reklam

Sonuçları Görüntülenen Anket: 2014 Aralik Hemşirelik ÖYP Puaniniz Kaç ?

Oy
27. Sizin bu ankete oy verme yetkiniz yok
  • 70-73

    10 37,04%
  • 74-76

    6 22,22%
  • 77-79

    4 14,81%
  • 80-81

    2 7,41%
  • 82-83

    4 14,81%
  • 84 ve üzeri

    1 3,70%
+ Konuyu Cevapla
Sayfa 26 - Toplam 62 İlkİlk ... 16242526272836 ... SonSon
Bulunan 251 den 260 - Toplam 617

2014 Aralık ÖYP Hemşirelik Puan ve Bilgi Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2014 Aralık ÖYP Hemşirelik Puan ve Bilgi Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

Akademik Forum Demiş ki: Kesinlikle katiliyorum.. nokta atama yaparsin bu puanla.. gaza gelmeyin akdağmadeni falan.. ...


  1. #251
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    226
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Kesinlikle katiliyorum.. nokta atama yaparsin bu puanla.. gaza gelmeyin akdağmadeni falan.. cidden çok komik o puanla oralari yazman. Memleketin bile olsa yazilmaz bence.. cok kötü bn biliyorum orayi.. bnce 80 ve üstü puani olanlar temmuzu bekleyecek.. beklemeli de çok açik var arkadaşlar.. hacettepe dokuz eylül marmara ege gbi yerlerde bölümlerde 2-3 hocayla hatta tek hocayla yürütüyorlar bölüm işlerini.. GAZA GELMEYİN Hemen.. pişman olursunuz
    hocam zaten beklerim ben sadece örnek verdim neresi olursa olsun yazılacak bir şey değil öyp çakılı kadro ömür geçecek benim galiba tek tercih olacak trabzon başka yazmayacağım gerçi biraz daha araştırırsam burayı da yazmayıp temmuzu bekleyecem )

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı edalıkız Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hayır hocam Akdağmadeni memleketim değil.Memleketim çok şükür sivas.Lakin az çok biliyorum Akdağmadenini ve ilanda görünce şok oldum.Hani oralı arkadaşlar alınmasın ama çok küçük ve imkanları çok kısıtlı bir yer.Ben 80 puanla açıkta kalacağını ve yüksek puanla orayı yazacak arkadaşlara espri mahiyetinde bir gönderme yaptım sadece.Çünkü onlarında şaka yaptığına inanmak istiyorum.Ben şahsen esaslardan ise psikiyatriye yönlenmenizi tavsiye ederim.Önü daha açık ve ilerde doktora yaptığınız zaman size başka bağımsız kapılarda açabilecek bir alan.Mesela özel klinik açık terapist ya da danışman olabilirsiniz.Yeter artık sıkıldım üniversiteden dediğiniz an işiniz hazır.Ama esaslarda sabah akşam stajda öğrenci takip eder kantinciyle ahbap olur hastanelerde katlar arası mekik okursunuz.Benim düşüncem bu yönde
    hocam ben sadece hemşirelik anabilim dalı diye açmış ya bide 3 kişi alıyor sadece örnek verdim zaten bilmem hiç orayı ama öypde ilçe yazılacak yer değil çok zor bir araştırma görevlisinin ilçede olması hoca yok kimse yok bölümü kim açacak sen ne yapacaksın nasıl araştırma yapacaksın gerçekten çok zor o yüzden aydın söke bile yazmam ben mesleğimde kalırım daha iyi en azından tayın hakkımız var
    unforgiven bunu beğendi.

  2. #252
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı kader-06 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam memleketiniz galiba akdağmadeni siz yazın hocam zaten bence özel şartı olmayan en düşük kapatacak yer

    - - - Güncellendi - - -



    hocam hemşirelik esasları için düşünceniz nedir ?
    Valla dahiliyeden daha iyi kesinlikle.. bizim hacettepede dahiliyeye 5 kisi girdik 1i cerrahiye gecti 1i okulu birakti 1i uzatti 5yl oldu btmedi hala 1i öypyi brakti.. bi ben bitirdm işte o da burnumdan gelsi yemin ederim.. esaslar dha mantkli gbi geliyor ama halk sağlığı ve psikiyatriyi ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM
    bektas ve kader-06 bunu beğendiler.

