reklam

Sayfa 38 - Toplam 84 İlkİlk ... 28363738394048 ... SonSon
Bulunan 371 den 380 - Toplam 838

ÖYP Mühendislik Alan Sınavı Hk.

ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda ÖYP Mühendislik Alan Sınavı Hk. Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar 3 farklı okulun (Anadolu, Dokuz Eylül, Akdeniz) ÖYP birimiyle de SBE'yle de görüştüm. Mühendisliğe ...


  1. #371
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    973
    Arkadaşlar 3 farklı okulun (Anadolu, Dokuz Eylül, Akdeniz) ÖYP birimiyle de SBE'yle de görüştüm. Mühendisliğe farklı bir yazı gitmiş olabilir ama geçen hafta okullara ÖYP kapsamında yüksek lisans, doktora için müsait olduğunuz kontenjan sayısını bildirin diye yazı gitmiş. Bizim ÖYP atamalarıyla ilgili değil yani.

    Zaten kadrolar belli arkadaşlar. M.etmeyin eğer yapmaya niyetlilerse Aralık içinde sınavı yapıp, Ocak'ta atamaları tamamlarlar. Umarım olmaz sınav ama yetişmez, alım olmaz gibi kuruntuya kapılmayın bence.
    Son düzenleyen qpuro, 25-11-2015 saat 17:35.

  2. #372
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Mesaj
    135
    Alıntı Mahmut Bakır Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bildigim kadariyla yök okullardan sayi istiyor fakat illa tamamen onaylamasi gibi bir durum sozkonusu olmayabiliyor. Duruma gore duzenleyip aciklaniyor kadrolar. De bu noktada taleplerin simdi alinmasi fazla sagliks gibi geliyor bana. Sonumuz hayrolsun
    banada öyle geliyor hocam çünkü okullar nasılolsa öyp kalktı 2016da cari alımla kendi istediklerimizi alırız diye düşünüp fazla kontenjan göndermeyebilirler yöke

  3. #373
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    54
    Alıntı qpuro Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar ben 3 farklı okulun (Anadolu, Dokuz Eylül, Akdeniz) ÖYP birimiyle de SBE'yle de görüştüm. Mühendisliğe farklı bir yazı gitmiş olabilir ama geçen hafta okullara ÖYP kapsamında yüksek lisans, doktora için müsait olduğunuz kontenjan sayısını bildirin diye yazı gitmiş. Bizim ÖYP atamalarıyla ilgili değil yani.

    Zaten kadrolar belli arkadaşlar. M.etmeyin eğer yapmaya niyetlilerse Aralık içinde sınavı yapıp, Ocak'ta atamaları tamamlarlar. Umarım olmaz sınav ama yetişmez, alım olmaz filan gibi kuruntuya kapılmayın bence.
    Aynen hocam kadrolarin daha onceden alindigini dusunuyordum bende, ki bunca yapilandan sonra sasirip oyle degildir diyemiyoruz. Boyle birsey olmasi kotu olurdu. Adem lisansustu egitim ile ilgili bu yazi, biraz daha rahatlamis sayilirim

  4. #374
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Nerden
    ►►
    Mesaj
    126
    Alıntı bobb Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar lütfen cevap verin benim subat in başında askerliğim var . Acaba Diyelim ki ocakta açıklandı ve mülakat olmadı ozaman ben şubatta kadar atanırsam evrakları mi teslim edip askere gidebilirmiyim bir bilginiz varmı
    merhaba.. askeriyede de billdiğim kkadarıyla izin annlamında (idari,üstünüz yani) bir sıkıntı çıkmazsa mülakkata girebilirsiniz çünkü bu memuriyet durumuundada geçerli.. ancakk sormakk istediğiniz tecil işlemi ile ilgili ise o zaman ocak gibi ttezli programllara başvuru işlemlleri başlar sanıyoruum , fakat illa ciddi bir durum oolduğunu düşünerekk askere gitmek istemiyorsanız (ttezli yl müllakatla çünkü biliyorrsunuz) o zaman tezsiz programlara başvurabilirsiniz,ancak bu biraz pahalı olabillir...

