reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 3 - Toplam 7 İlkİlk 12345 ... SonSon
Bulunan 21 den 30 - Toplam 64
Ağaç Şeklinde Aç17Beğeni

YLSY: Kültürel Sorularınız (bursiyer içerir)

YLSY - 2014 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu Forumunda YLSY: Kültürel Sorularınız (bursiyer içerir) Konusunu İncelemektesiniz

Akademik Forum Demiş ki: Samet hocam teşekkürler konu için, benm de aklıma takılan bir kaç ...


  1. #21
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    144
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Samet hocam teşekkürler konu için, benm de aklıma takılan bir kaç konu var. ben de bursu almaya hak kazanırsam şayet masterımı penn state'te yapmayı düşünüyorum.fakat pre-intermediate seviyede ingcem var ve 6 ay yurtiçi 6 ay da yurtdışı dil kursu almayı düşünüyorum. dil kurslarının bitmesi aşağı yukarı ocak-şubat 2016yı bulur. fall 2016 için başvurulara yetişirim diye düşünüyorum fakat öyle olursa 9-10 ay boş kalacam. spring 2016 için başvurular da 2015 eylülde yanılmıyosam ama ben o tarihlerde yurtiçi dil kursunu yeni tamamlamış olacam yani toeflggre skorlarını sağlayamayabilirim. okuldan şartlı kabul almam mümkün mü spring 2016 için veya şartlı kabul almam için ne yapmam lazım bir hocayla 2015in başı gibi iletişime geçsem kabul ettirebilirmiyim. teşekkürler.
    Bunlari ben kendim icin bi planlamadim size yardimci olmam imkansiz Yurtdisi dil kursuna gittiginizde ufkunuz daha acik olur zaten dil kurslari basvuru sureclerinde sana yardimci olacak dersler veriyorlar.

    Alıntı ziraat42 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam abd' de fall 2015 ( master için )başvuralar ne zaman başlıyor ?
    Şayet kazanırsam yurtdışı dil kursu esnasında kabul almam mümkün mü?


    iPhone 4s 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Hangi universiteye basvuracaksaniz acip bakabilirsiniz deadline tarihlerine. Dil kursu esnasinda kabul alamazsan Turkiye'de alman daha zor.
    insan iyiliğin kölesidir. YLSY.com.tr @ylsycomtr

  2. #22
    Editör
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    742

    YLSY: Kültürel Sorularınız (bursiyer içerir)

    Alıntı sametweb Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bunlari ben kendim icin bi planlamadim size yardimci olmam imkansiz Yurtdisi dil kursuna gittiginizde ufkunuz daha acik olur zaten dil kurslari basvuru sureclerinde sana yardimci olacak dersler veriyorlar.



    Hangi universiteye basvuracaksaniz acip bakabilirsiniz deadline tarihlerine. Dil kursu esnasinda kabul alamazsan Turkiye'de alman daha zor.
    Hocam size sunulan dil kursu seçenekleri arasında FSU yada UFL varmıydı? Ben şimdiden biraz araştırdım. Çalışmak istediğim alan burada mevcut. Bu yüzden kabul almam kolaylaşır diye düşünüyorum.



    iPhone 4s 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Son düzenleyen ziraat42, 08-11-2014 saat 01:42.

  3. #23
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    144
    Alıntı ziraat42 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam size sunulan dil kursu seçenekleri arasında FSU yada UFL varmıydı? Ben şimdiden biraz araştırdım. Çalışmak istediğim alan burada mevcut. Bu yüzden kabul almam kolaylaşır diye düşünüyorum.



    iPhone 4s 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Onlar var miydi emin degilim ama olanlardan bir kaci aklimda. Texas vardi, Maryland' Rochester, Delaware bunlari hatirliyorum..
    insan iyiliğin kölesidir. YLSY.com.tr @ylsycomtr

