reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 3 - Toplam 20 İlkİlk 1234513 ... SonSon
Bulunan 21 den 30 - Toplam 199
Ağaç Şeklinde Aç25Beğeni

2015 ÖYP Gıda Mühendisliği Puan Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2015 ÖYP Gıda Mühendisliği Puan Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar bende iki dönemdir öyp takip ediyorum, puanım 82,6. Sadece büyük üniversiteler kadro açarsa yazarım ...


  1. #21
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    1
    Arkadaşlar bende iki dönemdir öyp takip ediyorum, puanım 82,6. Sadece büyük üniversiteler kadro açarsa yazarım ama biliyorum bu puanla çok zor

  2. #22
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    95
    Ben de gıdacıyım. Yüksek lisansa başlıyorum bu yıl. ÖYP'yi düşünmüyorum çünkü puanım 75 Ama belki ileriki alımlara kadar yükseltebilirsem neden olmasın. Gel gör ki her şey de gittikçe zorlaşıyor yurdumda.. Gerçekten emek verenler karşılığını alsın başka bir şey istemiyorum.

  3. #23
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    101
    Arkadaşlar ben bu alan sınavı muhabbetine bizim Gıdacıların bakış açısını merak ediyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?

  4. #24
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    270
    ben muhendislige alan sinavi gelebilecegini dusunmuyorum yani en azindan muhendislik anabilim dali altinda. sonucta bir makinaciyla bir gidacinin ortak gordugu dersler fizik matematik tarih turkce hadi onu birakin gida muhendisliginin dersleri bile universiteden universiteye degisiyor

  5. #25
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    95
    Bence gelebilir arkadaşlar. Sonuçta bir gıdacının olmazsa olmaz bilmesi gereken konular da var. Et, süt, yağ ve tahıl teknolojisi gibi. En azından bu konularda bilgiyi ölçebilirler. İlla ki herkesin görmediği eleyici konulardan da soru gelir ama bu alan sınavı getirmelerine engel olmaz bence. En basitinden bir titrasyon sorusunu mesela hepimizin çözebilmesini beklerler. Sınav kötü bir uygulama olmaz bence, tek sıkıntı bu işin adil değerlendirilip değerlendirilmeyeceği.

  6. #26
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    270
    hocam siz oyle diyorsunuzda bizde 2. sinifin 2.doneminden itibaren dersler secmeliydi yani yag sut hububat enzim hepsi ve ben mesela yag dersi sutle cakisiyo diye almadim hububat hocamiz zor soruyo diye bu dersi almayan arkadaslarimda cok biz kendimiz bolum icinde bile farkli dersler goruyoduk bu derslerin hicbirini almadan mezun olanlarda vardi bizde

  7. #27
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    95
    Yağ, süt, hububat nasıl seçmeli olmuş çok ilginç ya. Bu ülkedeki hiçbir şeye aklım ermiyor artık.

  8. #28
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    270
    arkadaslar sizce bizim gida muhendisligi bolumude az sayida kontejani olan bolum mudur. asil sormak istedigim yapilan aciklamaya gore bize alan sinavi gerlir mi

  9. #29
    Akademik Forum
    Misafir
    Hocam bölümlere sorulursa tahminim alan sınavının istenecegi yonunde. Ama tabi kontenjanimiz da az. Cok merak ediyorum ben de sizin gibi.

  10. #30
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    101
    Bizim gıdacılar ne yapıyor merak ediyorum... Sabırlar ne seviyede ?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2015 ÖYP Metalurji ve Malzeme Mühendisliği Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan korozifortam
    Cevap: 264
    Son Mesaj: 31-01-2016, 19:05
  2. 2015 ÖYP Endüstri Mühendisliği Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan meder
    Cevap: 31
    Son Mesaj: 24-01-2016, 01:18
  3. 2015 ÖYP Kimya Mühendisliği Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan tercan
    Cevap: 16
    Son Mesaj: 23-01-2016, 14:03
  4. 2015 ÖYP Yazılım Mühendisliği Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan mustafaozturk
    Cevap: 44
    Son Mesaj: 05-01-2016, 20:55
  5. ÖYP 2011 Ek Yerleştirme Gıda Mühendisliği bölümü puan paylaşımı..
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Saccharomyces
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 02-01-2012, 19:15

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git