reklam

Sayfa 8 - Toplam 42 İlkİlk ... 67891018 ... SonSon
Bulunan 71 den 80 - Toplam 415
Ağaç Şeklinde Aç84Beğeni

ÖYP 2015 İçin İlk Alan Sınavı Tarihleri Belli Oldu!

ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda ÖYP 2015 İçin İlk Alan Sınavı Tarihleri Belli Oldu! Konusunu İncelemektesiniz

https://www.facebook.com/oyp.arastir...evlisi?fref=ts şuraya bir arkadaş yazmış yökü aradım açıklanan bölümlerden başka bölümlere sınav olmayacak demişler... kafam ...


  1. #71
    Akademik Forum
    Misafir
    https://www.facebook.com/oyp.arastir...evlisi?fref=ts şuraya bir arkadaş yazmış yökü aradım açıklanan bölümlerden başka bölümlere sınav olmayacak demişler... kafam oldu bi dünya..

  2. #72
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    60
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    temel tıp bilimleri muamma çünkü bazı alanlara duyurudaki
    'Diğer anabilim dalları için ise Tıp Fakültesi, Diş Hekimliği Fakültesi, EczacılıkFakültesi, Veteriner Fakültesi, Kimya Bölümü, Biyokimya Bölümü, Biyoloji Bölümüveya Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümü lisans mezunu olmaları gerekmektedir.'
    bu bölümlerde basvurabiliyor problem sınav tıp fakülteleri için mi yoksa yukardaki fakültelerin kendi ana bilim dalları için de mi geçerli
    Kesinlikle haklisiniz hocam. İci bos bir duyuru ve diger bolumlerden mezun herkesin kafasini karistirdilar

    GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

  3. #73
    Misafir35
    Misafir
    Arkadaşlar bu iki alan da aslında lisans bölümleri. Yani alan sınavı denen şey bölüm bölüm uygulanacak demektir.

  4. #74
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    353
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    https://www.facebook.com/oyp.arastir...evlisi?fref=ts şuraya bir arkadaş yazmış yökü aradım açıklanan bölümlerden başka bölümlere sınav olmayacak demişler... kafam oldu bi dünya..
    Hocam yökün bilgilendirme sistemine çok güvenmemek gerekiyor. Her defasında farklı cevap almak mümkün. Resmi olarak bir duyuru yapılmadıkça telefonla alınan bilgilere ben şahsen güvenmiyorum.

  5. #75
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    105
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bakıyorum da türbanlı arkadaşlar nasılda savunuyorlar yeni sistemi.. tabi 4. sınıf anadolu çomarı akademisyen çok sever kendilerini onlar da farkında bunun.. vah benim kürt, ermeni, ateist, alevi, eşcinsel kardeşlerime...
    Insanların türbanlı olduklarını nasıl anlıyorsunuz öğrenebilir miyim?

  6. #76
    Akademik Forum
    Misafir
    https://yoksis.yok.gov.tr/OYPUYG/ sayfa bulunamadı yazıyor bugü 15:00 te başlamıyacakmıydı

  7. #77
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    341
    Alıntı Mrvsnt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam cari alımlarda kendini ispat etmek mümkün mü emin değilim. Genellikle bir kişiye özel açılıyor. Hatta sonuçları açıklarken bile sınava giren tüm adayların değil sadece kazananın ve yedeğin açıklandığı alımlar oldu. Ben de öyp nin daha adil olduğunu düşünenlerdenim. Ve alanıma göre iyi bir öyp puanım da var. Ama yine de mevcut haliyle ÖYP nin de çok ideal bir sistem olmadığını görmek lazım. Daha iyi ve daha adil bir uygulama nasıl olur sorusunu tartışsak çok daha fazla yol alırız diye düşünüyorum.
    Tabii ki hocam, haklısınız. Yozlaşmanın ve adam kayırmanın, ülkenin en adil ve aleni olması gereken, kelimenin tam anlamı ile Güneş'lerinin doğup battığı bir alan da dahi bu kadar fazla olduğunu bilerek, bunun üzerine bir de YÖK'ün ipiyle bir başka derin kuyuya inmeyi göze almak çok tutarlıdır Hiç bir sistem mükemmel değildir. ÖYP'de keza öyle. Ama kötünün iyisi olan bir durumu alıp, evirip çevirerek, hukusuzca daha da laçka haline getirip zavallı bizlerin geleceği ile oynanmasına göz yumabilmek de benim akademisyen olmak için çabalayan gururuma pek iyi gitmiyor

  8. #78
    Akademik Forum
    Misafir
    m simdi bizim alan sinavi daha belli deil olup olmayacagi o yuzden bu basvuru biz muhendisler icin dgil yani suan bir basvuru yapmayacagiz anladigim dogru mu yanitlar misiniz

  9. #79
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Nerden
    Antalya
    Mesaj
    1.356
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    m simdi bizim alan sinavi daha belli deil olup olmayacagi o yuzden bu basvuru biz muhendisler icin dgil yani suan bir basvuru yapmayacagiz anladigim dogru mu yanitlar misiniz
    Doğru, Tıp ve İlahiyat dışındaki alanlarla ilgili şimdilik bir açıklama yok.
    "In a completely sane world, madness is the only freedom!" J.G.B.

  10. #80
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    105
    Açıklama Türkçe yapılmış ama neden insanlar anlamamak için bu kadar direniyor anlamıyorum.





Sayfa 8 - Toplam 42 İlkİlk ... 67891018 ... SonSon

Benzer Konular

  1. YDS'de Soru Sayısı Belli Oldu
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 31-03-2013, 21:57
  2. 2012/2 Aralık da Yerleşenler İçin Dil Merkezi Tercihleri Belli Oldu
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 20-03-2013, 15:50
  3. ÖYP Lisansüstü Kontenjanlar Belli Oldu
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 87
    Son Mesaj: 06-09-2012, 17:44
  4. Yükseköğretimde Yurt, Burs ve Kredi Başvuru Tarihleri Belli Oldu
    Güncel Eğitim Haberleri forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 28-08-2012, 00:03
  5. KPSS Öğretmen Adayları İçin Alan Sınavı
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan ekara
    Cevap: 17
    Son Mesaj: 27-06-2012, 13:06

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git