reklam

Sayfa 25 - Toplam 42 İlkİlk ... 15232425262735 ... SonSon
Bulunan 241 den 250 - Toplam 415

ÖYP 2015 İçin İlk Alan Sınavı Tarihleri Belli Oldu!

ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda ÖYP 2015 İçin İlk Alan Sınavı Tarihleri Belli Oldu! Konusunu İncelemektesiniz

arkadaşlar hangi puanlar sınava girmeye hakazandı yazarmısnınızz...


  1. #241
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    43
    arkadaşlar hangi puanlar sınava girmeye hakazandı yazarmısnınızz

  2. #242
    Akademik Forum
    Misafir
    iki bölümde de 480 kişi başvuran olmamış yalnız ) salak yok 1000lerce kişi başvuracak sandı herhalde sınava sadece 4 kontenjanın 4 katı aday çağırılacak diyor..

  3. #243
    Sari23
    Misafir
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    iki bölümde de 480 kişi başvuran olmamış yalnız ) salak yok 1000lerce kişi başvuracak sandı herhalde sınava sadece 4 kontenjanın 4 katı aday çağırılacak diyor..
    durum buysa, gerçekten komik bir hal, yökün elinde istatistikler yok mu her yıla kaç kişinin başvurduğuna dair de 480 kişi çağırma niyetine giriyor .

    neyse harbiden bizim eğitim sistemimizde bir şeyi sorgulamak kafayı yedirtir. yök yapınca çok da güzel oldu

  4. #244
    HaniBize
    Misafir
    Başvurmayanlar göremiyor tam sayıyı. Başvuran arkadaşlar toplam kaç kişinin başvurduğunu ve kaç puana kadar düştüğünü görebiliyorsa yazsın lütfen buraya da biz de bilgilenelim.

  5. #245
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    718
    Mülakata çağrılanların puanları yayınlanmış mı?

    Sent from my XT1032 using Tapatalk

  6. #246
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı HaniBize Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Başvurmayanlar göremiyor tam sayıyı. Başvuran arkadaşlar toplam kaç kişinin başvurduğunu ve kaç puana kadar düştüğünü görebiliyorsa yazsın lütfen buraya da biz de bilgilenelim.
    yooo başvurmadım ama üşenmedim saydım iki bölümde de 480 kişi yok

  7. #247
    Akademik Foru
    Misafir
    Alıntı HaniBize Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Başvurmayanlar göremiyor tam sayıyı. Başvuran arkadaşlar toplam kaç kişinin başvurduğunu ve kaç puana kadar düştüğünü görebiliyorsa yazsın lütfen buraya da biz de bilgilenelim.
    yooo başvurmadım ama üşenmedim saydım iki bölümde de 480 kişi yok

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    iki bölümde de 480 kişi başvuran olmamış yalnız ) salak yok 1000lerce kişi başvuracak sandı herhalde sınava sadece 4 kontenjanın 4 katı aday çağırılacak diyor..
    iki bölüme de 480 kişi davet edilmiş. iyi hesaplayın bence.

    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Başvurmayanlar göremiyor tam sayıyı. Başvuran arkadaşlar toplam kaç kişinin başvurduğunu ve kaç puana kadar düştüğünü görebiliyorsa yazsın lütfen buraya da biz de bilgilenelim.
    puanlar görünmüyor iki bölüme de 480 kişi davet edilmiş.
    mtht_akgn bunu beğendi.

  8. #248
    Akademik Forum
    Misafir
    offf tamam yaaa dediğiniz gibi olsun!! sıtkım sıyrıldı şu sitede vakit geçirenlerden zaten

  9. #249
    HaniBize
    Misafir
    Alıntı kuramci Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Mülakata çağrılanların puanları yayınlanmış mı?

    Sent from my XT1032 using Tapatalk
    Yayınlanmış da başvuramayanlar göremiyor öypuyg'den. Ayrıca iki bölümden de 480 kişi çıkmamış diyor arkadaş da
    http://www.yok.gov.tr/documents/1027...ozlu_sinav.pdf

    Başlıktan dolayı ilk sayfa 21 kişiden eksik, her sayfada 21 kişi var. 21*23 desek 483 kişi yapıyor. Temel tıp bilimleri 480 kişiyi bulmuş.

  10. #250
    Akademik Foru
    Misafir
    Alıntı HaniBize Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yayınlanmış da başvuramayanlar göremiyor öypuyg'den. Ayrıca iki bölümden de 480 kişi çıkmamış diyor arkadaş da
    http://www.yok.gov.tr/documents/1027...ozlu_sinav.pdf

    Başlıktan dolayı ilk sayfa 21 kişiden eksik, her sayfada 21 kişi var. 21*23 desek 483 kişi yapıyor. Temel tıp bilimleri 480 kişiyi bulmuş.
    aynen başvurmayanlar puanları göremiyor. hocam iki bölümde 480 nasıl hesaplıyorsunuz siz





Benzer Konular

  1. YDS'de Soru Sayısı Belli Oldu
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 31-03-2013, 21:57
  2. 2012/2 Aralık da Yerleşenler İçin Dil Merkezi Tercihleri Belli Oldu
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 20-03-2013, 15:50
  3. ÖYP Lisansüstü Kontenjanlar Belli Oldu
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 87
    Son Mesaj: 06-09-2012, 17:44
  4. Yükseköğretimde Yurt, Burs ve Kredi Başvuru Tarihleri Belli Oldu
    Güncel Eğitim Haberleri forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 28-08-2012, 00:03
  5. KPSS Öğretmen Adayları İçin Alan Sınavı
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan ekara
    Cevap: 17
    Son Mesaj: 27-06-2012, 13:06

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git