reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 2 - Toplam 3 İlkİlk 123 SonSon
Bulunan 11 den 20 - Toplam 23

ÖYP için ne yapacağımı bilmiyorum. Sorularım var.

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP için ne yapacağımı bilmiyorum. Sorularım var. Konusunu İncelemektesiniz

oys Demiş ki: MErhabalar hocam. Öyp hakkında detaylı araştırma yapmış olmama rağmen hala bişey bilmiyorum. ...


  1. #11
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    03-2015
    Mesaj
    450
    Alıntı oys Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    MErhabalar hocam.
    Öyp hakkında detaylı araştırma yapmış olmama rağmen hala bişey bilmiyorum.
    Maliye mezunuyum lisans ortalamam da oldukça iyi. (88,10)
    Ales e ciddi hazırlık içindeyim.
    hazırlık okumuş olmanın getirdiği rahatlıkla yds ye gireceğim.

    Buraya kadar sorun yok, biri bana şu alan sınavı olayını açıklayabilir mi?
    Denildiği gibi Belirli bölümlerde alan sınavı uygulanacak. Nedir bu belirli alanlar detaylı bir bilgi var mı?
    Aşaması nedir?
    Suanda sadece temel tip ve ilahiyat bolumlerine geldi alan sinavi, diger bolumler ile ilgili herhangi bir duyuru yok.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #12
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    03-2015
    Mesaj
    450
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    17.11.2013 de Ales e girmiştim sonuçlar 22.11.2013 de açıklandı bu puanımı tam olarak kaç yıl ve hangi aya kadar kullana bilirim ilginize şimdiden teşekkur ederim
    Sanirim en son 2016 guz OYP alimlarinda kullanirsin bi daha da gecerli olmaz. 3 yil gecerliligi var.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #13
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2015
    Mesaj
    27
    Arkadaşlar öypde şimdi veya muhabbeti bitti mi? yani farklı bölümde yüksek lisans ile öypden atanmak tarih mi oldu?

  4. #14
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    2
    merhabalar hocam, ben 2014 temmuz ayında öyp ile atandığımda 3 yıl başvuramama cezası gelmişti mevzuata. Şimdi ise karar danıştay tarafından durdurulmuş. Öyp'ye yeni bir sistem geldi alan sınavı dahası atandıktan sonra 2 yıl öyp puanının düşmesi acaba ben bu işin hangi noktasındayım yani şimdiki sisteme göre başvurabilme hakkım var mıdır? teşekkür ederim.

  5. #15
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    3
    Alıntı BayYusuf Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Suanda sadece temel tip ve ilahiyat bolumlerine geldi alan sinavi, diger bolumler ile ilgili herhangi bir duyuru yok.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    teşekkür ederim hocam, bu iyi oldu, peki diğer bölümlerede icat çıkarırlar mı? yada sizce öyle bi ihtimal var mı ?

  6. #16
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    03-2015
    Mesaj
    450

    ÖYP için ne yapacağımı bilmiyorum. Sorularım var.

    Alıntı oys Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    teşekkür ederim hocam, bu iyi oldu, peki diğer bölümlerede icat çıkarırlar mı? yada sizce öyle bi ihtimal var mı ?
    Inanin hic bi tahmin yurutemiyorum ama normal atama takvimine gore dusunursek biraz skisti isler. Kesin olan su ki; tip ve ilahiyat disinda bir kac bolume daha alan sinavi gelecek. Yok un duyurusunda oyle belirtilmis cunku.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #17
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    3
    Alıntı BayYusuf Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Inanin hic bi tahmin yurutemiyorum ama normal atama takvimine gore dusunursek biraz skisti isler. Kesin olan su ki; tip ve ilahiyat disinda bir kac bolume daha alan sinavi gelecek. Yok un duyurusunda oyle belirtilmis cunku.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ilgilendiğiniz için teşekkür ederim sağolun maliye ye gelmemesini ümid edyorum

  8. #18
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    03-2015
    Mesaj
    450
    Alıntı oys Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ilgilendiğiniz için teşekkür ederim sağolun maliye ye gelmemesini ümid edyorum
    Rica ederim yardimlasmak icin burdayiz zaten [emoji4] insallah gelmez ne kadar kurtarirsak kardir diye dusunuyorum


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    oys bunu beğendi.

  9. #19
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    9

    öyp ile ilgili sorum hakkında acil yardım

    ÖYP 2015 Haziran dönemi alan sınavına girebilmek için adaylar 26.06.2015 tarihinden itibaren 01.07.2015 saat 18:00'a kadar başvurularını yapabileceklerdir diyor YÖK sayfasında . Bu sadece Temel Tıp Bilimleri ve Temel islam Bilimleri için mi geçerli yoksa tüm bölümler o tarihte başvuru mu yapmalıydı ??

  10. #20





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. YDS hakkında hiç birşey bilmiyorum
    YDS - Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan rubıel
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 12-06-2015, 23:47
  2. Kafam çok karışık ne yapıcağımı bilmiyorum
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan mazeretimvar
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 09-05-2015, 18:47
  3. Cevap: 1
    Son Mesaj: 17-08-2014, 21:28
  4. Öğretim Üyesi Olmak İstiyorum Nasıl Yapacağımı Bilmiyorum?
    Öğretim Üyesi forum içinde, yazan ynsaktrk
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 03-04-2014, 17:54
  5. hangi alanda yüksek lisans yapacağımı bilmiyorum
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan pnrcr
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 06-09-2011, 02:00

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git