reklam

Sayfa 95 - Toplam 280 İlkİlk ... 45859394959697105145195 ... SonSon
Bulunan 941 den 950 - Toplam 2792
Ağaç Şeklinde Aç1363Beğeni

ÖYP 2015 Alımları Ne Zaman Olur?

ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda ÖYP 2015 Alımları Ne Zaman Olur? Konusunu İncelemektesiniz

Ya arkadaslar o mail adresini bize ilk atan arkadas nerden bulmus kaynak gostersin inanilir yani. ...


  1. #941
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    496
    Ya arkadaslar o mail adresini bize ilk atan arkadas nerden bulmus kaynak gostersin inanilir yani. Neden biri safran adinda bir mail acip milletle ugrassin ki oyle resmi bir dille? Isi gucu yok mu acaba milletin? :/ daha once troll olaylari oluyo muydu?

  2. #942
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    122
    arkadaşlar dua edelim bu durum daha fazla sürmesin bu hafta sonuna kadar alan sınavı mı olcak olcaksa hangi bölümlere olucak olmıycaksa da kontenjanlar ne zaman belli olcak bi netleşsin yoksa cidden hepimiz burda ya kafayı ya birbirimizi yiycez

  3. #943
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    973
    Alıntı Hasanimo Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ya arkadaslar o mail adresini bize ilk atan arkadas nerden bulmus kaynak gostersin inanilir yani. Neden biri safran adinda bir mail acip milletle ugrassin ki oyle resmi bir dille? Isi gucu yok mu acaba milletin? :/ daha once troll olaylari oluyo muydu?
    Mail okulun kendi sitesinde yazıyor.
    Hasanimo bunu beğendi.

  4. #944
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    01-2015
    Mesaj
    470
    Alıntı qpuro Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ya kardeşim yaz sen ne bakıyorsun milletin ne dediğine. Burada 1 kişi trolledin diye yazıyorsa 100 kişi de iyi oldu diyor.

    Kamu Yönetimini de sorar mısın? Ben de sordum sen de sor bakalım cevap gelecek mi.
    Soracağım hocam.

  5. #945
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    11-2014
    Mesaj
    315
    Sabah örgütlenelim, mail yağmuruna tutalım, bilgilendirici açıklamalar alalım dedik. o amaçla baş koyduk yola.

    geldiğimiz noktaya bakar mısın?

    birazdan hocanın bize mesaj atıp

    ''Hangi alanda sınav yapacaktık, unuttuk biz, hatırlatıverin'' demesinden korkuyorum

    o kadar çok şeyi karmakarışık söylediler ki, kafalar iyice püre kıvamına geldi.
    turkcecı bunu beğendi.

  6. #946
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    496
    Alıntı qpuro Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Mail okulun kendi sitesinde yazıyor.
    O zaman tamamdir yani millet neden sacmalasin ki?

  7. #947
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    1.379
    sınav gelecekse nasılsa işsizim hiç boşuna öypyi merak felan etmiyorum

    ( yapılan sınav ortada)
    turkcecı ve qpuro bunu beğendiler.
    Konu hayaller olunca insan bocalayabilir ama başarısız olmanın tek yolu hayallerinden vazgeçmektir.

  8. #948
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2015
    Mesaj
    93
    Ya cidden bu forumdakilere sasiyorum. Yok resmi aciklma ypmycak ama kuruldaki prof lar maille bize bilgi verecek. Kuruma bak super.. bide kadrolar acldgnda gorun siz cumbusu yalan yanlis terchler puanlar havada ucusacak. arkdaslar osym nn dun yptgna bkn ve lutfn beynnzle dusunun kimseye bsey srmdn anlycksnz kdrolar ndn acklnmadi daha. kim neye inaniyosa innsin

  9. #949
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    57
    Şu anda 1636 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (33 kayıtlı ve 1603 misafir)


    şaka gibi ne hallere soktunuz bu kadar insanı ey yökk

  10. #950
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    11-2014
    Mesaj
    315
    Alıntı yankı Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ya cidden bu forumdakilere sasiyorum. Yok resmi aciklma ypmycak ama kuruldaki prof lar maille bize bilgi verecek. Kuruma bak super.. bide kadrolar acldgnda gorun siz cumbusu yalan yanlis terchler puanlar havada ucusacak. arkdaslar osym nn dun yptgna bkn ve lutfn beynnzle dusunun kimseye bsey srmdn anlycksnz kdrolar ndn acklnmadi daha. kim neye inaniyosa innsin
    hocam defalarca tekrarlamana gerek yok, neyin nasıl olduğunu gayet iyi biliyoruz, biraz zaman geçirmek, biraz da acaba daha net bilgiler alabilir miyiz diye bakıyoruz,

    buradaki tek kişinin bile tamam bu kesin doğru dediğini düşünmüyorum, sadece uğraşıyoruz acaba doğru düzgün bir cevap alır mıyız diye, sesimizi artık duysunlar da süreci hızlandırsınlar ya da duyuru yapsınlar diye, boş boş bekleyip, ne olacak halimiz demeye yeğ buluyorum açıkcası bu durumu, her ne kadar karmaşa olsa da,
    turkcecı, korozifortam ve krattze bunu beğendiler.





Benzer Konular

  1. 2014 Aralık ÖYP Alımları Ne Zaman Yapılır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ishma-el
    Cevap: 2531
    Son Mesaj: 01-10-2015, 22:36
  2. Istanbul Medeniyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü 2014-2015 Güz Yarıyılı Lisansüstü Alımları
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2014-2015 Sonbahar Dönemi forum içinde, yazan ergunes
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 20-07-2014, 01:39
  3. İkinci alımlar ne zaman olur?
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan şaka
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 03-08-2012, 00:32
  4. Ylsy 2012 alımları ne zaman olur?
    YLSY - 2012 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan gulmus
    Cevap: 15
    Son Mesaj: 14-06-2012, 16:36
  5. 2011 ÖYP Alımları Ne Zaman Başlayacak?
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan aysunb
    Cevap: 41
    Son Mesaj: 27-05-2011, 11:55

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git