reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 89 - Toplam 254 İlkİlk ... 3979878889909199139189 ... SonSon
Bulunan 881 den 890 - Toplam 2532
Ağaç Şeklinde Aç1144Beğeni

2014 Aralık ÖYP Alımları Ne Zaman Yapılır?

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda 2014 Aralık ÖYP Alımları Ne Zaman Yapılır? Konusunu İncelemektesiniz

Psychitect Demiş ki: Valla hocam hic bilmiyorum ya nasil olur ogrenebildiklerim bunlar ama kadrolar kurul ...


  1. #881
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı Psychitect Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Valla hocam hic bilmiyorum ya nasil olur ogrenebildiklerim bunlar ama kadrolar kurul tarafindan incelenecek bi once genel bi mevzu oldugu icin genel kurul inceleyecekmis onlar da 25 inde toplaniyolarmis gerisi hakkinda pek yorum yapamayacagim ogrendigimi yazdim direk valla
    O zaman 25'inden önce ilan falan olmaz bu durumda.

  2. #882
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    20
    daha fazla kadro açılma ihtimaline sevinirken içimdeki heyecanın sönmesi çok garip hayat enerjim bitti ):
    Engineer123 ve bjkonur bunu beğendiler.

  3. #883
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2014
    Mesaj
    41
    Alıntı Psychitect Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Valla hocam hic bilmiyorum ya nasil olur ogrenebildiklerim bunlar ama kadrolar kurul tarafindan incelenecek bi once genel bi mevzu oldugu icin genel kurul inceleyecekmis onlar da 25 inde toplaniyolarmis gerisi hakkinda pek yorum yapamayacagim ogrendigimi yazdim direk valla
    25inde toplansalar 29una anca açıklar bunlar ozmn

  4. #884
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    98
    bence namazdan sonra açıklanacak, önce açıklayıp ta milleti cumadan geri koymazlar
    akademisyenaday bunu beğendi.

  5. #885
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı havacı01 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bence namazdan sonra açıklanacak, önce açıklayıp ta milleti cumadan geri koymazlar
    Bu durumda kadro sayisinda artis olacagi kesin diyebilir miyiz

  6. #886
    akademyy54
    Misafir

    ?s

    nazmi hocam olabilir mi böyle bir şey?

  7. #887
    Akademik Forum
    Misafir
    O zaman dağılalım beyler burada beklemeye gerek yok ödev, makale, sunumlar bizi bekler.

  8. #888
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    388
    Olaya bak ya yokun cagri merkezi aralik ayinda yapilacak ilanlari takip edin diyor birde. Madem yapilmayacak bize niye ilan takip ettiriyosunuz, desenize aralik ayinda alim olmayacak ocak ayina ertelendi diye. Normalde bilgi vermedikleri gibi, yanlis yonlendirmeyede basladilar. Normalde boyle bir seyi duyurmalari gerekir hadi onu gectim Duyuru koymuyorlar bari cagri merkezleri yalan yanlis bilgi vermese.

  9. #889
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    59
    Alıntı ahmedoff Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    O tarafta işimiz yok, bizim mekan burası: Duyurular - Yükseköğretim Kurulu
    Sonuçta yök sayfasında olan genel bir kasma söz konusuydu.O yüzden etkiler.
    ahmedoff bunu beğendi.

  10. #890
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    391
    Alıntı erdibasak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Olaya bak ya yokun cagri merkezi aralik ayinda yapilacak ilanlari takip edin diyor birde. Madem yapilmayacak bize niye ilan takip ettiriyosunuz, desenize aralik ayinda alim olmayacak ocak ayina ertelendi diye. Normalde bilgi vermedikleri gibi, yanlis yonlendirmeyede basladilar. Normalde boyle bir seyi duyurmalari gerekir hadi onu gectim Duyuru koymuyorlar bari cagri merkezleri yalan yanlis bilgi vermese.
    Aynen hocam ama muhtemelen telefonlara cikanlar oyle saniyodur bu durum asagiya iletilmiyor yani gundemde bile degil cok fazla. onlar islerini halletmisler cevap bekliyolar ya hani hemen gelecegini dusunuyo olabilirler yani
    erdibasak bunu beğendi.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2015 Alımları Ne Zaman Olur?
    ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan berna.
    Cevap: 2791
    Son Mesaj: 30-12-2015, 15:28
  2. Cevap: 1033
    Son Mesaj: 01-01-2015, 22:14
  3. 2013 YLSY Ne Zaman Yapılır?
    YLSY - 2013 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan whynot
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 17-04-2013, 23:57
  4. ÖYP 2011 Ne Zaman Yapılır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan semra
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 23-10-2011, 20:01
  5. 2011 ÖYP Alımları Ne Zaman Başlayacak?
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan aysunb
    Cevap: 41
    Son Mesaj: 27-05-2011, 11:55

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git