  5. #375
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Nerden
    Antalya
    Mesaj
    153
    Alıntı efendi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar geçenlerde hala kadro taleplerinin toplandığından bahsetmiştim. Bugün okula gittiğimde hocam ile görüştüm. Bana YÖK ten gelen yazıyı gösterdi. Kadro taleplerini en geç 21/12/2015 tarihine kadar, yükseklisans eğitimi verebileceğiniz bölümlerdeki kadro sayısını ve hoca sayılarını da en geç 25/12/2015 tarihine kadar gönderin diyor. Burada bir arkadaş YÖK ten bir hoca ile görüşmüştü ocak ayına sarkmaz diye. Bu atamalar eğer aralık ayında yapılacaksa bu tarihten sonra nasıl alan sınavı yapacaklar?
    Efendi Hocam,

    Öncelikle paylaşım için çok teşekkürler. Bu haber sadece mühendislik mezunları için değil, tüm ÖYP mağduru arkadaşlar için önemli bir haber.
    Birde burada çok kritik bir nokta var, gelen yazıda kadro talepleri sadece mühendislik bölümlerinden mi bekleniyor, yoksa tüm bölümlerden beklenen bir kadro talebi mi?
    Cevabınızı merakla bekliyorum.

    Saygılar

  6. #376
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    453
    Alıntı erenk Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Efendi Hocam,

    Öncelikle paylaşım için çok teşekkürler. Bu haber sadece mühendislik mezunları için değil, tüm ÖYP mağduru arkadaşlar için önemli bir haber.
    Birde burada çok kritik bir nokta var, gelen yazıda kadro talepleri sadece mühendislik bölümlerinden mi bekleniyor, yoksa tüm bölümlerden beklenen bir kadro talebi mi?
    Cevabınızı merakla bekliyorum.

    Saygılar
    Hocam yükseklisans eğitim kontenjanlarını Fen bilimleri, sosyal bilimler gibi enstitü bazında yazdığını gördüm. Ancak asistan kadrosu inşaat mühendisliği dışında varmıydı bilemiyorum.

  7. #377
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Mesaj
    60
    bence de kadrolar belliydi daha once.. cnku dikkat ederseniz spesifik bi rakam yoktu onceki alımlarda.. tıp islam 120, hukuk 150 dıgerlerı 25,15 falandı.. yanı niye 148 degil ya da 117 degil mesela? gecen sene 31 ler 29 lar vardı mesela.. o yuzden kontenjanlar bolum bazında ayrılmıstır coktan..
    qpuro bunu beğendi.

  8. #378
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2015
    Mesaj
    40
    Alıntı eemeem Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bence de kadrolar belliydi daha once.. cnku dikkat ederseniz spesifik bi rakam yoktu onceki alımlarda.. tıp islam 120, hukuk 150 dıgerlerı 25,15 falandı.. yanı niye 148 degil ya da 117 degil mesela? gecen sene 31 ler 29 lar vardı mesela.. o yuzden kontenjanlar bolum bazında ayrılmıstır coktan..
    Alan sinavi ocak ayina ve sonrasina sarkar mi yani. Burada herkes magdur oluyor. Yaziktir ya aciklama yapiyolar aralikta alan sinavi yapilmayan bolumlerin hepsi atanacak diye. Ama daha muhendislik iletisim bekliyor alan sinavi. Ne olacak sonumuz

  9. #379
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Mesaj
    60
    Alıntı zeynepcan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Alan sinavi ocak ayina ve sonrasina sarkar mi yani. Burada herkes magdur oluyor. Yaziktir ya aciklama yapiyolar aralikta alan sinavi yapilmayan bolumlerin hepsi atanacak diye. Ama daha muhendislik iletisim bekliyor alan sinavi. Ne olacak sonumuz
    benim tahminim sarkacak.. ama 25 inde son talep toplama diye yazmıslardı.. eger o bizimle alakalıysa bi defada atama da yapabilirier..

  10. #380
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2015
    Mesaj
    129
    eğer alımlar 2016'ya kalırsa kadrolar yanar. ancak ve ancak özel bir izinle 2016 'ya kaydırabilirler alımları. iş özel izine giderse de kesin umutlarınızı çünkü bu durumda alınacak kişiler belli olacaktır. sınava gitmenizin bir anlamı yok!





Benzer Konular

  1. ÖYP Alan Sınavı Yapılacaklar Nelerdir?
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan robothink
    Cevap: 26
    Son Mesaj: 16-09-2015, 10:49
  2. ÖYP Alan Sınavı Tecrübeleri
    ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan bigpoint
    Cevap: 220
    Son Mesaj: 07-09-2015, 01:57
  3. ÖYP Mühendislik/Bilgisayar Mühendisliği Alan Sınavı'nda hangi konulardan sorular gelir?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan suppersonic
    Cevap: 16
    Son Mesaj: 27-08-2015, 17:15
  4. 2015 Alan Sınavı Adaletsizliği
    ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan hannibalbarkas
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 06-08-2015, 16:04
  5. ÖYP'de Alan Sınavı Gelen Bölümler...
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan zar
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 01-07-2015, 18:05

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git