  3. #253
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    59
    Alıntı kader-06 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam zaten beklerim ben sadece örnek verdim neresi olursa olsun yazılacak bir şey değil öyp çakılı kadro ömür geçecek benim galiba tek tercih olacak trabzon başka yazmayacağım gerçi biraz daha araştırırsam burayı da yazmayıp temmuzu bekleyecem )
    Hocam ben işte sizin gibi arkadaşları ilerde akademisyen olarak görmek istiyorum.Bilinçli olsun,araştırsın,kafasında bir 5 yıl sonrasını canlandırsın,fizibilitesini yapsın geleceğe dair neler olabileceğinin.Adam kalkmış sırf hastanede çalışmayayım da öyp de Allah ne verdiyse yazayım kafasında.Bu adamla bu meslek ne kadar ilerleyebilir.80 puan almış ama gelmiş burda yok yerleşebilirmiyim , yok kafamda deli sorular tribinde.Bu kadar mı zor geçmişe yönelik 3 yıllık veriler var yök ana sayfasında.Aslında bu tip arkadaşların böyle sıkıntı yaşayacakları üniversite ve bölümlere gitmelerini o kadar çok istiyorum ki bazen. Gitsinler de en azından kalifiye üniversiteler bozulmasın bari
    bektas ve kader-06 bunu beğendiler.

  4. #254
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    226
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Valla dahiliyeden daha iyi kesinlikle.. bizim hacettepede dahiliyeye 5 kisi girdik 1i cerrahiye gecti 1i okulu birakti 1i uzatti 5yl oldu btmedi hala 1i öypyi brakti.. bi ben bitirdm işte o da burnumdan gelsi yemin ederim.. esaslar dha mantkli gbi geliyor ama halk sağlığı ve psikiyatriyi ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM
    hocam psikiyatri bi pamukkale bi de celal bayar açmış halk sağlığı zaten yok hiç açmamış sizce beklemeli mi

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı unforgiven Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam ben işte sizin gibi arkadaşları ilerde akademisyen olarak görmek istiyorum.Bilinçli olsun,araştırsın,kafasında bir 5 yıl sonrasını canlandırsın,fizibilitesini yapsın geleceğe dair neler olabileceğinin.Adam kalkmış sırf hastanede çalışmayayım da öyp de Allah ne verdiyse yazayım kafasında.Bu adamla bu meslek ne kadar ilerleyebilir.80 puan almış ama gelmiş burda yok yerleşebilirmiyim , yok kafamda deli sorular tribinde.Bu kadar mı zor geçmişe yönelik 3 yıllık veriler var yök ana sayfasında.Aslında bu tip arkadaşların böyle sıkıntı yaşayacakları üniversite ve bölümlere gitmelerini o kadar çok istiyorum ki bazen. Gitsinler de en azından kalifiye üniversiteler bozulmasın bari
    hocam öyp ilk defa 2010 yılında alım yaptı o zaman da bu şimdiki oranlar vardı ales 50 yds 15 diploma 35 ve bizim bölüm genelde seksenlerle almış o yüzden bende düşündüm ama sonra dedim ki o zamanlar gitmesen de bir yaptırımı yoktu şimdi 3 yıl cezası var o yüzden yine o puanları bulmaz bencede

