reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 9 - Toplam 20 İlkİlk ... 789101119 ... SonSon
Bulunan 81 den 90 - Toplam 199
Ağaç Şeklinde Aç25Beğeni

2015 ÖYP Gıda Mühendisliği Puan Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2015 ÖYP Gıda Mühendisliği Puan Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

frtcnr Demiş ki: 85,1 puanım var. ve açıkçası bıçak sırtında bulunduğumu düşünmekteyim. her şey kadro ...


  1. #81
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    270
    Alıntı frtcnr Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    85,1 puanım var. ve açıkçası bıçak sırtında bulunduğumu düşünmekteyim. her şey kadro sayısına bağlı ve dediğiniz gibi gıdacıların puanları her yıl bir önceki döneme göre tırmanışta.
    85 öyp birçok bölüm için iyi olabilir ama bizim bölümde açıkta bile kalabiliriz.

    - - - Güncellendi - - -

    ayrıca çevremdeki arkadaşlarımın hepsi çeşitli kurumlarda işe başladıkları için çevremde öyp düşünen yok.
    ama cari alımlarının ön değerlendirme sonuçlarına baktığım zaman umudum kırılıyor zira puanlar çok yuksek.
    hocam bende carilerin takip ediyorum umudunuz kirilmasin evet bizim bolumde ales ve yds puanlari ucuk ama zor bir bolum oldugu icin ortalamalar genelde dusuk. cok nadir arkadasin ortalamasi 85 ustu böylece puanlar bi sekilde dengeleniyor. 82-86 civarina cok buyuk bir yigilma var biizim bolumde, bizi dogru tercih kurtaricak. bu sebeple burda ne kadar puan ve bilgi paylasimi olursa o kadar iyi

  2. #82
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2015
    Mesaj
    36
    Alıntı fooder Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam bende carilerin takip ediyorum umudunuz kirilmasin evet bizim bolumde ales ve yds puanlari ucuk ama zor bir bolum oldugu icin ortalamalar genelde dusuk. cok nadir arkadasin ortalamasi 85 ustu böylece puanlar bi sekilde dengeleniyor. 82-86 civarina cok buyuk bir yigilma var biizim bolumde, bizi dogru tercih kurtaricak. bu sebeple burda ne kadar puan ve bilgi paylasimi olursa o kadar iyi
    iyi temennileriniz için çok teşekkürler. zira içinde bulunduğum dönemde, uzaktan bile olsa küçük bir umut fısıltısına kulak kabartır oldum. sizinde hakkınızda hayırlısı olsun, puanlar konusunda bilgi sahibi olursam paylaşırım.
    tekrar tşk...

  3. #83
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    101
    Hocam ben de yorum yapardım puanlarla ilgili ama yarın gelecek olan kadro duyurusunda bizim bölümü görene kadar şüpheli yaklaşıyorum, hala rahat etmiş değilim bu duyurunun bizimle alakalı olup olamaması açısından :/

  4. #84
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    270
    Alıntı HHS Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam ben de yorum yapardım puanlarla ilgili ama yarın gelecek olan kadro duyurusunda bizim bölümü görene kadar şüpheli yaklaşıyorum, hala rahat etmiş değilim bu duyurunun bizimle alakalı olup olamaması açısından :/
    hocam dert etmeyin yarin o 1600 kadroda bizimkilerde olacak. yani yarin bize alan sinavi duyurusu gelse bizim kadrolar ilan edilmedigi icin (yani kadrolar alan sinavi olduktan sonra ilan edildi ya daha onceki alan sinavi yapilan bolumlere) kadro ilani 2016 ya kalacagindan kadrolar yanar. yani birde bu durumda olan muhendislik mimarlik iletisim var neredeyse 300 400 kadroyu yakmis olurlar hocam buda haksizlik olur. alan sinavi olan oldu olmayacak denilenlere merkezi atama yapilacak ee alan sinavi yapilacak denilipte yapilmayanlarin kadrosu yanacak. olmaz hocam yani gonlunuzu ferah tutun. hocam bende dunku aciklamayi birdaha birdaha okudum inanin sizin arkadasinizin dedigi sekilde bir anlam cikaramadim.

