reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 8 - Toplam 12 İlkİlk ... 678910 ... SonSon
Bulunan 71 den 80 - Toplam 120

2015 ÖYP Coğrafya Bölümü Puan Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2015 ÖYP Coğrafya Bölümü Puan Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

Akademik Forum Demiş ki: Hocam sadece izmir yazmayın. Bu puanla biraz zor görünüyor oraya atanmanız. ...


  1. #71
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam sadece izmir yazmayın. Bu puanla biraz zor görünüyor oraya atanmanız. Diğer yerleri de yazın.
    Hocam yukaridaki mesaj bana ait.
    Ben fiziki cografyaciyim ve bu ana bilim dalinda calismaya devam etmek istiyorum. İzmir'i yazacak olma sebebim de bu. Diger anabilim dallarini yazarak o anabilim dalina gonul vermis ve tum birikimini o anabilim dalinda yapmis birisinin hakkina engel olmak istemem. Bence kadroyu hakeden o kisidir. Her ne kadar OYP puanina bakilarak atamalar yapilsa da, benim kendi dogrularima uygun degil bu durum. Dolayisiyla gelecek veya gelmeyecek diye bakmayarak sadece fiziki cografyalari tercih edecegim.
    Herkesin hakkinda hayirlisini dilerim.
    İyi aksamlar.

  2. #72
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    2
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam sadece izmir yazmayın. Bu puanla biraz zor görünüyor oraya atanmanız. Diğer yerleri de yazın.
    Hocam yukaridaki mesaj bana ait.
    Ben fiziki cografyaciyim ve bu ana bilim dalinda calismaya devam etmek istiyorum. İzmir'i yazacak olma sebebim de bu. Diger anabilim dallarini yazarak o anabilim dalina gonul vermis ve tum birikimini o anabilim dalinda yapmis birisinin hakkina engel olmak istemem. Bence kadroyu hakeden o kisidir. Her ne kadar OYP puanina bakilarak atamalar yapilsa da, benim kendi dogrularima uygun degil bu durum. Dolayisiyla gelecek veya gelmeyecek diye bakmayarak sadece fiziki cografyalari tercih edecegim.
    Herkesin hakkinda hayirlisini dilerim.
    İyi aksamlar.

  3. #73
    Akademik Forum
    Misafir
    Keşke herkes sizin gibi çalıştığı veya gerçekten gönül verdiği alana göre tercih yapsa hocam. Ama insanlar atanayım da ne olursa olsun mantığıyla ilerleyip başkalarının hakkına girmeyi de umursamıyor.

  4. #74
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    94
    Bu alımda 85 puanla kapatacak gibi 12 güzel bir sayı herkese hayırlı olsun

    - - - Güncellendi - - -

    Arkadaşlar Katip Çelebi Üniversitesini kesinlikle yazın sadece Çiğdem hocayla Beycan hoca var ikisi de beşerici olduğu için fizikici istiyorlar şöyle diyeyim Beycan hoca bugüne kadar tanıdığım en idealist en anlayışlı en dostane ve kalendar akademisyenlerden birisidir orada görev yapacak kişi mesleki açıdan her türlü yardımı görür.
    Son düzenleyen Klimatolog, 08-01-2016 saat 03:37.

  5. #75
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    2
    Cari ve ÖYP şuanda bir yerde kadrosu olan arkadaşlar lütfen başvurmasın. Bu son ÖYP açıkta kalmak istemiyoruz. Genel ve özel şartları iyi okuyun başkalarının hakkına girmeyin. Yanlış beyan vermeyin kadro yakmayın. Büyük hakka girmemek için duyarlı olun.

  6. #76
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    34

    Smile

    Alıntı Klimatolog Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bu alımda 85 puanla kapatacak gibi 12 güzel bir sayı herkese hayırlı olsun

    - - - Güncellendi - - -

    Arkadaşlar Katip Çelebi Üniversitesini kesinlikle yazın sadece Çiğdem hocayla Beycan hoca var ikisi de beşerici olduğu için fizikici istiyorlar şöyle diyeyim Beycan hoca bugüne kadar tanıdığım en idealist en anlayışlı en dostane ve kalendar akademisyenlerden birisidir orada görev yapacak kişi mesleki açıdan her türlü yardımı görür.
    Hocam siz boyle deyince Izmir'i yazasim geldi

  7. #77
    Akademik Forum
    Misafir
    Yüksek lisans bilgilerinizi silince hem yanlış bilgi vermiş oluyorsunuz hem de buna bakıp da alım olsa başkalarının hakkını yemiş oluyorsunuz, bilin de içiniz rahatsa devam edin tabii.