  5. #255
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı altan35 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Alan kısmı boş olan yerleri yazmayın.Sonra benim gibi erkek haliyle Kadın doğumda yüksek lisans yapanlardan olursunuzBen daha önce yerleşen biri olarak derim ki; sürprizlere gebe kalmayın anabilimdalı belli yerleri yazın işi oradakilerin insafına bırakmayın çünkü gerçekten çok insafsızlar.Şimdi ki aklım olsa kesinlikle ya halk sağlığı ya da psikiyatri.Adamlar haftasonu gezi planlarken ben evde pinekliyorum var mı böyle bir adalet arkadaş
    Dınlemezler tabi. Ayni seyi osmangazi yapti 2 yil once. 86 puanla yerlesen arkadasimn alani cocuktu ve kiz y.lisansini bitirdi doktoraya başlayacakti kabl etmediler alan belirtilmeyen yerlere guvenmeyin sakin.. kadin dogum diye tutturdular ve kiz 1yl sonra %10 puan kesintisiyle alani olan yere yerleşti.. öyp sizi köle gbi gorür istedigu bölumü sizin kadronuz gelene kadar soylmz hatta hocam sizin istediginz gibi olsun tamam falan derler. Siz tam is yerinden ilişiginizi keser ayrilirsiniz okl müdrü arar(genelde hemsirelkle alakasi olmayan biridir bu kisi)ve hocam biz alaninizi kurulda böyle düşündük bizom ihtiyacmz sizin y.lisans yaptgmz alan degl.. tekrardan egitime baslayacaksiniz der ve hayatiniz alt üst olur.. SAKIN İNANMAYIN BOŞ LAFLARA SAKIN!!yaşanmiş çok örnek var

  6. #256
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    226
    ve hocalarım eklemek istediğim ydsyi geçmeseydim kesinlikle öypye girmezdim bunun rahatlığı ile beklerim de ya da ben karadeniz esasları yazarım sizin düşünceleriniz nasıl ktü için ve esaslar için başka yazacak yer bulamadım ben

  7. #257
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    59
    Alıntı kader-06 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam psikiyatri bi pamukkale bi de celal bayar açmış halk sağlığı zaten yok hiç açmamış sizce beklemeli mi

    - - - Güncellendi - - -



    hocam öyp ilk defa 2010 yılında alım yaptı o zaman da bu şimdiki oranlar vardı ales 50 yds 15 diploma 35 ve bizim bölüm genelde seksenlerle almış o yüzden bende düşündüm ama sonra dedim ki o zamanlar gitmesen de bir yaptırımı yoktu şimdi 3 yıl cezası var o yüzden yine o puanları bulmaz bencede
    Hocam oranlar kaç puan etkiledi milleti.+/-2 en fazla.Bir de ilk defa alım yapıyordu.Yığılma söz konusuydu.Artı olarak dediğiniz gibi yaptırım yoktu birde sistem otomatik değil manuel idi.Herkes puanını falan kendi giriyordu.Sistem oturmamışdı.Bir çok aksaklık yanlış yerleşme yanlış beyan gibi sorunlar ortaya çıktı.80 puanla dokuz eylüle ben yerleşebileceğini düşünüyorum mesela.Ola ki yerleşemedi temmuz alımında başka alternatiflere rahatlıkla yönlenebilir.Sizin için düşüncelerim ise psikiyatri bence hemşirelik alanında ki en kalifiye bölüm ve anabilimdalı diye düşünüyorum.Çünkü diğer disiplinlerle oldukça haşır neşir ve size sunduğu imkanlar çok fazla
    kader-06 bunu beğendi.

  8. #258
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    226
    Alıntı unforgiven Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam oranlar kaç puan etkiledi milleti.+/-2 en fazla.Bir de ilk defa alım yapıyordu.Yığılma söz konusuydu.Artı olarak dediğiniz gibi yaptırım yoktu birde sistem otomatik değil manuel idi.Herkes puanını falan kendi giriyordu.Sistem oturmamışdı.Bir çok aksaklık yanlış yerleşme yanlış beyan gibi sorunlar ortaya çıktı.80 puanla dokuz eylüle ben yerleşebileceğini düşünüyorum mesela.Ola ki yerleşemedi temmuz alımında başka alternatiflere rahatlıkla yönlenebilir.Sizin için düşüncelerim ise psikiyatri bence hemşirelik alanında ki en kalifiye bölüm ve anabilimdalı diye düşünüyorum.Çünkü diğer disiplinlerle oldukça haşır neşir ve size sunduğu imkanlar çok fazla
    hocam çok zor bir alan gibi geliyor bana psikiyatri ama esaslar sanki daha kolay dersleri yükseği doktorası ve ilgimin olduğu alan bilmiyorum belkide sadece esaslar hocalarımı çok sevdiğim için özellikle istiyorum bir de lisans tezim esaslar hocasıylaydı o yüzden kendimi esaslara yoğunlaştırmıştım

