reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 25 - Toplam 114 İlkİlk ... 1523242526273575 ... SonSon
Bulunan 241 den 250 - Toplam 1131

10 Mayıs 2015 ALES İlkbahar Sınavınız Nasıl Geçti?

ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Forumunda 10 Mayıs 2015 ALES İlkbahar Sınavınız Nasıl Geçti? Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaslar ben kısa diyalog yaptim senaryolastirilan diyordu gorselle bi alakasi olmaz diye onu yaptim ikisini ...


  1. #241
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    66
    Arkadaslar ben kısa diyalog yaptim senaryolastirilan diyordu gorselle bi alakasi olmaz diye onu yaptim ikisini arasında kaldım bide say 1 de silindir hacmi sorusunu ne yaptınız

  2. #242
    Akademik Forum
    Misafir
    Yetişmedi söz1. Denemelerde 90üstü alıyodum şimdi 85 alamam gibi geliyo bana ortalama 80 bekliyrm

  3. #243
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    360
    Alıntı sanattarihi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Benden başka annemin ve iki etkek kardeşimden birinin gözleri mavidir. Sorusunun cevabı nedir arkadaşlar
    Ailede iki erkek mavi gözlüdür olacaktı sanırım
    Hilmi hoca bunu beğendi.

  4. #244
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Kdv otv sorusunun cevabini hatirlayan varmi birde o dairesel grafikte ders gecenleri
    ösym bu sinavin puan sinavi oldugunu unutup siralama sinavina cevirmis 👍🏽mantiga ilk bakista oturmayan soru kalibini basmislar
    % 25 yaptım az öncede yanlış alıntılamışım

  5. #245
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    37
    Alıntı Oğuz Kağan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ben tarihle başlatmayıp soruyla başlattım direk hocam
    hocam soruyu bende tarıhle baslatmadım ama o soruda baştan 3.cumleyı soruyordu ve 3.cumle tarihle baslayan kadını anlatan cumleydı cevapta oydu yanı.

  6. #246
    Akademik Forum
    Misafir
    r 3 çıkıyodu h 2 zaten cevap 18di

  7. #247
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    68
    Alıntı uzun06 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Konuşan kişinin cinsiyeti belli olmadığından o şık elenir. Aile 5 kişiden oluşur doğru olacaktı. Aile ben-anne-iki erkek kardeş-BABA.
    Ailenin 5 kişiden oluştuğu kesin değil. Baba ile ilgili hiç bilgi yok. Yaşıyor ya da ölmüş olabilir. Fakat konuşan kişi kadın da olsa en çok 2 kadının gözü mavidir doğru cevap. ( ha tabi belki baba olarak isimlendirdiği kişi de kadındır, aileleri eşcinseldir çocukları evlat edinmişlerdir diyebiliriz ama ösym'nin bu tarz şeyler düşündüğünü sanmıyorum)

  8. #248
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    03-2014
    Nerden
    Britain
    Mesaj
    369
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yetişmedi hocam. 10 tane boşum var. yaptıklarım da meçhul
    say 2 de zorlandınız mı hocam?benim de 18 soru yetişmedi

  9. #249
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    360
    Sözelde o sorunun kökünü yanlış hatırlıyorsunuz hangisi çıkarılamaz diyordu soruda cevabı hatırlamamakla birlikte çeldirici bir soru değildi

  10. #250
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    37
    Alıntı ftmbspnr Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaslar ben kısa diyalog yaptim senaryolastirilan diyordu gorselle bi alakasi olmaz diye onu yaptim ikisini arasında kaldım bide say 1 de silindir hacmi sorusunu ne yaptınız
    cumlenın dedvamında fılmlestırmek bahsedıyor. fılm gorsel sanattır ve romanıgorsel halde yazıp fılm cekımıne hazır olmasındna bahsedılıyor. o nedenle dogru cevap gorsellık.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 11 Mayıs 2014 ALES İlkbahar Sınavınız Nasıl Geçti?
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 998
    Son Mesaj: 16-05-2016, 17:01
  2. 5 Nisan 2015 YDS İlkbahar Sınavınız Nasıl Geçti? (Soru Tartışmaları)
    YDS - Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 420
    Son Mesaj: 11-04-2015, 23:45
  3. 12 Mayıs ALES 2013 İlkbahar Sınavınız Nasıl Geçti?
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 218
    Son Mesaj: 23-05-2013, 18:35
  4. 2012 ÜDS İlkbahar Sınavınız Nasıl Geçti?
    ÜDS - Üniversiteler Arası Kurul Yabancı Dil Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 53
    Son Mesaj: 23-03-2012, 00:48
  5. 2011 ALES İlkbahar Dönemi Sınavınız Nasıl Geçti?
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 82
    Son Mesaj: 22-05-2011, 16:14

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git