reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 6 - Toplam 81 İlkİlk ... 456781656 ... SonSon
Bulunan 51 den 60 - Toplam 806

2015 Devlet Üniversitelerinde Öğretim Üyesi Dışındaki Kadro İlanları

Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri Forumunda 2015 Devlet Üniversitelerinde Öğretim Üyesi Dışındaki Kadro İlanları Konusunu İncelemektesiniz

[QUOTE=yelken05;347762] entegre Demiş ki: Bende geçen sene öyle diyordum ama bir bakmışsın geliyor hocam. iPhone ...


  1. #51
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    [QUOTE=yelken05;347762]
    Alıntı entegre Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bende geçen sene öyle diyordum ama bir bakmışsın geliyor hocam.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi[/QUO

    Umarım gelince güzel haberlerle gelir sizin içinde iyi geldi mi

    - - - Güncellendi - - -

    arkadaşlar 5 gün önce resmi gazetede üniversite ilanlarının serbest bırakılmasıyla ilgili bi pdf var yani artık serbestmi kadrolar @Nazmi hocam bi bakarmısınız link :
    http://www.resmigazete.gov.tr/eskile...150109-2-1.pdf

    - - - Güncellendi - - -

    yardımcı olacak kimse yokmu ya
    Hocam, burada serbest bırakılması uygun bulunmuş kadrolar var yani henüz serbest bırakılmadı, bu ön planlama norm ve açıktan atama kadroları. Düzenleyip bilgilendirelim bununla ilgili.
    Son düzenleyen Nazmi, 13-01-2015 saat 16:57.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  2. #52
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    03-2014
    Mesaj
    285
    [QUOTE=Nazmi;347796]
    Alıntı yelken05 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam, buarada serbest bırakılması uygun bulunmuş kadrolar var yani henüz serbest bırakılmadı, bu ön planlama norm ve açıktan atama kadroları.
    01/09/2015 hocam


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  3. #53
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı entegre Demiş ki: Mesajı Görüntüle

    01/09/2015 hocam


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Evet hocam kontrol ettim, her sene yapılan ön işlemlerden diğer arkadaşlarımız geçen seneki sayılara bakmışrı tutmamıştı yukarıda da dediğim gibi bir fikir verebilir ancak henüz serbest bırakma işlemi gerçekleşmemiştir sadece serbest bırakılması onaylanmıştır, bundan sonraki adım da serbest bırakılmasıdır.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  4. #54
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    150
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Evet hocam kontrol ettim, her sene yapılan ön işlemlerden diğer arkadaşlarımız geçen seneki sayılara bakmışrı tutmamıştı yukarıda da dediğim gibi bir fikir verebilir ancak henüz serbest bırakma işlemi gerçekleşmemiştir sadece serbest bırakılması onaylanmıştır, bundan sonraki adım da serbest bırakılmasıdır.
    hocam resmi gazetedeki belgeyi inceledim. ne anlama geliyor bu? kesin olmasa bile fikir vermesi açısından geçen seneki rakamlara göre artış var mı? bilgilendirirseniz sevinirim

  5. #55
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    03-2014
    Mesaj
    285
    Alıntı dunyaliadam Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam resmi gazetedeki belgeyi inceledim. ne anlama geliyor bu? kesin olmasa bile fikir vermesi açısından geçen seneki rakamlara göre artış var mı? bilgilendirirseniz sevinirim
    Hocam rakamları aynı 2000 .Hangi üniversiteye kaç verildiği ise hep sır.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    pelinn bunu beğendi.

  6. #56
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    150
    Alıntı entegre Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam rakamları aynı 2000 .Hangi üniversiteye kaç verildiği ise hep sır.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    yanlış başlığa yazmış olabilirim. bahsettiğim şey buydu: http://www.akademikpersonel.org/anas...-gazetede.html

    eğer yorum da buna dairse affola

  7. #57
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    154
    @Nazmi teşekkür ederim artik DPB yi bekliyoruz yani bu ara YÖK te hareketlilikte fazla ins kısa zamanda serbest birakilma haberinide goruruz sayfada

  8. #58
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    41
    Arkadaşlar merhaba. Bir şey sormak istiyorum. Benim kadro(okutman) çıkmasını ümit ettiğim üniversiteye boş kadro verilmemiş. Yrd. Doç. ve Araştırma Görevlisi var 40-50 adet. Ama diğer alttaki çizelgede değiştirilmesi istenenlerde okutman var ama o çizlgenin de mantığını anlamadım. Soracağım şey, bu sene o üniversiteye okutman alımı yapılmayacak mı şimdi? Biliyorum herkesin kafası karışık ama işte soruyoruz bir bilen çıkar diye

  9. #59
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2015
    Mesaj
    5
    arkadaşlar benimde sorum benzer. boş kadro değişikliği yazan kısımda araştırma görevlisi yok. uzman, yardımcı doç vs var. yani araştırma görevlisi kadrosu verilmemiş mi oluyor o üniversiteye

  10. #60
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    154
    Birde aklima takilan gecen senede bu zamanlardami bu cizelge yayimlandi yoksa biraz erkenmi serbest kalacak kafamda deli sorular





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Cevap: 1033
    Son Mesaj: 01-01-2015, 22:14
  2. Cevap: 0
    Son Mesaj: 20-09-2014, 15:02
  3. Öğretim Üyesi Alım İlanları
    Öğretim Üyesi forum içinde, yazan ldil
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 29-12-2012, 23:28
  4. Cevap: 0
    Son Mesaj: 24-12-2011, 11:26
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj: 25-12-2010, 07:26

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git