reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 4 - Toplam 15 İlkİlk ... 2345614 ... SonSon
Bulunan 31 den 40 - Toplam 144

ÖYP Usul ve Esaslar (25.12.2014 Tarihli Son Güncellemeler)

ÖYP Hakkında Genel Bilgiler Forumunda ÖYP Usul ve Esaslar (25.12.2014 Tarihli Son Güncellemeler) Konusunu İncelemektesiniz

merhaba ben aday öğretmenim tercih yapıp yerleştiğimi varsayarak karadeniz teknik üniyi aradım bana muvafakat isteyeceklerini ...


  1. #31
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    25
    merhaba ben aday öğretmenim tercih yapıp yerleştiğimi varsayarak karadeniz teknik üniyi aradım bana muvafakat isteyeceklerini eğer çıkmazsa dosyamı kapatacaklarını istifa sürecini beklemeyeceklerini söylediler. ben aday olduğumdan muvafakat alamıyorum.doğal olarak istifa etmem lazım üni bu süreci beklemek zorunda değil mi yani istifa iki günde sonuçlanan bir şey de değil ne yapmam gerekiyor tercihler sonuçlanmadan istifa etmek şu an işimden olmak demek öbür türlü tercih de yapamıyorum bunun bir mantıklı açıklaması yok mu çok saçma değil mi bana söylenen merak ediyorum

  2. #32
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2014
    Mesaj
    6
    Alıntı Merve Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ÖYP kapsamında atanmış olup, atanma tarihinden önce YÖK Yürütme Kurulunca
    belirlenen lisansüstü eğitim kontenjanları dışında başka bir yükseköğretim kurumu
    ve/veya bölümde lisansüstü eğitime başlamış araştırma görevlilerine aynı yerde
    lisansüstü eğitim yaptırmak isteyen yükseköğretim kurumlarının kontenjan
    talepleri, YÖK Yürütme Kurulunca karara bağlanır.
    YÖK Yürütme Kurulunca karara bağlanır.
    İşte bende tam olarak bu maddenin ne demek istediğini anlamıyorum. Sanırım atandığım üniversiteye dilekçe vereceğim onlarda YÖK'e bilgi verecekler. Kabul edilirse ben yüksek lisans yaptığım yere görevlendirileceğim değil mi? ve bütün bunların hepsi lisansüstü eğitim tercihlerinden önce olması gerek eğer kabul edilmezse tercih yapmam gerekecek çünkü. Bu düşüncelerim doğru mudur?

  3. #33
    Akademik Forum
    Misafir
    Kazandığınız üniversite isterse sizi doktora ve yüksek lisansa yeniden başlatabilir bilginiz olsun

  4. #34
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    2
    seçeceğim üniversite 1982 yılında kurulmuş ama bölüm açılalı 5 yıl olmuş bu durum doktorayı orada yapmama engel mi?

  5. #35
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    9
    Arkadaşlar tercih yapmak için YÖKe üye oldum fakat bilgi özet ekranı açılmıyor eğitim ve sınav bilgilerimi giremedim sisteme. Yardımcı olabilir misiniz

  6. #36
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    03-2011
    Mesaj
    3.769
    Alıntı Selennur Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar tercih yapmak için YÖKe üye oldum fakat bilgi özet ekranı açılmıyor eğitim ve sınav bilgilerimi giremedim sisteme. Yardımcı olabilir misiniz
    İlk gün sıkıntı olabiliyor, ilerleyen saatlerde düzelecektir.
    Selennur bunu beğendi.

  7. #37
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    647
    Alıntı Selennur Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar tercih yapmak için YÖKe üye oldum fakat bilgi özet ekranı açılmıyor eğitim ve sınav bilgilerimi giremedim sisteme. Yardımcı olabilir misiniz
    Sistemden kaynaklı bi hataysa biraz bekleyin, tercih ekranı açılmıyor sanırım. Ama sizin doldurmaya çalıştığınız alanların açık olması lazım. Ara ara kontrol edin.

    Alıntı demet-pt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    seçeceğim üniversite 1982 yılında kurulmuş ama bölüm açılalı 5 yıl olmuş bu durum doktorayı orada yapmama engel mi?
    Eğer o üniversitenin halihazırda öğrencisi değilseniz, öyp lisansüstü tercihlerinden birini seçmelisiniz zaten. Yani program henüz mezun vermemiş dahi olsa tercihe açılırsa oraya gidebilirsiniz tabii ki.

