reklam

Sayfa 123 - Toplam 280 İlkİlk ... 2373113121122123124125133173223 ... SonSon
Bulunan 1.221 den 1.230 - Toplam 2792
Ağaç Şeklinde Aç1363Beğeni

ÖYP 2015 Alımları Ne Zaman Olur?

ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda ÖYP 2015 Alımları Ne Zaman Olur? Konusunu İncelemektesiniz

gumrah Demiş ki: Ana alandan kasıt Hukuk ,Eczacılık gibi bölümler anlaşılmalı.Yani bir mühendislik veya bütün ...


  1. #1221
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    21
    Alıntı gumrah Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ana alandan kasıt Hukuk ,Eczacılık gibi bölümler anlaşılmalı.Yani bir mühendislik veya bütün bir İİBF kadrosunun aynı sınava girmesi gibi bir süreç imkansızdır .Ben iktisatın yanında kamu yönetimi yandal yapmış biri olarak söyleyebilirim ki ikisi arasında ebelikle öğretmenlik gibi bir bariz fark var .Yök'de bunun farkındadır illaki.Yani diyebilirim ki bundan sonra bir alan sınavı gelirse net bölümlerden birkaçı olacaktır.Parça parça yapılacak densede bu üniversiteler demezmi eylül ayında hani size verdiğimiz kadrolar diye .
    Bir hatırlatma olarak daha şunu söyleyebilirim ki yürütmeyi durdurma kararı çıkmadığı sürece Yök den bir açıklama beklenmemelidir .
    Arkadaşım sen eczacılık diyorsun ama eczacılığın altında koskocaman 3 adet bölüm ve onların altında da bir sürü anabilim dalı var. Zaten o 3 bölüme de ortalama toplam 15 kişi alınıyor. 5 kişilik kadro için her bölüme ayrı sınav yapmaları kadar saçma bir şey olamaz. Boşuna sadece eczacılığa gelecek diye umutlanmayın.

  2. #1222
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    115
    Prof. Dr. Durmuş GÜNAY (Üye)
    Prof. Dr. Muhittin ŞİMŞEK (Üye)
    Bu isimlerimn mail adreslerini bulamadım.bilen varsa yazabilir mi?Bu kişilere mail atacaım
    Hasanimo bunu beğendi.

  3. #1223
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    69
    Alıntı aescin Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşım sen eczacılık diyorsun ama eczacılığın altında koskocaman 3 adet bölüm ve onların altında da bir sürü anabilim dalı var. Zaten o 3 bölüme de ortalama toplam 15 kişi alınıyor. 5 kişilik kadro için her bölüme ayrı sınav yapmaları kadar saçma bir şey olamaz. Boşuna sadece eczacılığa gelecek diye umutlanmayın.
    Hocam eczacılık tip veterinerlik dış hekimliği kimya biyoloji bölümleri temel tip bilimleri adı altında hepsi aynı sınava girdi
    qpuro bunu beğendi.

  4. #1224
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    21
    Alıntı fzt_g Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam eczacılık tip veterinerlik dış hekimliği kimya biyoloji bölümleri temel tip bilimleri adı altında hepsi aynı sınava girdi
    Evet bir de yukarıdaki tüm bölümler alan sınavına girdi sayıldı bence alan sınavı gelirse bu bölüm hariçlerine gelecek, hiç alan sınavına girmeyen bölümlere öncelik verecekler.

  5. #1225
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    116
    Mimarlık ana aalan mı acaba

  6. #1226
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2014
    Mesaj
    22
    Alıntı veteriner hekim Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar ben daha önce alan sınavı uygulanmasın diye omdusmana ve bimere yazmıştım.Ombdusmandan gelen cevapta bana Türkiye'de yaşadığımı hatırlattılar sağolsunlarHukuki yollara başvurun demişler.Madem hukuki yolu(ki Türkiye'de hukukun çok adil ve hızlı olduğu malüm) kullanacağız ombdusman ne iş yapar merak ediyorum,sadece şikayetimi yöke ilettikleri yazıyordu.Bimer zaten bir aydır cevap yazma zahmetinde bulunmadı.Kurumlarla ilgili sıkıntıları bimer ve ombdusmana iletiyoruz ama bimer ve ombdusmanla ilgili sıkıntıları iletmemiz için yeni bir üst kurum açsınlar bari Tweetere sırf bunun için bugün kayıt oldum ama attığım mesajı sadece ben görebiliyorum bunu da ilgili başlıkta sordum ama tweet atmayı beceremedim.
    Arkadaslar ombudsmani danisma kurulu gibi dusununu. Kararlarinin bir baglayiciligi yoktur, tavsiye niteliginde karar verir.