  4. #24
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Mesaj
    34
    Samet hocam benim de bir sorum olacak size, bu süreci yaşamış olan birisisiniz sizin söyleyecekleriniz benim için çok önemli. Hocam benim ingilizce seviyem öyle çok yüksek seviyelerde değil, yani ikili diyaloğa falan girdiğimde ingilizce olarak 2-3 dk dan fazla konuşamam. Şimdi bu sürece adım atmaya kararlıyım ama peki ya sonrası? Çok korkuyorum bundan sonrası için, çünkü kazanırsam harika olacak ama y.lisans ve doktora tezini yazabilir miyim diye endişeliyim. Geçen sene Lisans bitirme tezi diye bir derste 45 sylık bir tez yazmıştım, Türkçe yazmama rağmen çok zorlanmıştım. Şimdi ingilizce olarak tez yazamam diye gerçekten çok korkuyorum. Ne yapmam gerekiyor sizce? Bu alacağımız dil kurslarıyla beraber ingilizcede bi seviyenin üstüne çıkarız ama sizce bu tez yazma aşamasına gelebilir miyim ben, ne düşünüyorsunuz?

  5. #25
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    144
    Alıntı Mücinho Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Samet hocam benim de bir sorum olacak size, bu süreci yaşamış olan birisisiniz sizin söyleyecekleriniz benim için çok önemli. Hocam benim ingilizce seviyem öyle çok yüksek seviyelerde değil, yani ikili diyaloğa falan girdiğimde ingilizce olarak 2-3 dk dan fazla konuşamam. Şimdi bu sürece adım atmaya kararlıyım ama peki ya sonrası? Çok korkuyorum bundan sonrası için, çünkü kazanırsam harika olacak ama y.lisans ve doktora tezini yazabilir miyim diye endişeliyim. Geçen sene Lisans bitirme tezi diye bir derste 45 sylık bir tez yazmıştım, Türkçe yazmama rağmen çok zorlanmıştım. Şimdi ingilizce olarak tez yazamam diye gerçekten çok korkuyorum. Ne yapmam gerekiyor sizce? Bu alacağımız dil kurslarıyla beraber ingilizcede bi seviyenin üstüne çıkarız ama sizce bu tez yazma aşamasına gelebilir miyim ben, ne düşünüyorsunuz?
    Buna sen karar vereceksin Yazacak seviyeye gelmekle o kararlılığı gösterip yazmak arasında fark var. Ben de seninle aynı problemi yaşamıştım bitirme tezimde ama geldim. Düşün taşın kararını ver.

    İngilizce seviyen için endişelenme. Yurtdışı dil kursunda büyük bir aşama kaydedeceksin zaten.
    insan iyiliğin kölesidir. YLSY.com.tr @ylsycomtr

  6. #26
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2015
    Mesaj
    1
    merhabalar,
    benim dil konusuyla ilgili bir sorum olacak. normalde yds puanım var ve yeterli fakat daha önce ylsy ile yurtdışına giden arkadaşlardan toefl sınavı gerekliliği olduğunu duydum, onların başvurdukları okulların kabul şartlarında olduğu için diye düşündüm ama meb de istiyor denildi. benim başvuracağım okulda toefl, ielts vb sınav gerekliliği yok, ben yine de bu sınavlardan birinden geçerli puanı almak zorunda mıyım (meb için)?

  7. #27
    Akademik Forum
    Misafir
    Upenn'de aldigin egitimden memnun musun.. Super intensive level dahil mi aldigin programa? Toplam ne kadar suruyor, takip ettigin lisans dersleri var mi? Aile yaninda kalan arkadasin var mi?

  8. #28
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    44
    Hocam oncelikle tesekkurler cok faydali bir baslik olmus yardimlariniz icin saolun benim de bir sorum olacakti bizim universite ingilizce diploma ya da transkript vermedi yurtdisinda unilere basvurmak icin ingilizce diploma ve transkript sart degil mi ? Unilerden kabul almak icin genelde hangi belgeleri hazirlamamiz gerekiyor?

  9. #29
    Akademik Forum
    Misafir
    Arkadaşlar merhaba, benim sorum biraz alakasız ama yine de hem özel sektör hem de akademisyenlik deneyimi olan arkadaşların fikirlerini merak ediyorum. Şu an özel sektörde çalışıyorum ve kabaca iyi bir şirket diyebilirim. Diğer yandan bu bursu kazandım ve akademisyen olmak mezun olduğumda aklıma gelen ilk şey değildi. Fakat yurt dışında eğitim almak, öğretim görevlisi olarak üniversitede olmak hem saygınlık hem çalışma ortamı hem de mesleki açıdan ilerlemenin tamamen sizin elinizde olduğu bir kariyer planına sahip olmak kafamı gerçekten çok karıştırıyor. Sizce birbirinden tamamen farklı bu iki konuyu nasıl değerlendirmeliyim?