    Alıntı deep Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    YÖK Yürütme Kurulunca karara bağlanır.
    İşte bende tam olarak bu maddenin ne demek istediğini anlamıyorum. Sanırım atandığım üniversiteye dilekçe vereceğim onlarda YÖK'e bilgi verecekler. Kabul edilirse ben yüksek lisans yaptığım yere görevlendirileceğim değil mi? ve bütün bunların hepsi lisansüstü eğitim tercihlerinden önce olması gerek eğer kabul edilmezse tercih yapmam gerekecek çünkü. Bu düşüncelerim doğru mudur?
    Aynen dediğiniz gibi işliyor süreç.
    Selennur bunu beğendi.

  8. #38
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    2
    Alıntı kaamos Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Sistemden kaynaklı bi hataysa biraz bekleyin, tercih ekranı açılmıyor sanırım. Ama sizin doldurmaya çalıştığınız alanların açık olması lazım. Ara ara kontrol edin.


    Eğer o üniversitenin halihazırda öğrencisi değilseniz, öyp lisansüstü tercihlerinden birini seçmelisiniz zaten. Yani program henüz mezun vermemiş dahi olsa tercihe açılırsa oraya gidebilirsiniz tabii ki.


    Aynen dediğiniz gibi işliyor süreç.
    teşekkürler yanıtınız için 10 yılı geçmeyen yükseköğretim kurumlarına atanan ve doktora eğitimini yine bu üniversitede yapanlar öyp desteklerinden faydalanamaz diyor ya bu kafamı karıştırdı bölüm 5 yıllık olsa da yararlanabilirim yani bu desteklerden değil mi?ve maaşımla ilgili bir sıkıntı olmaz?

  9. #39
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    9
    Alıntı Merve Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    İlk gün sıkıntı olabiliyor, ilerleyen saatlerde düzelecektir.
    Çok teşekkür ederim. Bir sorum daha olacak. Ben temmuzda yüksek lisans eğitimimi tamamladım, daha önce cari alımlar için birçok defa üniversitelere başvurdum ama kazanamadım öyp yi puanlarım düşük olduğun için pek düşünmüyordum bu yapacağım ilk tercih olacak. Eğer bir üniversiteye yerleşirsem hemen doktoraya başvurmak zorunda mıyım ya da bunun bir zamanı var mı?

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı kaamos Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Sistemden kaynaklı bi hataysa biraz bekleyin, tercih ekranı açılmıyor sanırım. Ama sizin doldurmaya çalıştığınız alanların açık olması lazım. Ara ara kontrol edin.


    Eğer o üniversitenin halihazırda öğrencisi değilseniz, öyp lisansüstü tercihlerinden birini seçmelisiniz zaten. Yani program henüz mezun vermemiş dahi olsa tercihe açılırsa oraya gidebilirsiniz tabii ki.


    Aynen dediğiniz gibi işliyor süreç.
    Çok teşekkür ederim. Evet benim dolduracağım alanlar açık olmalı Yök e de sordum sistem 14:00da aktif olacakmış.

  10. #40
    Akademik Forum
    Misafir
    Eş durumu ile ilgili bilginiz var mı? Yeni eklenen maddeye göre eş durumundan tayin yapılabilir diyor ama uygulamaya dair bilgi yok. Eşim şu anda yaşadığımız şehirde bir kamu kurumunda çalışıyor ancak tayin yok. Yaşadığımız şehirde bölümüm var ama öyp kadrosu açmıyor (ve bölümde yüksek lisans doktora yok). Ben başka şehirdeki öyp'yi kazansam doktora bittikten sonra zorunlu hizmet tayinimi eşimin şehrine aldırabilir miyim sizce?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP Usul ve Esaslar 2013-2014
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 24
    Son Mesaj: 28-06-2017, 22:56
  2. ÖYP Usul ve Esaslar 2013 (Yeni)
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 303
    Son Mesaj: 25-12-2014, 14:38
  3. ÖYP 2012 Usul ve Esaslar Yayınlandı
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 13
    Son Mesaj: 26-07-2012, 14:25
  4. Yeni ÖYP Usul ve Esaslar Nisan Ayında Belli Oluyor
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Akademik
    Cevap: 331
    Son Mesaj: 29-06-2012, 18:42
  5. ÖYP Usul ve Esaslar (son)
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan love_freedom
    Cevap: 51
    Son Mesaj: 01-04-2011, 14:20

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git