reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 2 - Toplam 2 İlkİlk 12
Bulunan 11 den 20 - Toplam 20

ÖYP 2014 Aralık Sosyoloji Bilgi ve Puan Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP 2014 Aralık Sosyoloji Bilgi ve Puan Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

evet tercihlerimiz yazsak çok iyi olur kimse yazmayı düşünmüyor.Her bölümde ouan paylaşımı var Sosyoloji çok ...


  1. #11
    Akdere Aydogdu
    Misafir

    öyp 2014 Aralık Sosyoloji Bilgi Ve Puan Paylaşımı n

    evet tercihlerimiz yazsak çok iyi olur kimse yazmayı düşünmüyor.Her bölümde ouan paylaşımı var Sosyoloji çok durgun .

    - - - Güncellendi - - -

    evet tercihlerimiz yazsak çok iyi olur kimse yazmayı düşünmüyor.Her bölümde ouan paylaşımı var Sosyoloji çok durgun .

    - - - Güncellendi - - -

    Arkadaşlar ben Bingöl sosyolojiden geçen yıl mezun oldum .Benimle birlikte yaklaşık 100 kişi mezun oldu ve kimse ne öyp ne de cariden araştırma görevlisi olmayı düşünmüyordu hepsi en az 8 -9 kişilik ailelerden gelmiş maddi olanakları kısıtlı arkadaşlardı.İngilizcede çok yetersizler ve bu yüzden ya kpss ya da öğretmenlik düşünüyor.Yani öypye başvuracak kişi sayısı en fazla 2-3 çıkar.Diğer illerde böyleyse forumdaki durgunluk kaçınılmaz.

  2. #12
    Akademik Forum
    Misafir

    öyp 2014 Aralık Sosyoloji Bilgi Ve Puan Paylaşımı n

    evet tercihlerimiz yazsak çok iyi olur kimse yazmayı düşünmüyor.Her bölümde ouan paylaşımı var Sosyoloji çok durgun .

    - - - Güncellendi - - -

    Arkadaşlar ben Bingöl sosyolojiden geçen yıl mezun oldum .Benimle birlikte yaklaşık 100 kişi mezun oldu ve kimse ne öyp ne de cariden araştırma görevlisi olmayı düşünmüyordu hepsi en az 8 -9 kişilik ailelerden gelmiş maddi olanakları kısıtlı arkadaşlardı.İngilizcede çok yetersizler ve bu yüzden ya kpss ya da öğretmenlik düşünüyor.Yani öypye başvuracak kişi sayısı en fazla 2-3 çıkar.Diğer illerde böyleyse forumdaki durgunluk kaçınılmaz.

  3. #13
    Akademik Forum
    Misafir
    20 küsür ilan veren sosyolojiye sadece 11 cevap yazıldı ya, pes.

  4. #14
    Akademik Forum
    Misafir
    arkadaşlar bi sorum olcak. normalde ing. öğretmeni mezunuyum fakat açık öğretimden sosyolojiyi de bu sene bitiriyorum.normal şartlarda sözelci olduğum için ales sözel puanım 88,43. bilmek istediğim şey acaba sosyoloji sadece ea puanıyla mı alıyor yoksa sözel puanıyla da alım yapan üniler var mı?

  5. #15
    Akademik Forum
    Misafir
    Hocam sosyoloji sadece ea ile alim yapiyor öyp de

  6. #16
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    1
    76.2 öyp var ama 100 yıl geçse sıra gelmez böyle alım olursa

  7. #17
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    23
    75 maalesef

  8. #18
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2015
    Mesaj
    76
    Arkadaşlar sosyoloji mezunuyum din sosyolojisi üzerine yüksek lisans yapmak istiyorum..Benzer düşüncede olan arkadaşlar var mı?

  9. #19
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    23
    öyp bilim sınavı ya da mülakatlarla ilgili sorulabilecek sorular hakkında bilgi paylaşımında bulunmak isteyen var mı?

  10. #20
    Akademik Forum
    Misafir





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2014 Aralık ÖYP Ekonometri Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Serhat20
    Cevap: 69
    Son Mesaj: 19-01-2016, 14:07
  2. 2014 Aralık ÖYP Hemşirelik Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan kader-06
    Cevap: 616
    Son Mesaj: 01-07-2015, 11:34
  3. 2014 Aralık ÖYP İktisat Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan gigaram
    Cevap: 231
    Son Mesaj: 03-02-2015, 19:58
  4. ÖYP 2014 Aralık Psikoloji Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Okeanos
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 10-01-2015, 23:17
  5. ÖYP 2014 Aralık Tıp Fakültesi Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan kamil78
    Cevap: 31
    Son Mesaj: 08-01-2015, 16:55

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git