reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 34 - Toplam 115 İlkİlk ... 2432333435364484 ... SonSon
Bulunan 331 den 340 - Toplam 1146

2015 ÖYP Elektrik Elektronik Mühendisliği Bölümü Puan Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2015 ÖYP Elektrik Elektronik Mühendisliği Bölümü Puan Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

santral25 Demiş ki: Öyle karamsar olmayın hocam inşallah hayırlısıysa Erzurum bana gelirde Isparta da size ...


  1. #331
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Mesaj
    84
    Alıntı santral25 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Öyle karamsar olmayın hocam inşallah hayırlısıysa Erzurum bana gelirde Isparta da size gelir


    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    yok ya süleyman demirel üni oldukça tercih edilen bir üniversite, 82 lere düşeceğini sanmıyorum, geçen sene 2014 aralık 82.9 la almış eem
    yinede teşekkürler
    Son düzenleyen cagdas501, 31-12-2015 saat 00:47.

  2. #332
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    9
    Hocam yazmayi cekindigim bir il yok en azindan. Toplu alim olacak yerlerden birkac tanesini, onun disinda dusuk puanla kapatabilecegini dusundugum (dogu tarafi da dahil) yerleri yazarim diye dusunuyorum. İns hakkimizda hayirlisi olan ne ise o olur.

  3. #333
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    159
    Alıntı eem.emre Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam merhabalar. Benim puanim da 80.3 . Rica etsem listeye beni de ekleyin .
    ekledim hoşgeldiniz.
    diğer arkadaşlar sizin de puan listesine katılımınızı bekliyoruz.
    @slman1902 ekledim hocam siz de hoşgeldiniz.
    Son düzenleyen kemal325, 31-12-2015 saat 01:14.

  4. #334
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    33
    Alıntı eem_mehmet Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam inş puanlar dusundugunuz gibi duser. Yalniz toplu kadrolarin bazilarinda makina muh. gibi bizim bolumun puanlarina yakin bolumler de var. O yuzden temkinli hareket gerekiyor. Umarim sizin dusundugunuz gibi olur.
    Bizim eem ciler makinecileri dover merak etmeyin , eem nereye el atsa orayı perisan eder

    Benim puan 83 hatay ve adana'ya talibim arkadaşlar.

    - - - Güncellendi - - -

    Arkadaşlar bizim bölümde kadro sayısı epey bi fazla değil mi bu sefer? Bana mı öyle geliyor ?
    gocer45 bunu beğendi.

  5. #335
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Nerden
    Erzurum, Turkey
    Mesaj
    282
    Alıntı slman1902 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bizim eem ciler makinecileri dover merak etmeyin , eem nereye el atsa orayı perisan eder

    Benim puan 83 hatay ve adana'ya talibim arkadaşlar.

    - - - Güncellendi - - -

    Arkadaşlar bizim bölümde kadro sayısı epey bi fazla değil mi bu sefer? Bana mı öyle geliyor ?
    Hatay var mıydı hocam ben goremedim de

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  6. #336
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Mesaj
    84
    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Tapatalk bunu her devasında niye telepatik olarak gönderildi okuyorum bir bilsem

  7. #337
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    33
    Alıntı santral25 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hatay var mıydı hocam ben goremedim de

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hititi hatay sanmişim ya tüh yokmuş hatay

    - - - Güncellendi - - -

    Diğer bölümlere göz gezdirdim, makine ve bilgisayarın puanlar çok düşük bizimkilere göre, buda 100küsür kadroyu bizimkiler doldurur gibi, bu durumda benim tahminim çok süpriz puanlara bile düşebilir bizim bölüm. Gerçekten çok ilginç bir süreç olacak meraklandım doğrusu
    gocer45 ve eemeem bunu beğendiler.

  8. #338
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Mesaj
    60
    Alıntı slman1902 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hititi hatay sanmişim ya tüh yokmuş hatay

    - - - Güncellendi - - -

    Diğer bölümlere göz gezdirdim, makine ve bilgisayarın puanlar çok düşük bizimkilere göre, buda 100küsür kadroyu bizimkiler doldurur gibi, bu durumda benim tahminim çok süpriz puanlara bile düşebilir bizim bölüm. Gerçekten çok ilginç bir süreç olacak meraklandım doğrusu
    hocam zaten ben basından berı dıyorm 82 hatta 80 ve ustu eem ler ortak kadroları doldursunlar tercıhlerıne gercekten en az yarısını kaparlar

  9. #339
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Mesaj
    204
    Alıntı eemeem Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam zaten ben basından berı dıyorm 82 hatta 80 ve ustu eem ler ortak kadroları doldursunlar tercıhlerıne gercekten en az yarısını kaparlar

    Hocam benm puan da 80.8 ortak alan da yazcam sizce gelir mi? Ortak alan yazmam sizce mantıklı mı ?
    Son düzenleyen fedex, 31-12-2015 saat 09:19.

  10. #340
    Akademik Forum
    Misafir
    iyi puanlı arkadaşlar hatta puanı 80+ olan arkdaşlar yazın ortak alanları ya,yapın bize bir güzellik Türk-Alman çok iyi kadro açmış,bizim bölüm daha çok olacağını düşünüyorum ben de.herkes ilk tecihlerine yerleşsin inşallah





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2014 Aralık ÖYP Elektrik-Elektronik Mühendisliği Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan eem22
    Cevap: 468
    Son Mesaj: 10-01-2016, 17:04
  2. öyp 2013 aralık elektrik elektronik mühendisliği puan paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan pretu09
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 19-12-2013, 15:14
  3. Cevap: 0
    Son Mesaj: 27-12-2011, 17:48
  4. Cevap: 0
    Son Mesaj: 16-05-2011, 18:13
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj: 23-12-2010, 20:33

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git