reklam

Sayfa 11 - Toplam 84 İlkİlk ... 9101112132161 ... SonSon
Bulunan 101 den 110 - Toplam 838

ÖYP Mühendislik Alan Sınavı Hk.

ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda ÖYP Mühendislik Alan Sınavı Hk. Konusunu İncelemektesiniz

yasaratis Demiş ki: Pınar hanım sizin dediğiniz gibi olursa direkt öss mantığı olur bence ki ...


  1. #101
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Mesaj
    486
    Alıntı yasaratis Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Pınar hanım sizin dediğiniz gibi olursa direkt öss mantığı olur bence ki her halde o seviyede yaklaşmazlar olaya. Çünkü adım attığımız şey yüksek lisans ve doktora. Ha benim işime gelir ama dediğin gibi olursa; çünkü makine mühendisliğinde bu saydıklarını zaten fazlasıyla detaylı gördük ama ben hala önerimde ısrar ediyorum. Ha mühendislik dallarını onlar uygun bir şekilde gruplandırırlar ve ona göre hazırlarlar sınavı da asıl sorulması gereken soruyu gözden kaçırıyoruz;
    Sınavın klasik olacağı gerçeği Çok merak ediyorum nasıl okuyup puanlayacaklar

    - - - Güncellendi - - -



    Sayın hocam ben kısa bir gruplandırma yaptım örnek olsun diye ve az önce baktım ki envai çeşit mühendislik var. Her halde adam gibi bir sınıflandırma yaparlar diye düşünüyorum ...
    Konu YÖK ise basit düşünmek gerekiyor. Her bölüme ayrı ayrı sınav yapmaktan daha zor bence bahsettiğiniz o grupları oluşturmak. Eğer tek tek yapmazlarsa alan sınavını her bölüme birinci sınıf derslerinden sorumlu olarak gireriz alan sınavına.
    erdibasak bunu beğendi.

  2. #102
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    5
    hocam merhaba bilgi alabilen oldu mu Mühendsili alan sınavı mı olacak yoksa her bölüm ayrı ayrı mı yapılır?

  3. #103
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    148
    belki uzman yardımcılığı sınavları gibi olabilir bu kadar adamı test yaparak bitirmek isteyebilirler çünkü bundan önceki gruplar azdı yanlış bilmiyorsam yani klasik sınav için daha uygundu. ama mühendislik deyince bi dünya insan var. mesela 60 test sorusu, 20 si (türev dif integral türkçe tarih ortak alan aynı sorular herkese) geri kalan 40 soru da herkesin kendi mühendislik alanına göre sorular. devletteki çoğu kurumun teknik uzman alırken bilim sınavı buna benzer olduğu için bi ihtimal diye düşündüm.
    korozifortam bunu beğendi.

  4. #104
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Mesaj
    486
    Alıntı Mr.Walter Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    belki uzman yardımcılığı sınavları gibi olabilir bu kadar adamı test yaparak bitirmek isteyebilirler çünkü bundan önceki gruplar azdı yanlış bilmiyorsam yani klasik sınav için daha uygundu. ama mühendislik deyince bi dünya insan var. mesela 60 test sorusu, 20 si (türev dif integral türkçe tarih ortak alan aynı sorular herkese) geri kalan 40 soru da herkesin kendi mühendislik alanına göre sorular. devletteki çoğu kurumun teknik uzman alırken bilim sınavı buna benzer olduğu için bi ihtimal diye düşündüm.
    Keşke hocam.

  5. #105
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    140
    arkadaşlar alan sınavıyla ilgili acaba mailmi atsak ne yapsak ne dersiniz?

  6. #106
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    148
    Alıntı Pınar Çölkesen Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Keşke hocam.
    öyle keşke deme vala onda da kasarlarsa onuda yapamıyosun başıma geldiği için biliyorum. ama avantajı boş geçmeyiz

  7. #107
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Mesaj
    486
    Alıntı Mr.Walter Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    öyle keşke deme vala onda da kasarlarsa onuda yapamıyosun başıma geldiği için biliyorum. ama avantajı boş geçmeyiz
    %60'ından fazlası kendi alanımda ve özellikle de test olursa (kafaya göre puan veremeyeceklerinden ötürü) çok mutlu olurum hocam. Tabi ki kasarlarsa yazık olur ama en azından kendi alanımdan olursa kendimi rahat hissederim 4 yıl boyunca verdiğim sınav kağıtlarından 80 altı çok nadir aldığımdan ötürü
    Bir tarih verseler de girsek şu sınava artık.

  8. #108
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    148
    Alıntı Pınar Çölkesen Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    %60'ından fazlası kendi alanımda ve özellikle de test olursa (kafaya göre puan veremeyeceklerinden ötürü) çok mutlu olurum hocam. Tabi ki kasarlarsa yazık olur ama en azından kendi alanımdan olursa kendimi rahat hissederim 4 yıl boyunca verdiğim sınav kağıtlarından 80 altı çok nadir aldığımdan ötürü
    Bir tarih verseler de girsek şu sınava artık.
    klasiğe göre bence de daha adil olur. siz baya baya alan sınavını gözünüze kestirmişsiniz gardınızı almış bekliyorsunuz inşallah yaparlar diyelim ne diyelim

  9. #109
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Mesaj
    486
    Alıntı Mr.Walter Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    klasiğe göre bence de daha adil olur. siz baya baya alan sınavını gözünüze kestirmişsiniz gardınızı almış bekliyorsunuz inşallah yaparlar diyelim ne diyelim
    Adamlar yapacağız dedi. Kendimizi hazır hissetmesekte gireceğiz bu sınava en azından zihnen hazır olalım değil mi hocam?
    Alan sınavını gözüne kestirmekten ziyade artık ne olacaksa biran önce olsun da şu bekleyiş bitsin istiyorum.
    erdibasak bunu beğendi.

  10. #110
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    35
    ÖYP kaldırılacak diye açıklama yaptı YÖK; sadece tek alım yapılacak o da seçimden sonra. Şimdi bir soru daha var ki o da tek alım için alan sınavı yapmaya uğraşırlar mı?





Benzer Konular

  1. ÖYP Alan Sınavı Yapılacaklar Nelerdir?
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan robothink
    Cevap: 26
    Son Mesaj: 16-09-2015, 10:49
  2. ÖYP Alan Sınavı Tecrübeleri
    ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan bigpoint
    Cevap: 220
    Son Mesaj: 07-09-2015, 01:57
  3. ÖYP Mühendislik/Bilgisayar Mühendisliği Alan Sınavı'nda hangi konulardan sorular gelir?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan suppersonic
    Cevap: 16
    Son Mesaj: 27-08-2015, 17:15
  4. 2015 Alan Sınavı Adaletsizliği
    ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan hannibalbarkas
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 06-08-2015, 16:04
  5. ÖYP'de Alan Sınavı Gelen Bölümler...
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan zar
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 01-07-2015, 18:05

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git