reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 10 - Toplam 23 İlkİlk ... 8910111220 ... SonSon
Bulunan 91 den 100 - Toplam 230
Ağaç Şeklinde Aç58Beğeni

2014 Aralık Beden Eğitimi ve Spor Puan Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2014 Aralık Beden Eğitimi ve Spor Puan Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

degerlendırıyorum yerlerı ona gore sıralama yapacagım ankara gelmez zaten dıgerlerıne bakıyorum ya sende plan nasıl ...


  1. #91
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    69
    degerlendırıyorum yerlerı ona gore sıralama yapacagım ankara gelmez zaten dıgerlerıne bakıyorum ya sende plan nasıl kardesım? nerden mezunsun anabılımdalı sartına uyan war mı sende

    - - - Güncellendi - - -

    mehmet senın puandakı degısım nasıl oldu ?

  2. #92
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    112
    76.320 ye düştüm ne yazıkki benım durumda tercihlerinize baglı hakkariyi falan doguyu yazacagm ilk başlara mecburen ama heralde oraları da bos brakmazlar. Dogu yazmayı düşünmeyenler var mı acaba

  3. #93
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    69
    ben doguda malatya ve van ı yazacagım baska yazmayacagım. ankara-konya-düzce-malatya- van olarak dusunuyorum suan yerlerını degıstırebılırım ama sonda van kalacagı kesın sizde durumlar nasıl tercıhler bakımından?

  4. #94
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    8
    arkdaşlar bi konuyu tam olarak anlamadım... spor bilimleri bölümüne kimler başvurabiliyor? öğretmenlik mezunları spor bilimlerine başvurabilir mi? yök ü mü yoksa üniversiteyi mi aramalıyız?

  5. #95
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    69
    kuzgun ıkı tarafıda aramak lazım kesın sekılde ogrenmek lazım.spor bılımlerı acık bır kavram tam anlamak lazım cunku yanlıs beyan ıle kazanan kısı evraklar kabul edılmezse tekrar ÖYP başvurusu yapamaz.

    - - - Güncellendi - - -

    tercıhlerın nasıl olacak mesela ılk nereyı yazacaksın?
    Son düzenleyen Merve, 27-12-2014 saat 15:19.

  6. #96
    Akademik Forum
    Misafir
    Baslikla birebir uyumlu olmayacak ama nereye yazacagimi da bulamadim.
    Bu oyp'de neden yl yapiyor olma sarti koyuyorlar anlamiyorum. Yani bunu cari alimlarla zaten yapabilirler. Mesela ankara uni ogretmenlige koymamisken bu sarti , yoneticilige neden koyuyor. Mantigi nedir bu isin, cozemedim.

  7. #97
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Nerden
    Samsun
    Mesaj
    50
    Yok mu hiç antrenörlük?

  8. #98
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    69
    erdem ılk tercıhın neresı olacak senın?

  9. #99
    Akademik Forum
    Misafir
    Öğretmenlik 80.450

  10. #100
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    20
    Ankara - Konya - Düzce mi yoksa Ankara - Düzce - Konya mı yazcam bilemiyorum. Lakin Konya'da kadrolar sıkışıkmış oldukça.. etrafınızda var mı başka puanı yüksek olan bi el atın bea yav





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2014 ÖYP Beden Eğitimi ve Spor Bölümü Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan rocco1903
    Cevap: 158
    Son Mesaj: 05-01-2016, 00:23
  2. 2014 Aralık ÖYP Gazetecilik Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan dunyaliadam
    Cevap: 55
    Son Mesaj: 04-01-2015, 13:58
  3. Cevap: 0
    Son Mesaj: 12-12-2011, 18:46
  4. ANKARA ÜNİVERSİTESİ Beden Eğitimi ve Spor YO veya Spor Bilimleri Teknolojisi YO'dan mezun ve doktora eğitimini Beden eğitimi ve spor alanında yapmış olmak
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 14-10-2011, 16:31
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj: 05-01-2011, 14:06

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git