ilk sayfalarda 2 mailim var, haber vereyim dedim. umarım hakkınızda hayırlısı olur, iyi çalışmalar dilerim.
    Güzel kardeşim neden vazgeçtiğini öğrenebilir miyim sakıncası yoksa.

  7. #147
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    68
    Alıntı ÖYP MAĞDURU Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Güzel kardeşim neden vazgeçtiğini öğrenebilir miyim sakıncası yoksa.
    Hayırdır hocam sen tercihlerde değişikliğe mi gittin Arkadaş Gebze'de kadroluyken Boğaziçi'nde çalışmayı düşündüğünü yazmıştı, mümkün derlerse tercih yapacağını yazmıştı. Ondan olabilir. Kadro yakmayacağı için teşekkür ederiz kendisine bu arada.
    ÖYP MAĞDURU bunu beğendi.

  8. #148
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    76
    Alıntı Valar Morghulis Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hayırdır hocam sen tercihlerde değişikliğe mi gittin Arkadaş Gebze'de kadroluyken Boğaziçi'nde çalışmayı düşündüğünü yazmıştı, mümkün derlerse tercih yapacağını yazmıştı. Ondan olabilir. Kadro yakmayacağı için teşekkür ederiz kendisine bu arada.
    Benim 500 km den uzak bir yer yazma seçeneğim yok hocam En uzak seçeneğim Osmaniye ki onuda açıkta kalma ihtimaline karşı yazdım. Ama insanların tercihlerden vazgeçmesi beni huylandırdı. Bildikleri birşey varsa söylesinler bizde kendi memleketimiz için bekleyelim. Ne bileyim belki ÖYP nin geri geleceğine ilişkin bir duyum almış olabilirler diye düşündüm.

    Kadro yakmayan adamın başımızın gözümüzün üstünde yeri var hocam Şimdi o Gebze yazmazsa bize de faydası dokunur.Bende 85.97 gibi bir puanla Harran'a yerleşir Siirt'e tamah etmemiş olurum ? Tercih yapmayacak iki üç babayiğit daha çıksa iyi olurdu
    Valar Morghulis bunu beğendi.

  9. #149
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    68
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    balıkesirde doktora programı yok artık bandırma iibf merkezden ayrıldıktan sonra bu sene doktora alımı olmadı akademik kadro yetersiz doktora programı için yeni yök yönetmeliğine göre.

    İktisat tarihini bile kazansanız gideceğiniz okulda iktisat anabilim dalı varsa büyük ihtimal orada eğitim görürsünüz. Lisansüstü eğitimi yoksa öyp puanınızla yökün kontejyan açağı üniversiteler içinden tercih yapacaksınız.
    Arkadaş haklıymış, bugün görüştüm. YÖK binasının önüne gidip siyah çelenk bırakmayı düşünüyorum.
    ÖYP MAĞDURU bunu beğendi.

  10. #150
    Akademik Forum
    Misafir

    Gebze 87 puan

    Yok arkadaşlar gebzeyi birçok kez aradım, ulaşamadım gidemedim de, riske atmak ve kadro yakmak istemedim zaten 14 tane yer var hepi topu, akademik kariyerime de devam edebileceğim başka bir iş buldum. Yoksa cidden bildiğim bir şey yok. Kolay gelsin, tekrardan hakkınızda hayırlısı olsun
    Valar Morghulis ve ÖYP MAĞDURU bunu beğendiler.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2015 ÖYP Hemşirelik Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan glshslv
    Cevap: 194
    Son Mesaj: 22-07-2016, 13:53
  2. 2015 ÖYP Tarih Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan kokturk
    Cevap: 519
    Son Mesaj: 24-02-2016, 18:52
  3. 2015 ÖYP Kimya Mühendisliği Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan tercan
    Cevap: 16
    Son Mesaj: 23-01-2016, 14:03
  4. 2015 ÖYP Ziraat Fakültesi Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan farcry
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 30-12-2015, 18:23
  5. öyp 2015 fizyoloji puan paylaşımı
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan YEŞİL 07
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 04-08-2015, 21:51

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git