reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 3 - Toplam 28 İlkİlk 1234513 ... SonSon
Bulunan 21 den 30 - Toplam 278

2014 Aralık ÖYP'de Hangi Bölümü Kaç Puan İle Kazandınız?

ÖYP 2014- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda 2014 Aralık ÖYP'de Hangi Bölümü Kaç Puan İle Kazandınız? Konusunu İncelemektesiniz

ÖYP Puanı: 88.791 Üniversite: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Ana Bilim Dalı: Türk Halk Bilimi ...


  1. #21
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    28
    ÖYP Puanı: 88.791
    Üniversite: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
    Ana Bilim Dalı: Türk Halk Bilimi

    Bir adet kadro açıldı bize nasip oldu
    Merve bunu beğendi.

  2. #22
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    718
    Tunceli Üniversitesi Sayısal Yöntemler 82.9

  3. #23
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    111
    Teşkkürler. Benim eşim kazandı aslında. Onun hesabı olmadığı için benim hesaptan yazdık. Sizin içinde hayırlı olsun.
    Alıntı sgokalp81 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ÖYP Puanı: 77.455
    Üniversite: Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi
    Ana Bilim Dalı: Şehir ve Bölge Planlama

    Hocam inş tanışma fırsatımız olur. Hayırlı olsun...

  4. #24
    Akademik Forum
    Misafir
    İİBF ciler nerde yahu?

  5. #25
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2014
    Mesaj
    103
    Alıntı chemeng85 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Teşkkürler. Benim eşim kazandı aslında. Onun hesabı olmadığı için benim hesaptan yazdık. Sizin içinde hayırlı olsun.
    Teşekkürler hocam sizlere de hayırlı olsun.

  6. #26
    Akademik Forum
    Misafir
    Matematikçiler nerdesiniz kaçla girdiniz bi yazın Sesiniz çıksın artık yahu ???

  7. #27
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    33
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Matematikçiler nerdesiniz kaçla girdiniz bi yazın Sesiniz çıksın artık yahu ???
    87.5 puan altına düşeceğini sanmıyorum.

  8. #28
    Akademik Forum
    Misafir

    Trakya Sağlık Yönetimini Kim kazandı

    Matematikçiler nerdesiniz kaçla girdiniz bi yazın Sesiniz çıksın artık yahu ???

    - - - Güncellendi - - -

    Trakya Sağlık Yönetimini kim kazandı

  9. #29
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    46
    85.8 ondokuz mayıs üni fen edebiyat fakültesi coğrafya bölümü fiziki coğrafya anabilimdalı

  10. #30
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    33
    Alıntı umut67 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    81,075

    hatay- mak müh.- termodinamik.

    hocam ayın 19 una kadar bir tek gelecek hafta içi var. biz bu sürede nasıl sağlık raporu alacağız, yüksek lisans yaptığım okula gidip diplomaları alacağım. sonra yerleştiğim şehre gideceğim. bu sağlık raporu alma 1 günde tamamlanır mı?

    sağlık raporu kurulu hafta da bir toplanıyor zaten.
    Sabah erkenden giderseniz bir günde sağlık raporu alabilirsiniz.Tabi hastaneye göre değişebilir.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2014 Aralık Maliye Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan mykonos
    Cevap: 89
    Son Mesaj: 02-07-2016, 09:27
  2. 2014 Aralık Öyp MÜZİK BÖLÜMÜ Puan paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan akademiks
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 29-07-2015, 00:30
  3. Özel Eğitim Bölümü 2014 Aralık Puan paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan kaolinn
    Cevap: 146
    Son Mesaj: 23-05-2015, 21:52
  4. 2014 Aralık ÖYP Biyoloji Bölümü Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan panzehir65
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 02-04-2015, 20:09
  5. 2014 ÖYP Aralık Coğrafya Bölümü Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ozgur.coskun
    Cevap: 118
    Son Mesaj: 08-01-2015, 19:14

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git