  5. #85
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    101
    Alıntı fooder Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam dert etmeyin yarin o 1600 kadroda bizimkilerde olacak. yani yarin bize alan sinavi duyurusu gelse bizim kadrolar ilan edilmedigi icin (yani kadrolar alan sinavi olduktan sonra ilan edildi ya daha onceki alan sinavi yapilan bolumlere) kadro ilani 2016 ya kalacagindan kadrolar yanar. yani birde bu durumda olan muhendislik mimarlik iletisim var neredeyse 300 400 kadroyu yakmis olurlar hocam buda haksizlik olur. alan sinavi olan oldu olmayacak denilenlere merkezi atama yapilacak ee alan sinavi yapilacak denilipte yapilmayanlarin kadrosu yanacak. olmaz hocam yani gonlunuzu ferah tutun. hocam bende dunku aciklamayi birdaha birdaha okudum inanin sizin arkadasinizin dedigi sekilde bir anlam cikaramadim.
    Hocam inşallah dediğiniz gibi olur. Zaten mantıklısı da o... Bunun farkındayım ama söz konusu YÖK olunca mantık arayamıyorum sanırım YÖK beni paranoyak yaptı

  6. #86
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    270
    Alıntı HHS Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam inşallah dediğiniz gibi olur. Zaten mantıklısı da o... Bunun farkındayım ama söz konusu YÖK olunca mantık arayamıyorum sanırım YÖK beni paranoyak yaptı
    anliyorum hocam bende paronayak oldum ancak bu cok zorlama olur yok icinde. yani bu kadar ima dolu bir aciklama yapamanazlar. düz mantik dusunun hocam. insallah yarin aksama kavuscaz kadrolarimiza

  7. #87
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    101
    Alıntı fooder Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    anliyorum hocam bende paronayak oldum ancak bu cok zorlama olur yok icinde. yani bu kadar ima dolu bir aciklama yapamanazlar. düz mantik dusunun hocam. insallah yarin aksama kavuscaz kadrolarimiza
    İnşallah hocam bekliyoruz artık ... İnşallah bol kadro ile seviniriz biraz... Bu süreçte gerçekten hak ettik bunu

  8. #88
    Akademik Forum
    Misafir
    Gıdaya 15 kadro gelmis acikcasi 2014 temmuz ve 2014 aralikta 5er geldiginden 1bekliyoedum 5 kisilik fazla yer var ben kendi adima tabloyu cok begendim 85 ve ustu cok rahat ic anadolu ve batiya. 81 ve ustu cok rahat diger sehirlere atanacaktir diye dusunuyorum carilerde oyp puanlarini tek tek hesapladim 2014ten beri 1 tane 89 olan var ve o iyi bir yere atandi. Yani pek cok 85 kusur 86 olanlarda 50d bile olsa carilerden atandi onlardanda tanidiklarim tercih yapmayacaklarini soyledi. Benim gozlemledigim bunlar. Lutfen trolllere peim vermeyin. Gecen sene 2014 oyp sayfasinda puanim 88 falan diyenler oldu sonra onlarla carilerde forumdan konu acip konustugumuzda 88 86 doyenlerden bazilarinin yalan soyledigini gordum. Puan yuukselecek deyip size koti tercihler yaptirmak isteyecek trollere de prim vermeyin. Nereyi istiyorsaniz yazin. 85 ler zaten kesin girecek 82lerinde dogu da olsa kwsin girecegini dusunuyorum umarim 81 lere iner puanlar. Hepinize basarilar

  9. #89
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    270
    vallahi çok fena moralim bozuldu kadrolari gorunce 14 tane ama iste

  10. #90
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2015
    Mesaj
    36
    Alıntı fooder Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    vallahi çok fena moralim bozuldu kadrolari gorunce 14 tane ama iste
    hocam, en az 20 ve üzeri bekliyordum. aynı duyguları paylaşıyoruz.
    bu arada kadro sayısı 15.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2015 ÖYP Metalurji ve Malzeme Mühendisliği Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan korozifortam
    Cevap: 264
    Son Mesaj: 31-01-2016, 19:05
  2. 2015 ÖYP Endüstri Mühendisliği Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan meder
    Cevap: 31
    Son Mesaj: 24-01-2016, 01:18
  3. 2015 ÖYP Kimya Mühendisliği Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan tercan
    Cevap: 16
    Son Mesaj: 23-01-2016, 14:03
  4. 2015 ÖYP Yazılım Mühendisliği Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan mustafaozturk
    Cevap: 44
    Son Mesaj: 05-01-2016, 20:55
  5. ÖYP 2011 Ek Yerleştirme Gıda Mühendisliği bölümü puan paylaşımı..
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Saccharomyces
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 02-01-2012, 19:15

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git