  10. #30
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    144
    Alıntı nagise Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhabalar,
    benim dil konusuyla ilgili bir sorum olacak. normalde yds puanım var ve yeterli fakat daha önce ylsy ile yurtdışına giden arkadaşlardan toefl sınavı gerekliliği olduğunu duydum, onların başvurdukları okulların kabul şartlarında olduğu için diye düşündüm ama meb de istiyor denildi. benim başvuracağım okulda toefl, ielts vb sınav gerekliliği yok, ben yine de bu sınavlardan birinden geçerli puanı almak zorunda mıyım (meb için)?
    Bursiyer olarak kılavuzu okumuş olmanız gerekirdi. 12. sayfaya bakın lütfen.

    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Upenn'de aldigin egitimden memnun musun.. Super intensive level dahil mi aldigin programa? Toplam ne kadar suruyor, takip ettigin lisans dersleri var mi? Aile yaninda kalan arkadasin var mi?
    UPENN'den memnunum. Sadece dil kursu değil aynı zamanda başvuru süreçleriyle ilgili dersler var. Statement nasıl yazılır, Resume, CV nasıl hazırlanır bunlarla ilgili workshop'lar oluyor. Program içinde başvuru süreçleriyle ilgili danışabileceğin uzmanlar var randevu alıp gidiyorsun hazırladığın evrakları değerlendiriyorlar. Super Intensive dahil değil ama ihtiyaç da yok zaten. UPENN'in eğitimi 7 haftalık session'lara bölünmüş şekilde. Aile yanında ben kalıyorum.

    Alıntı trinidad_tobago Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam oncelikle tesekkurler cok faydali bir baslik olmus yardimlariniz icin saolun benim de bir sorum olacakti bizim universite ingilizce diploma ya da transkript vermedi yurtdisinda unilere basvurmak icin ingilizce diploma ve transkript sart degil mi ? Unilerden kabul almak icin genelde hangi belgeleri hazirlamamiz gerekiyor?
    Vermedi diye bir şey yok vermek zorundalar. Aksi takdirde çeviri yaptırtmak zorunda kalırsın. Çeviriyi kendin yapıp fullbright ofislerinden onaylattırılabiliyormuş ve bazı arkadaşlar böyle yapmışlar ama ben okulumdan kapalı mühürlü zarfta aldığım için pek fazla bilgim yok açıkçası o konuda.

    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar merhaba, benim sorum biraz alakasız ama yine de hem özel sektör hem de akademisyenlik deneyimi olan arkadaşların fikirlerini merak ediyorum. Şu an özel sektörde çalışıyorum ve kabaca iyi bir şirket diyebilirim. Diğer yandan bu bursu kazandım ve akademisyen olmak mezun olduğumda aklıma gelen ilk şey değildi. Fakat yurt dışında eğitim almak, öğretim görevlisi olarak üniversitede olmak hem saygınlık hem çalışma ortamı hem de mesleki açıdan ilerlemenin tamamen sizin elinizde olduğu bir kariyer planına sahip olmak kafamı gerçekten çok karıştırıyor. Sizce birbirinden tamamen farklı bu iki konuyu nasıl değerlendirmeliyim?
    Benim bu konuda bir fikrim yok, zira sorunuzun başlıkla ilgisi de yok.
    insan iyiliğin kölesidir. YLSY.com.tr @ylsycomtr





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP Kontenjanları Hakkındaki Sorularınız
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 1179
    Son Mesaj: 25-05-2015, 09:52
  2. Cevap: 14
    Son Mesaj: 09-06-2014, 10:29
  3. TÜBİTAK Lisans Öğrencilerini de Bursiyer Kapsamına Aldı
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 26-03-2013, 10:12
  4. Cevap: 5
    Son Mesaj: 04-12-2012, 11:54
  5. YÖK'e Sorulmasını İstediğiniz ÖYP İle İlgili Sorularınız
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 100
    Son Mesaj: 12-10-2011, 00:36

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git