reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 7 - Toplam 74 İlkİlk ... 567891757 ... SonSon
Bulunan 61 den 70 - Toplam 739

2015 İletişim Fakültesi Kadro Tahminleri ve Puan Paylaşımı :)

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2015 İletişim Fakültesi Kadro Tahminleri ve Puan Paylaşımı :) Konusunu İncelemektesiniz

Akademik Forum Demiş ki: hocam ben sitede yeniyim. öyp'yi de ilk kez deneyeceğim. siz eskisiniz ...


  1. #61
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    353
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam ben sitede yeniyim. öyp'yi de ilk kez deneyeceğim. siz eskisiniz galiba.. anlamadığım 70den fazla iletişim fakültesnin neredeyse 40'ına cari de dahil olmak üzere hiç asistan alımı yapılmamış. durum böyleyken kadro sayıları neye göre belirleniyor? hani ihtiyaçsa iletişime hatırı sayılır bir kadro açmak zorunda!
    Hocam o kısmı ben de merak ediyorum nerede bu kadrolar

  2. #62
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı Mrvsnt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam o kısmı ben de merak ediyorum nerede bu kadrolar
    hocam Allah yardımcımız olsun o zaman

  3. #63
    Akademik Forum
    Misafir
    diğer bölümleri okuyorum da 4 kişilik kadro kontenjanı 79 ile kapattı diyen var.. en yüksek 86 ile kapattı diyen var.. eğer doğru ise biz iletişimciler bayağı bir zekiyiz.. o kadro sayısına 79u görmek bize hayal..

  4. #64
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    11
    Twitter hastaghiyle bence de bir şey çıkmaz.
    Bahsi geçen fcebook grubuna katıldım 10 kişiyiz maşaallah...
    Twwitrda da takip ettim. Öğretmenler seçim vaadi bile oldu, adamlar çalışıyo. Biz şurada 10 kadroyu 20ye çıkaramadık. Yazık!!!

    Öyp nin kaldırılacağı veya muhtevasının değiştirileceği falan konuşuluyor.
    Allah bizim belamızı mı verdi yoksa bu bölümleri okuyarak belamızı mı bulduk işte onu bilmiyorum...
    Yorulduk...

  5. #65
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı m4ri Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Twitter hastaghiyle bence de bir şey çıkmaz.
    Bahsi geçen fcebook grubuna katıldım 10 kişiyiz maşaallah...
    Twwitrda da takip ettim. Öğretmenler seçim vaadi bile oldu, adamlar çalışıyo. Biz şurada 10 kadroyu 20ye çıkaramadık. Yazık!!!

    Öyp nin kaldırılacağı veya muhtevasının değiştirileceği falan konuşuluyor.
    Allah bizim belamızı mı verdi yoksa bu bölümleri okuyarak belamızı mı bulduk işte onu bilmiyorum...
    Yorulduk...
    valla hocam 3- 5 kişiyiz şurada bir şey yapmaya çalışan.. hastahg kasarak bir yere varılmayacağını biz de biliyoruz.. burada söyledik hepimiz bir araya gelelim yök ile üniversitelerle, gazetecilerle görüşmek için.yok kimseden hiç bir ses yok. ve bu başlığı 2000den fazla kişi okumuş..
    neyse ben geçen gün gaziantep üniversitesi öyp koordinatörlüğüyle görüştüm.. adamlar iletişim fakültesine asistan istediklerini ancak yökden hiç ses seda çıkmadığını söylediler.. denilene göre haziran gibi ihtiyaçları soruluyormuş ama yök yine kadro sayısı konusunda bildiğini okuyormuş... işin yökde bittiğini söylediler... g.antep uniden durumlar böyle..
    m4ri bunu beğendi.

  6. #66
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Mesaj
    31
    kadro sayıları geçen senenin yarısı kadar olabilir diye bir duyum aldım ben de.. umarım doğru değildir!!

  7. #67
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    37
    arkadaşlar öyp'deki değişiklik ile ilgili fikirleriniz neler? bence alan sınavını en azından bu yıl iletişim fakültesine yapmayacaklar.

  8. #68
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı Gunes Gorgulu Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar öyp'deki değişiklik ile ilgili fikirleriniz neler? bence alan sınavını en azından bu yıl iletişim fakültesine yapmayacaklar.
    bu kanıya nasıl vardınız?

  9. #69
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    37
    Alıntı Gunes Gorgulu Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar öyp'deki değişiklik ile ilgili fikirleriniz neler? bence alan sınavını en azından bu yıl iletişim fakültesine yapmayacaklar.

    iletişim fakültesine bu sene kadro açılmayacak da ondan yapılmayacak sınav!!!!

  10. #70
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı Gunes Gorgulu Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    iletişim fakültesine bu sene kadro açılmayacak da ondan yapılmayacak sınav!!!!
    böyle bir duyum mu aldınız?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2014 ÖYP İletişim Fakültesi Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ahmedoff
    Cevap: 604
    Son Mesaj: 26-06-2015, 23:23
  2. İletişim Fakültesi 2014 RTS Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan selim2655
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 17-07-2014, 17:28
  3. ÖYP 2013/3 Aralık Atamaları İletişim Fakültesi Bölümleri Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Tuana_90YL
    Cevap: 440
    Son Mesaj: 12-07-2014, 13:41
  4. PDR 2013/3 Puan Paylaşımı ve Kadro Tahminleri
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan burçaklı
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 25-03-2014, 22:18
  5. 2013 Ekim ÖYP İletişim Fakültesi Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan akdmka
    Cevap: 271
    Son Mesaj: 23-11-2013, 13:38

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git