  9. #259
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı kader-06 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam psikiyatri bi pamukkale bi de celal bayar açmış halk sağlığı zaten yok hiç açmamış sizce beklemeli mi

    - - - Güncellendi - - -



    hocam öyp ilk defa 2010 yılında alım yaptı o zaman da bu şimdiki oranlar vardı ales 50 yds 15 diploma 35 ve bizim bölüm genelde seksenlerle almış o yüzden bende düşündüm ama sonra dedim ki o zamanlar gitmesen de bir yaptırımı yoktu şimdi 3 yıl cezası var o yüzden yine o puanları bulmaz bencede
    2011 ylnda y.lisansa girdm hacettepe.. o zamanlar 5kisiydik daha once dedigm gbi 3üöypliydi zaten.. ama o zamanlar öypnin yaptrmi yoktu 1 yl sonra terch yapilabliyordu ve buyuk uniler kadro acmazlardi ve puanlar dedignz gbi 80lerde bile degldi o zamanlara gore ble. 79 gbi bi puanla batya yerlesebiliyordn ki ben yerlesp brakan biriyim. heleki böyle bir donemde insanlar artk nokta atama yapiyor 4yil öyp hayal olur gidilmediği takdirde. 4yl mi beklersin 6ay mi??4yl sonunda öyp kalir mi onu da bilmiyoruz.. ama şuan var ve temmuzda olacagni biliyoruz.. benm şan puanm 82 ve direk nokta atama istiyorum tek tercih. Olmazsa olmaz kaybetcek biseyim yok dokuz eylul istiyorum.. temmuzda alim olacagindan zaten eminim marmara acack..karamsarliga hic lüzum yok gönlünüzü ferah tutun ve asla istemediginiz alani yazmayin.. ki ben ic hastalklarni isteyerek sectigm halde pismanim düşünün bi de istemeyerek bu bölümde master yaptgnizi hoca oldugunuzu
    kader-06 bunu beğendi.

  10. #260
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    226
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    2011 ylnda y.lisansa girdm hacettepe.. o zamanlar 5kisiydik daha once dedigm gbi 3üöypliydi zaten.. ama o zamanlar öypnin yaptrmi yoktu 1 yl sonra terch yapilabliyordu ve buyuk uniler kadro acmazlardi ve puanlar dedignz gbi 80lerde bile degldi o zamanlara gore ble. 79 gbi bi puanla batya yerlesebiliyordn ki ben yerlesp brakan biriyim. heleki böyle bir donemde insanlar artk nokta atama yapiyor 4yil öyp hayal olur gidilmediği takdirde. 4yl mi beklersin 6ay mi??4yl sonunda öyp kalir mi onu da bilmiyoruz.. ama şuan var ve temmuzda olacagni biliyoruz.. benm şan puanm 82 ve direk nokta atama istiyorum tek tercih. Olmazsa olmaz kaybetcek biseyim yok dokuz eylul istiyorum.. temmuzda alim olacagindan zaten eminim marmara acack..karamsarliga hic lüzum yok gönlünüzü ferah tutun ve asla istemediginiz alani yazmayin.. ki ben ic hastalklarni isteyerek sectigm halde pismanim düşünün bi de istemeyerek bu bölümde master yaptgnizi hoca oldugunuzu
    yok hocam iç hastalıkları bana göre değil derya deniz hatta okyanus o alan





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2014 Aralık ÖYP Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan çtlbtl
    Cevap: 66
    Son Mesaj: 17-12-2015, 13:09
  2. 2014 Aralık ÖYP Turizm Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Final09
    Cevap: 302
    Son Mesaj: 17-01-2015, 12:23
  3. 2014 ÖYP Hemşirelik Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan zynpsu
    Cevap: 134
    Son Mesaj: 03-12-2014, 21:03
  4. 2014 Aralık ÖYP Hukuk Fakültesi Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan ishma-el
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 14-10-2014, 09:53
  5. ÖYP Tarih 2012/2 Aralık Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan historianwomen
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 03-01-2013, 16:07

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git