reklam

Sayfa 2 - Toplam 3 İlkİlk 123 SonSon
Bulunan 11 den 20 - Toplam 29

ÖYP'ye Neden Kadro Yok

Genel Güncel Olaylar Forumunda ÖYP'ye Neden Kadro Yok Konusunu İncelemektesiniz

koruk Demiş ki: arkadaşlar öyp nin alım şartları değiştimi ales yds ve okul puanının yanında ...


  1. #11
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    3.706
    Alıntı koruk Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar öyp nin alım şartları değiştimi ales yds ve okul puanının yanında bişeyler mi getirilidi bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi
    Hayır sadece oranlar değişti. ALES puanınızın %50’si, lisans mezuniyet notunuzun %35’i ve varsa yabancı dil puanınızın %15’i şeklinde yeni oranlar.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

    Güncel Akademik Kadro İlanları

  2. #12
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    83
    Alıntı berçélan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    evet malumunuz üzre bu yıl seçimler var ve her zaman olduğu gibi gene piyango öğretmenlere vurdu. tamam onlara da verilsin haktır lakin o kadar kadro veren bir devlet gerçekten öyp ye 4-5 bin kadar kadro ayıramayacak kadar vahim durumda mı , öyleyse şayet başka alana da açamazlardı, demekki gücüva ama NEDEN O ZAMAN ÖYP YE KADRO VERİLMİYOR bilen varsa söylesin, benim aklım ermiyor artık sabrımın son demlerini yaşıyorum galiba
    alım yapsalar bile fazladan 1000-2000 kadar öypli alırlar sanırım. yine yeterli bi seçim yatırımı değil hocam onun yerine 40-50 bin öğretmen almayı tercih ediyorlar galiba.

  3. #13
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2015
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    128
    Oyp kadrosu 2000 diye belirtilmedi mi zaten 2015 icin?
    Araştırma Görevlisi

  4. #14
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Nerden
    Antalya
    Mesaj
    75
    Cok basit. Secimde faydasi var mi diye bakiyorlar yoksa eger kadro vermiyorlar.
    berçélan bunu beğendi.

  5. #15
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    1.379
    baskı grubu oluşturmuyoruz malesef
    Konu hayaller olunca insan bocalayabilir ama başarısız olmanın tek yolu hayallerinden vazgeçmektir.

  6. #16
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    83
    Alıntı eltperson Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Oyp kadrosu 2000 diye belirtilmedi mi zaten 2015 icin?
    evet hocam. yani fazladan alacak olsalar bile en fazla +2000 alırlar. o da seçim için yeterli bi yatırım olmaz malesef.

  7. #17
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2013
    Mesaj
    169
    Alıntı bigthunder Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    keşke kpssye çalışsaydım ah kafam ah (:
    bazen bende düşünmüyor değilim ,ama keşkeleri sevmiyorum

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Final09 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    alım yapsalar bile fazladan 1000-2000 kadar öypli alırlar sanırım. yine yeterli bi seçim yatırımı değil hocam onun yerine 40-50 bin öğretmen almayı tercih ediyorlar galiba.
    o da iyi lakin o da yok ,bizede yazık günah, doğru tabi birilerinin işine gelmediğimiz için kimsenin umurunda olmuyor

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı bigthunder Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    baskı grubu oluşturmuyoruz malesef
    hergün twet ve mesaj atmaktan yoruldum ama yinede yazacağım ister dikkate alınsın ister alınmasın

    - - - Güncellendi - - -

    [QUOTE=Final09;357061]evet hocam. yani fazladan alacak olsalar bile en fazla +2000 alırlar. o da seçim için yeterli bi yatırım olmaz malesef.[/QUOTE


    yıl başında sayılar belirleniyor belki ama işlerine gelince hemen yeni yasa ile vs yeni kadro açabilirler aslında , ve 2000 ilave kadro da güzel olur
    mtht_akgn ve la littérature bunu beğendiler.
    münhasır vasıta-ı rüyet iken göremez kendini dide bile
    ..

  8. #18
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    1.379
    herkesi twitter etkinliğine davet ediyorum konu maaş olunca herkes yardım etmişti hadi bakalım şimdi yine birlik olma zamanı
    berçélan ve la littérature bunu beğendiler.
    Konu hayaller olunca insan bocalayabilir ama başarısız olmanın tek yolu hayallerinden vazgeçmektir.

  9. #19
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2015
    Mesaj
    2
    O zaman biz de bir şeyler yaparak sesimizi duyuralım arkadaşlar? Örneğin twitter'da tt denemesi?
    berçélan ve la littérature bunu beğendiler.

  10. #20
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    55
    Ülkenin aydın kesimi olan(!) akademisyenlerin işe alınmakla siyasi tercihlerini değiştiremeyeceklerini düşünmeleri sebep olabilir mi acaba? Görüldüğü kadarıyla yanılıyorlar oysaki.





Benzer Konular

  1. Cevap: 11
    Son Mesaj: 01-08-2015, 22:57
  2. Akademik Kadro İlanları Neden Azaldı
    Akademik Kadro İlanları 2013 forum içinde, yazan mustafa28
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 02-02-2015, 16:49
  3. Devlet Üniversiteleri Neden Kadro Açmıyor?(2013 Cari Usul)
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan adayadayi
    Cevap: 49
    Son Mesaj: 10-06-2014, 23:46
  4. Neden Fen Bilimlerine Kadro Verilmiyor?
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ahmet09
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 03-07-2013, 10:02
  5. Sosyal Bilgiler Öğretmenliğine 1 tane bile kadro yok..Neden??
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Akademisyen_50
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 16-12-2012, 15:33

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git