reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 5 - Toplam 13 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
Bulunan 41 den 50 - Toplam 130

2014 Aralık ÖYP İşletme Puan Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2014 Aralık ÖYP İşletme Puan Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

arkadaşlar bir sorum olacaktı ben şuan yüksek lisans tez aşamasındayım lisans mezunu şartı olanlara da ...


  1. #41
    Akademik Forum
    Misafir
    arkadaşlar bir sorum olacaktı ben şuan yüksek lisans tez aşamasındayım lisans mezunu şartı olanlara da başvurabiliyor muyum?

  2. #42
    ....
    Misafir
    Işlemleri nasıl takip edicem özellikle sağlık kurumları ve hastane yoneticiligi

  3. #43
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    3.718
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar bir sorum olacaktı ben şuan yüksek lisans tez aşamasındayım lisans mezunu şartı olanlara da başvurabiliyor muyum?
    Lisans şartına uyuyorsanız başvurabilirsiniz.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

    Güncel Akademik Kadro İlanları

  4. #44
    Akademik Forum
    Misafir
    [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.8)]İşletmeciler geçen dönem de paylaşım yapmadılar, sonra tercih süresi bir bitti, herkes şurayı yazdım olur mu, burayı yazdım gelir mi diye paylaşım yapmaya başladı. Meğer puanlarını ve tercihlerini yazanlardan faydalanıp kendi tercihlerini yapmışlar. Bazıları tercihlerini bile açıklamadılar. Sonuçlar açıklanınca foruma girip sadece atandıklarını yazdılar, paylaşım yapmadan konuyu takip edip kendi tercihlerini yapmışlar. Yani buraya bakıp da kimse tercih yapmayacak galiba yorumuna düşmeyin. 3 bin kişinin konuyu görüntülemesi de bunu doğruluyor. Herkes de öyle bir tercih yapacak ki. İşletmeciler böyle malesef, Türkiye'nin en çok mezun veren bölümüyüz ama konuya gelince 3-5 kişiden başka paylaşım yapan yok, siz de paylaşmayın arkadaşlar tercihleriniz de puanlarınız da sizde kalsın. [/COLOR]
    e.merve bunu beğendi.

  5. #45
    SDFGH
    Misafir
    [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.8)]İşletmeciler geçen dönem de paylaşım yapmadılar, sonra tercih süresi bir bitti, herkes şurayı yazdım olur mu, burayı yazdım gelir mi diye paylaşım yapmaya başladı. Meğer puanlarını ve tercihlerini yazanlardan faydalanıp kendi tercihlerini yapmışlar. Bazıları tercihlerini bile açıklamadılar. Sonuçlar açıklanınca foruma girip sadece atandıklarını yazdılar, paylaşım yapmadan konuyu takip edip kendi tercihlerini yapmışlar. Yani buraya bakıp da kimse tercih yapmayacak galiba yorumuna düşmeyin. 3 bin kişinin konuyu görüntülemesi de bunu doğruluyor. Herkes de öyle bir tercih yapacak ki. İşletmeciler böyle malesef, Türkiye'nin en çok mezun veren bölümüyüz ama konuya gelince 3-5 kişiden başka paylaşım yapan yok, siz de paylaşmayın arkadaşlar tercihleriniz de puanlarınız da sizde kalsın. [/COLOR]

    - - - Güncellendi - - -

    [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.8)]İşletmeciler geçen dönem de paylaşım yapmadılar, sonra tercih süresi bir bitti, herkes şurayı yazdım olur mu, burayı yazdım gelir mi diye paylaşım yapmaya başladı. Meğer puanlarını ve tercihlerini yazanlardan faydalanıp kendi tercihlerini yapmışlar. Bazıları tercihlerini bile açıklamadılar. Sonuçlar açıklanınca foruma girip sadece atandıklarını yazdılar, paylaşım yapmadan konuyu takip edip kendi tercihlerini yapmışlar. Yani buraya bakıp da kimse tercih yapmayacak galiba yorumuna düşmeyin. 3 bin kişinin konuyu görüntülemesi de bunu doğruluyor. Herkes de öyle bir tercih yapacak ki. İşletmeciler böyle malesef, Türkiye'nin en çok mezun veren bölümüyüz ama konuya gelince 3-5 kişiden başka paylaşım yapan yok, siz de paylaşmayın arkadaşlar tercihleriniz de puanlarınız da sizde kalsın. [/COLOR]

    - - - Güncellendi - - -

    arkadaşlar yök ün sitesinde son iki yılda aralık ayında yapılan alımlarda işletme bölümü en düşük 73 puanla kapattı yazıyo ama yukarda arkadaş hiçbir zaman o puanlarda kapatmadı en düşük 82.9 demiş en doğru bilgiye nasıl ulaşacağız yardımcı olurmusunuz

  6. #46
    Akademik Forum
    Misafir
    Ticaret hukuk puanları da işletmede gösteriliyor ama biz ona başvuramayız. Tek tek açıp ilanların puanlarına bakacaksınız. Zaten en fazla 30-40 ilan var her dönem.

  7. #47
    kızika
    Misafir
    hocam benimde 92,7. herkesin gönlünce olmasını dilerim.

  8. #48
    Akademik Forum
    Misafir
    Hakkari Üniversitesi sizce çok mu kötü? Yazıp yazmamakta kararsızım. Risk almak istemiyorum, bu dönem atanmak istiyorum.

  9. #49
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2014
    Mesaj
    57
    Merhaba arkadaşlar, benim puanım 85.5. Yalova, Eskişehir ve Elazığ daki üretim yönetimi ve pazarlama bölümlerini kesin yazmayı düşünüyorum bunlara ekleme de yapıcam. Son halini cumartesi vericem. O gün tekrar bir bilgilendirme yaparım. Herkes için hayırlısı olsun.

  10. #50
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    22
    87 puanla tek tercih eskişehir pazarlama yazan arkadaşım var diğer arkadaşlar ölü tercih yapmamak adına yararlanabilirler





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2014 Aralık ÖYP Tarih Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Marat
    Cevap: 461
    Son Mesaj: 09-07-2015, 17:34
  2. ÖYP 2014 Deniz Ulaştırma İşletme Mühendisliği Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan kptn13
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 14-07-2014, 23:43
  3. ÖYP 2013-3 Aralık Psikoloji Puan paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan psikolog.
    Cevap: 118
    Son Mesaj: 07-02-2014, 10:16
  4. 2013/3 Aralık ÖYP Ekonometri Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ekogoztepe
    Cevap: 20
    Son Mesaj: 16-12-2013, 23:39
  5. 2012/2 ÖYP Aralık Mimarlık Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan atacanaylin
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 03-01-2013, 16:05

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git