  7. #1227
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    60
    Alıntı aescin Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Evet bir de yukarıdaki tüm bölümler alan sınavına girdi sayıldı bence alan sınavı gelirse bu bölüm hariçlerine gelecek, hiç alan sınavına girmeyen bölümlere öncelik verecekler.
    Hocam bu bolumler alan sinavina girdi. Ancak bu bolumlerde okuyup temel tip bilimlerindeki abd lerden tercih yapmak isteyenler bu sinava girdi. Farmakoloji, farmasotik teknoloji gibi eczacilik meslek ve eczacilik teknolojisi veya veteriner meslek bilimleri isteyenler bu sinava girmedi. Anatomi, fizyoloji, biyofizik vb. temel tip bilimleri abd larindan tercih yapacaklar icin bu alan sinavi gecerli olacak. Yoksa farmasotik kimya icin temel tip bilimleri alan sinavina girmis olmayi zorunlu kilmak sacmalik olur

    GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

  8. #1228
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    148
    Beyler buraya hic yazmayin 80 sayfa twitterda yazissaydik top topic dik bi haftadir. bundan sonra hep twittera yazalm Tum Türkiye gorsun burda kim görüyor bizi lutfen oyp ci arkadaslar su alan sinavini durduralim el birligiyle gayret edelim

  9. #1229
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2015
    Mesaj
    100
    Alıntı Hakan Özyılmaz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yahu bizde biliyoruz öyle bir derdi olmadığını. ne yapalım? aralık ayında yapılacaksa atamalar oturup bekleyelim mi?
    Biz diye sınırladığınız kişiler kim bilmiyorum ama onlarca kişi takvim yetişmek zorunda hesabı yapıyor. Oturup beklemeyin tepkiniz varsa gerekli yerlere belli edin.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı gumrah Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ana alandan kasıt Hukuk ,Eczacılık gibi bölümler anlaşılmalı.Yani bir mühendislik veya bütün bir İİBF kadrosunun aynı sınava girmesi gibi bir süreç imkansızdır .Ben iktisatın yanında kamu yönetimi yandal yapmış biri olarak söyleyebilirim ki ikisi arasında ebelikle öğretmenlik gibi bir bariz fark var .Yök'de bunun farkındadır illaki.Yani diyebilirim ki bundan sonra bir alan sınavı gelirse net bölümlerden birkaçı olacaktır.Parça parça yapılacak densede bu üniversiteler demezmi eylül ayında hani size verdiğimiz kadrolar diye .
    Bir hatırlatma olarak daha şunu söyleyebilirim ki yürütmeyi durdurma kararı çıkmadığı sürece Yök den bir açıklama beklenmemelidir .
    İkisi aynı ana bilime mensup değil sadece aynı fakültedeler ,bir alan sınavı kamu yönetimi ve işletmeyi kapsayamaz. İşletme zaten ana bilimdir , 5 tane de ana dala sahiptir.
    Son düzenleyen Divergespective, 31-07-2015 saat 21:08.

  10. #1230
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    11-2014
    Mesaj
    315
    Alıntı Divergespective Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Biz diye sınırladığınız kişiler kim bilmiyorum ama onlarca kişi takvim yetişmek zorunda hesabı yapıyor. Oturup beklemeyin tepkiniz varsa gerekli yerlere belli edin.

    - - - Güncellendi - - -



    İkisi aynı ana bilime mensup değil sadece aynı fakültedeler ,bir alan sınavı kamu yönetimi ve işletmeyi kapsayamaz. İşletme zaten ana bilimdir , 5 tane de ana dala sahiptir.

    oturup tepkimiz varsa gerekli yerlere iletelim? Hocam aynı forumda mı yazıyoruz acaba? 3 gündür ne için çabalıyoruz biz? (biz derken forumda tepkisini koyan herkesden bahsediyorum.) ayrıca bu tepki eyleminin en başından beri varım burada, attığım maillerin mesajların sayısı 100'ü geçti.

    şayet yaptığımızdan öte daha güzel fikirleriniz ya da ulaşılacak kişiler, kurumlar listeniz varsa buyrun özel mesajınızı bekliyorum, iyi olur.

    Ayrıca umutlanıp umutlanıp hayal kırıklığına uğruyorsunuz, akademik takvim zorunlulukları yok demişsiniz. Biz umutlanmayacak olsak, bir netice alma hevesiyle bu işe kalkışmasak zaten en başında bu tür bir eyleme geçmezdik. Hayal kırıklığına uğrayacaksak her hafta, varsın uğrayalım, sistemin getirilerine boyun eğmeye her zaman yeğlerim. tepkisini koyan arkadaşların da buna katıldığına eminim.
    birdost55 bunu beğendi.





Benzer Konular

  1. 2014 Aralık ÖYP Alımları Ne Zaman Yapılır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ishma-el
    Cevap: 2531
    Son Mesaj: 01-10-2015, 22:36
  2. Istanbul Medeniyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü 2014-2015 Güz Yarıyılı Lisansüstü Alımları
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2014-2015 Sonbahar Dönemi forum içinde, yazan ergunes
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 20-07-2014, 01:39
  3. İkinci alımlar ne zaman olur?
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan şaka
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 03-08-2012, 00:32
  4. Ylsy 2012 alımları ne zaman olur?
    YLSY - 2012 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan gulmus
    Cevap: 15
    Son Mesaj: 14-06-2012, 16:36
  5. 2011 ÖYP Alımları Ne Zaman Başlayacak?
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan aysunb
    Cevap: 41
    Son Mesaj: 27-05-2011, 11:55

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git