reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 9 - Toplam 28 İlkİlk ... 789101119 ... SonSon
Bulunan 81 den 90 - Toplam 273
Ağaç Şeklinde Aç12Beğeni

2015 ÖYP Veteriner Hekimliği

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2015 ÖYP Veteriner Hekimliği Konusunu İncelemektesiniz

Eser09 Demiş ki: 74.6 hocam sizin kaç 76.5 hocam benim puanımda... ama kadrolar pek iç ...


  1. #81
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    19
    Alıntı Eser09 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    74.6 hocam sizin kaç
    76.5 hocam benim puanımda... ama kadrolar pek iç açıcı yerler değil kanatimce..

  2. #82
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2015
    Mesaj
    23
    Aynen çok sıkıntılı kadrolar kafalar karışık kimse böyle kötü bir kadro dağılımı beklemiyordu

  3. #83
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Mesaj
    181
    siirt vet fak yeni açılmış anlaşılan ve yüksek ihtimalle de doktora programı yoktur sağlık bilimleri enstitüsünde yani doktora için tekrardan tercih yapmamız gerekecek batıdaki herhangi bir üni için,benim puanım 75 arkadaşlar tercih edecek olan var mı,şehir kötü açıkçası ve zorunlu hizmet de düşündürüyor beni kara kara ve bana çok az geldi kadro sayıları

  4. #84
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2015
    Mesaj
    23
    Hem kadro sayısı az hem de Siirt de bu kadar yoğunluğun sebebini anlamak zor . Namık Kemal de yeni açıldı Balıkesir de yeni sayılır ama oralarda hiç kadro yok .

  5. #85
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2015
    Mesaj
    39
    Aynen hocam gitmek istemeyen tercih yapıp kadro yakmasın bence de..Ben siirtte veteriner fakültesi olduğunu unutmustum acıkcası cok sacma geldi kadrolar

  6. #86
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    19
    17 kadro nedir siirte anlamadım ..??? klinik bilimlerin tamamında bir prof ve 2 docent var 2 tane de araş.gör. başka da yok.....

  7. #87
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2015
    Mesaj
    23
    Valla ben hiç bilmiyordum yeni öğrendim Siirt'te fakülte olduğunu..

  8. #88
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Mesaj
    181
    Alıntı adige40 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aynen hocam gitmek istemeyen tercih yapıp kadro yakmasın bence de..Ben siirtte veteriner fakültesi olduğunu unutmustum acıkcası cok sacma geldi kadrolar
    hocam şimdi baktım 2013 yılında kurulmuş,öğretim üyeleri de her bir anabilim dalından birer tane ve doktora programı yoktur muhtemelen yerleşenler yüksek lisansla başlıcak,zaten yl mezunuyuz direkt doktorayla başlayabileceğimiz bi üni olsaymış daha iyi olurmuş.van iç hastalıkları iki kadro açmış mesela ilginç doğunun öyp ile sorunu yok anlaşılan yeter ki argör yetişsin mantığında sanırım

  9. #89
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2015
    Mesaj
    19
    Alıntı veterinarius Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam şimdi baktım 2013 yılında kurulmuş,öğretim üyeleri de her bir anabilim dalından birer tane ve doktora programı yoktur muhtemelen yerleşenler yüksek lisansla başlıcak,zaten yl mezunuyuz direkt doktorayla başlayabileceğimiz bi üni olsaymış daha iyi olurmuş.van iç hastalıkları iki kadro açmış mesela ilginç doğunun öyp ile sorunu yok anlaşılan yeter ki argör yetişsin mantığında sanırım
    nasıl hocam atıyorum siirte yerleşen bir arkadas daha sonra yökün açmış oldu lisansüstü eğitim kontenjanlarından batıdaki bir üniversitede doktora eğitimine başlayamaz mı_??

  10. #90
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Mesaj
    181
    Alıntı uluvet16 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    nasıl hocam atıyorum siirte yerleşen bir arkadas daha sonra yökün açmış oldu lisansüstü eğitim kontenjanlarından batıdaki bir üniversitede doktora eğitimine başlayamaz mı_??
    hocam o konuda tam olarak net bir bilgim yok benim,sağlık bilimlerinde doktora programı olmayan üniversitelere atandığımızda yüksek lisanstan mı başlayacağız yoksa doktora için yök ün ilanını mı bekleyeceğiz net bir şey bilmiyorum,yl den başlasak zaten yl mezunuyuz niye 2 yılımızı kaybedelim ama öteki türlü de kadro açması için beklememiz gerekecek benim kafam çok karışık :/

    - - - Güncellendi - - -

    bu konuyu bilen arkadaşlar varsa bilgi verebilirler mi?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2013/3 Aralık ÖYP Veteriner Hekimliği
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan yunus@rzık
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 28-12-2013, 19:58
  2. ESKİŞEHİR OSMAN GAZİ ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi, Eczacılık Fakültesi, Diş Hekimliği Fakültesi, Veteriner Fakültesi, Biyoloji Bölümü Lisans Mezunu Olmak
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 29-08-2012, 17:14
  3. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ Veteriner Fakültesi Mezunu Olmak. Biyoistatistik (Veteriner) Anabilim Dalında Doktora Yapmış Olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 23-08-2011, 16:29
  4. Diş Hekimliği Fak Klinik Bilimler Bölümü Ortodonti A.B.D. Diş Hekimliği Fak.Mezunu Olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 09-11-2010, 12:51
  5. Diş Hekimliği Fakültesi Klinik Bilimler Bölümü Pedodonti A.B.D. Diş Hekimliği Fak.Mezunu Olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 09-11-2010, 12:49

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git