reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 4 - Toplam 65 İlkİlk ... 234561454 ... SonSon
Bulunan 31 den 40 - Toplam 643
Ağaç Şeklinde Aç199Beğeni

2015 ÖYP Turizm Bölümü Puan Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2015 ÖYP Turizm Bölümü Puan Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

Turizmciiiii Demiş ki: Bölümünüz nedir hocam? 82 çok iyi puan kesin atanırsınız alan sınavı gelmezse. ...


  1. #31
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2015
    Mesaj
    83
    Alıntı Turizmciiiii Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bölümünüz nedir hocam? 82 çok iyi puan kesin atanırsınız alan sınavı gelmezse. Ales ve yds puanınızı yazabilir misiniz?
    Bölümün Turizm ve Otel İşletmeciliği.. Puanlarım Şu Şekilde 2015 Ales EA: 90 , e-YDS 6 'dan da: 65 Puan Aldım Geçen Hafta.

  2. #32
    Derbas
    Misafir
    Alıntı MGB Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bölümün Turizm ve Otel İşletmeciliği.. Puanlarım Şu Şekilde 2015 Ales EA: 90 , e-YDS 6 'dan da: 65 Puan Aldım Geçen Hafta.
    Hocam puanınız gayet güzel alan sınavı gelmezse eğer atanma ihtimaliniz yüksek görünüyor. Bu sene 80 bandında çok kişi var umarım kadro sayısı çok olur ve herkes atanır

  3. #33
    Turizmciii
    Misafir
    Alıntı MGB Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bölümün Turizm ve Otel İşletmeciliği.. Puanlarım Şu Şekilde 2015 Ales EA: 90 , e-YDS 6 'dan da: 65 Puan Aldım Geçen Hafta.
    90 nasıl aldınız hocam valla tebrikler. Kursa gittiniz mi?

  4. #34
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    83
    Bir turizm mezunu olarak benim de umudum alan sınavının olmaması yönünde. Keza alan sınavı yapsalar bile hangi konu alanından soracaklar o bile meçhul. Benim de öyp puanım 80.4. Geçtiğimiz dönem 80 taban puanıyla atanmışlar turizmden. Sınırdayız yani.

    Kadroların bolca açılması dileğimiz. Tabi ne kadar kadro açılacağı hakkında bir bilgisi olan varsa ekleme de yapabilir?

  5. #35
    Akademik Forum
    Misafir
    Kadroların kasım ayından daha fazla olacağı kanaatindeyim.

  6. #36
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2015
    Mesaj
    83
    Alıntı Turizmciii Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    90 nasıl aldınız hocam valla tebrikler. Kursa gittiniz mi?
    Bu Benim İlk ALES Deneyimim. Kursa Gitmedim ve Herhangi Bir Çalışma da Yapmadım. Sadece Son 3 Ales Çıkmış Sorularına Göz Attım. Sebep ise Malum; Fen Lisesi Çıkışlıyım. Geçmişten Gelen Bir Temel Bilgi Birikimi ile Rahat Oldu Benim için. Fakat Temel Eksikliği Olan Arkadaşlar için Disiplinli Bir Çalışma Şart.

  7. #37
    Akademik Forum
    Misafir
    Artık kimse bu sayfayı umursamıyor galiba ! Turizmciler nerdesiniz ?

  8. #38
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    973
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Artık kimse bu sayfayı umursamıyor galiba ! Turizmciler nerdesiniz ?
    Twitter'dalar çünkü kadrolar açıklanmazsa puanlarınızın bir önemi yok.

    Sen de gel haydi. https://twitter.com/hashtag/2015öypk...fault&f=tweets

    #2015ÖYPkadroları

  9. #39
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2015
    Mesaj
    83
    Görüldüğü Kadarıyla Formda Yaklaşık 10 Kişi Var Turizmci Olarak. E Bazı Arkadaşlarda 10-15 Kişi Civarında Kontenjan Tahmininde Bulunmuşlar. Bu Demek Oluyor ki Formda Bizden Başka Kimse Olmadığına Göre, Dışarıyı da Yok Sayarak Varsayım Yapacak Olursak Buradaki Herkes Atanacaktır.

  10. #40
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    83
    Alıntı MGB Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Görüldüğü Kadarıyla Formda Yaklaşık 10 Kişi Var Turizmci Olarak. E Bazı Arkadaşlarda 10-15 Kişi Civarında Kontenjan Tahmininde Bulunmuşlar. Bu Demek Oluyor ki Formda Bizden Başka Kimse Olmadığına Göre, Dışarıyı da Yok Sayarak Varsayım Yapacak Olursak Buradaki Herkes Atanacaktır.
    iyi niyetli bi görüş inş öyle olur.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2015 ÖYP Coğrafya Bölümü Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan akersayin
    Cevap: 119
    Son Mesaj: 25-01-2016, 00:36
  2. ÖYP 2014 Turizm Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan altyazi
    Cevap: 764
    Son Mesaj: 07-12-2015, 03:44
  3. 2015 Temmuz ÖYP PDR Bölümü Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan keremhan19
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 04-07-2015, 14:28
  4. 2014 Aralık ÖYP Turizm Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Final09
    Cevap: 302
    Son Mesaj: 17-01-2015, 12:23
  5. ÖYP 2014 Turizm Bölümü Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan erhanmanisa
    Cevap: 1020
    Son Mesaj: 06-01-2015, 00:17

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git