  8. #78
    Akademik Forum
    Misafir
    Hocam göze alıyorsunuz çünkü daha yeni başlamışsınız. Üçüncü senede olsaydınız göze alır mıydınız bilmiyorum. Yüksek lisans tezinde aslında bir bilim insanının alanı belirlenmiş oluyor zaten. Bizim bölümümüzde bu genel anlamda fiziki ya da beşeri oluyor. Bu şekilde de devam etmelidir sağlam bir akademik tecrübe için. Ama işte nasıl olda doktoranın veya yüksek lisansın başındayım, atanayım da ne olursa olsun diye ilerleyince gerçekten o alanda devam etmek isteyene haksızlık olur. Her şeyi geçiyorum madem size göre her şey normal neden siliyorsunuz? Sildiğinizde okumamış gibi gözükeceksiniz bu yanlış bilgi vermek değil midir? O halde herkes bilgilerini silmeli midir, silmeyenler ahmak mıdır?

  9. #79
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2016
    Mesaj
    34
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yüksek lisans bilgilerinizi silince hem yanlış bilgi vermiş oluyorsunuz hem de buna bakıp da alım olsa başkalarının hakkını yemiş oluyorsunuz, bilin de içiniz rahatsa devam edin tabii.
    Hocam burada hak yeme gibi bir durum yok. Yani tum karolar lisanstan acmis ve doktorasina yeni baslayip da daha anabilimdalini secmemis bir insan ister fiziki isterse beseri alanda calisir. Bence bu seviyeye gelmis biri nasil tercih yapacagini da gayet iyi bilir ve bence bu kadroyu tercih edecek biri y.lisanstan yeniden baslamayi da goze almalodir. Ben doktoradayim ve y.lisansi yeniden yapmayi da goze aliyorum.

    - - - Güncellendi - - -

    Ben yine de Izmir'i tercih etmicem cunku benden yuksek puanlilarin orayi tercih edip gireceginden emin oldugum icin

    - - - Güncellendi - - -

    Tanidigim bircok kisi lisanstan acilan kadrolarla y.lisanslarina ve dilleri de yeterli oldugu icin de doktoralarina devam ettiler yani bu yil sadece lisanstan kadro acilmasi cok iyi oldu. Bu firsati kacirmamak gerekiyor
    Son düzenleyen Doktora Coğrfya, 08-01-2016 saat 18:00.

  10. #80
    Akademik Forum
    Misafir
    Bence de kesinlikle hak yeme gibi bir durum yok. Öyp nin esprisi zaten adil bir sistem olması.. Herkes eşit koşullarda Ales e yds ye girdi. Çalışan ya da donanımı fazla olan iyi puan aldı. Lisansta da sağlam bir mezuniyet notu getiren herkesin tercih edip yerleşeceği her kadro helaldir.. Herkes gönlüne göre tercih yapsın arkadaslar.. Asıl hak yeme mülakatlı alımlarda oldu yıllarca.. hala da devam ediyor..





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2014 ÖYP Aralık Coğrafya Bölümü Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ozgur.coskun
    Cevap: 118
    Son Mesaj: 08-01-2015, 19:14
  2. 2014/1 ÖYP Coğrafya Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Travel
    Cevap: 37
    Son Mesaj: 06-12-2014, 22:27
  3. 2013 ÖYP Coğrafya Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan iklim
    Cevap: 82
    Son Mesaj: 28-12-2013, 14:31
  4. 2013/2 Coğrafya Bölümü Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan öznur.
    Cevap: 44
    Son Mesaj: 03-11-2013, 20:48
  5. ÖYP 2012/2 Coğrafya Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan birvarmis
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 03-01-2013, 16:07

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git