reklam

Sonuçları Görüntülenen Anket: Öyp Puanınız

Oy
11. Sizin bu ankete oy verme yetkiniz yok
  • 89+üzeri

    1 9,09%
  • 88-89

    1 9,09%
  • 86-87

    3 27,27%
  • 85-86

    0 0%
  • 83-85 arası

    6 54,55%
+ Konuyu Cevapla
Sayfa 28 - Toplam 47 İlkİlk ... 18262728293038 ... SonSon
Bulunan 271 den 280 - Toplam 462
Ağaç Şeklinde Aç49Beğeni

2014 Aralık ÖYP Tarih Puan Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2014 Aralık ÖYP Tarih Puan Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

Yenicagda muhatap olunanan belgeler biraz sikintili.. yazi karakteri biraz zor. Tum dunyada o belgeleri hakkini ...


  1. #271
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2014
    Mesaj
    313
    Yenicagda muhatap olunanan belgeler biraz sikintili.. yazi karakteri biraz zor. Tum dunyada o belgeleri hakkini vererek okuyan insan sayisi 50 civarinda. O biraz gozumu korkutuyor. Ama ders asamasinda yenicag teskilati belgeleri okuyordum. Iyi notla da gecmistim ancak ustune cok gitmedim yakincag istedigim icin. Cevrilmis muhimme tahrir defterlerini alip bol bol okuyup yaziya asina.olmak lazim. Bu acidan.bir sikintim.olmaz da.esas mesele yenicag bana. Cok itici geliyor. Temmuzda tarihe ve yakincag ya da cumhuriyete.ne kadar kadro gelecek o da tahmin edilemediginden yenicag da yazmak zorundayim.

  2. #272
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2013
    Mesaj
    169
    Alıntı abdulhamidhan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Barçelan kardeşim nereyi istiyorsunuz?

    - - - Güncellendi - - -

    Açıkçası Allah'ın izniyle Karabük Yeniçağ Tarihini istiyorum. Allah'ın izniyle kazanırım.

    - - - Güncellendi - - -

    Burayı kimler yazacak ve kaçıncı Sırada yazacak bunu yazarsa en azından buraya girme ihtimalimin olup olmadığını öğrenirim. Bu arada hakkaten Tarih bölümüne çok az kadro verilmiş. Yine şunu belirteyim ki Yeniçağ Tarihi zor bir alan. Lütfen sonradan pişman olacak varsa boşu boşuna Kadroları yakmasın. Yani eğer puanı yüksekse bir altı ay daha bekleyebilir.
    benim ilk iki tercih batman olur sonra dicle , sonrasını da daha net düşünemedim o zaman karar veririm

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Marat Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Sen iste hocam . Naptın hocam bu arada nedir son durum? Not: Tahminime göre en yüksek puanla Ktü ve Anadolu kapatır. Pamukkale Üni. özel şartları sağlayamayan çoğu Ortaçağcı arkadaşımızın hayallerini suya düşürmüş gibi gözüküyor.Herkes için en iyisi olur umarım.Anket ekledim puanlarınızı seçerseniz birbirinize yardımcı olmuş olursunuz.
    bu arada hocam anket ekledim demişsiniz ne anketi , nerde ? )
    münhasır vasıta-ı rüyet iken göremez kendini dide bile
    ..

  3. #273
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Mesaj
    168
    Alıntı berçélan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    benim ilk iki tercih batman olur sonra dicle , sonrasını da daha net düşünemedim o zaman karar veririm

    - - - Güncellendi - - -



    bu arada hocam anket ekledim demişsiniz ne anketi , nerde ? )
    Sayfanın en üstünde hocam herkes puanlarını orada seçerse tahminen bir fikriniz olur.
    Bu arada İslam Tarihi kadroları neden tarihçilerde değil çok garip.Galiba Bir zamanlar bizdeymiş o kadrolar bence tekrar tarihçilere verilmeli.En azından Ortaçağ düşünüp de puanı yetmeyen arkadaşlar oraya kanalize olurlar.Hemde Tarihin genel kontenjanı da artmış olur.
    Son düzenleyen Marat, 27-12-2014 saat 21:37.
    Siz kabullenmedikçe yenilgi diye bir şey yoktur.

  4. #274
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2013
    Mesaj
    169
    Alıntı Marat Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Sayfanın en üstünde hocam herkes puanlarını orada seçerse tahminen bir fikriniz olur.
    Bu arada İslam Tarihi kadroları neden tarihçilerde değil çok garip.Galiba Bir zamanlar bizdeymiş o kadrolar bence tekrar tarihçilere verilmeli.En azından Ortaçağ düşünüp de puanı yetmeyen arkadaşlar oraya kanalize olurlar.Hemde Tarihin genel kontenjanı da artmış olur.
    kabı gibi karşımda duruyormuş ne kadar dikkatliyim ama yaa teşekkür ederiz efenim
    münhasır vasıta-ı rüyet iken göremez kendini dide bile
    ..

  5. #275
    rüyaa
    Misafir
    Yeni düzenlemeyle 85.1004'e yükseldi puanım. Sadece c.tarihi ve yakıncağ yazacagım hayırlısı artık

  6. #276
    Akademik Forum
    Misafir
    Puanım 88'den 86'ya düştü o yüzden pek seçici davranmayacağım. Dicle Genel Türk Tarihi olduğu için biraz kararsızım ama büyük ihtimalle diğer yerlerin hepsini yazarım. Önceliğim Yakınçağ olacak.

  7. #277
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    32
    Nasıl oldu bu kadar puanınız düştü.

    - - - Güncellendi - - -

    Alesiniz ve diploma notunuz kaçtı?

  8. #278
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2014
    Mesaj
    313
    Ortalamasi cok da iyi olmadigindan alese kasip yuksek bir ales puani alanlara yaramadi bu sistem. Benim ortalamam 95.80 ales 89.999. Bu da oyp puanima 0.6lik bir artis olarak yansidi.

  9. #279
    Akademik Forum
    Misafir

    !!!

    Tuncay o ortalamayi nasıl yaptın yahu hangi uni?

  10. #280
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2014
    Mesaj
    313
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Tuncay o ortalamayi nasıl yaptın yahu hangi uni?
    Marmara Universitesi. 3.82 ortalama ile bolumu ikinci bitirmistim.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2013/3 Aralık Atamaları Tarih Bölümü Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan sinantar
    Cevap: 187
    Son Mesaj: 16-07-2014, 01:30
  2. 2013/3 Aralık ÖYP Ekonometri Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ekogoztepe
    Cevap: 20
    Son Mesaj: 16-12-2013, 23:39
  3. ÖYP Tarih 2012/2 Aralık Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan historianwomen
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 03-01-2013, 16:07
  4. 2012/2 ÖYP Aralık Mimarlık Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan atacanaylin
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 03-01-2013, 16:05
  5. Tarih Bölümü 2012/2 Aralık ÖYP Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan historianwomen
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 26-12-2012, 13:06

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git