reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 46 - Toplam 85 İlkİlk ... 36444546474856 ... SonSon
Bulunan 451 den 460 - Toplam 847

10 Mayıs 2015 ALES İlkbahar Sınavı Ne Zaman Açıklanır?

ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Forumunda 10 Mayıs 2015 ALES İlkbahar Sınavı Ne Zaman Açıklanır? Konusunu İncelemektesiniz

şimdi 2 link dgs başlığında kılavuz ve duyuru linkleri 3. link de birazdan görürsünüz basın ...


  1. #451
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Mesaj
    104
    şimdi 2 link dgs başlığında kılavuz ve duyuru linkleri 3. link de birazdan görürsünüz basın açıklamaları bölümünde halka açıkladıkları duyuru linki olacak oraya yönlendirecek yani 2 link dgs başlığında biri de basın açıklamaları ve duyurular bölümnde işte yarın başlıyor ücret şudur vs gibi çıklama linki olcak.

  2. #452
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    52
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar yakın zamanda dgs sınavı veya başvurusu olmadı ki. yanlış bir yorum mu katıyorum konuya bilmiyorum ama dgs ile ilgili açıklanması gereken bir ilan yok o yüzden linkler dgs ile ilgili olmayabilir.
    Sonuç açıklanmayacak. 22 Mayıs-4 Haziran arası dgs başvuru süreci ales için açtıkları gibi kılavuz vs gibi şeyleri paylaşmak için link açıyorlar.

  3. #453
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı eeznoraa Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam 17 numaralı linkin başlığı kılavuzlar. Yani başvuru duyurusu bu zaten.

    2007 den beri ösym ile uzak olduğum için konulara biraz uzağım sadece bir umut varsayımda bulundum. bilgi için sağol

  4. #454
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    13
    Gençler bu link takip etme olayı ne oluyor? Birisi Bilal'e anlatır gibi anlatabilir mi?

  5. #455
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Mesaj
    75
    2 gün önce haftaya salı açıklanacak demiştim ama oha filan diye tepkiler vardı şimdi dediğime geliyorsunuz yavaş yavaş

  6. #456
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    142
    Demiştim birilerinin puanı artıyordur....
    Akela bunu beğendi.
    Fakat unutma: Yollar sadece gitmek için değil, gelmek için de var...

  7. #457
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    11
    Siyasete girmeyin diye uyarı alacağım ama kusura bakmasınlar...Bazılarının miadı çoktan doldu, bir ülkede hiçbir şey doğru olmaz mı? Pes. 7 Haziran'a sahip çıkın derim yoksa bu eziyet devam edecek. Saygılar...
    ElveNLorD, alfisti, Akela ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #458
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2013
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    65
    18 halen açılmadı anlamıyorum 10mb klavuzu mu yüklüyorlar bunca zamandır , insanların beklediğini bilmiyorlar mı bari ne oldugunu görsek de boşa beklemesek.

  9. #459
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    441
    Alıntı ElveNLorD Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    18 halen açılmadı anlamıyorum 10mb klavuzu mu yüklüyorlar bunca zamandır , insanların beklediğini bilmiyorlar mı bari ne oldugunu görsek de boşa beklemesek.
    Hocam 18 i beklemeyin boşuna DGS ye aittir o da. Ales için aynı anda en az 4 linkin aktif olması lazım.

  10. #460
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Mesaj
    82
    onun içine dgs ile duyuruyu yazacaklar. o yüzden diğer linklerdeki işlemlerin yapılmasıyla onu doldurup doğrudan paylaşacakalr ve anasayfaya düşecek. eğer bekliyorsanız 19dan itibaren devam edebilirsiniz. 18 dgs'nin duyurusu arkadaşlar.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı eeznoraa Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam 18 i beklemeyin boşuna DGS ye aittir o da. Ales için aynı anda en az 4 linkin aktif olması lazım.
    +1'de benden
    tecrübe ile sabit





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 5 Nisan 2015 YDS İlkbahar Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?
    YDS - Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan cevat69
    Cevap: 2833
    Son Mesaj: 13-05-2015, 14:19
  2. 11 Mayıs 2014 ALES İlkbahar Sınavı Ne Zaman Açıklanır?
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan ales mağduru
    Cevap: 81
    Son Mesaj: 20-05-2014, 22:34
  3. 12 Mayıs ALES 2013 İlkbahar Sınavı Ne Zaman Açıklanır?
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 31
    Son Mesaj: 23-05-2013, 18:21
  4. 2012 Ales İlkbahar Ne Zaman Açıklanır?
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan ritz
    Cevap: 392
    Son Mesaj: 07-06-2012, 12:26
  5. 2012 Ales İlkbahar dönemi sınav sonuçları ne zaman açıklanır ?
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan kral
    Cevap: 110
    Son Mesaj: 04-06-2012, 22:04

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git