reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 153 - Toplam 254 İlkİlk ... 53103143151152153154155163203253 ... SonSon
Bulunan 1.521 den 1.530 - Toplam 2532
Ağaç Şeklinde Aç1144Beğeni

2014 Aralık ÖYP Alımları Ne Zaman Yapılır?

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda 2014 Aralık ÖYP Alımları Ne Zaman Yapılır? Konusunu İncelemektesiniz

normalde çok fazla bu konuları konuşmayı sevmem, bunu konuştuğumda çevremdekilerin bana ukala gözüyle bakmalarını istemiyorum ...


  1. #1521
    Akademik Forum
    Misafir

    agno-ales

    normalde çok fazla bu konuları konuşmayı sevmem, bunu konuştuğumda çevremdekilerin bana ukala gözüyle bakmalarını istemiyorum çünkü.

    ama lütfen artık şu 3.60 yaptık 3.70 yaptık ortalamanın etkisi artmalı diyenler çıkmasın, bunu diyecek adam gelsin itü'yü boğaziçi'ni 3.50'la bitirsin ondan sonra desin rica ediyorum.

    bu ülkede malesef hiçbir yerde olmadığı gibi burda da adalet yok, ogno etkisinin %25 olması bile bence yersiz, %10'u geçmemeli. zaten lisans demek yeterlilik demektir, lisans sahibi olmak bir işi yapabilir ünvanı almaktır bu kadar.

    ales'e gelince etkisi %60 yerine %75 olmalı en az, ancak sınav yapı olarak gerçekten bu kadar değişken olmamalı. ünvanlar arasında hiç fark gözetmeksizin tek bir sınav olması zaten başlı başına yersiz, ama bu ülkede malesef güvenilir bir sözlü sınav ortamı yaratılmadığından, şuan için en makul seçenek yine ales'tir.

    ayrıca komik bir durum daha var, cari kadrolarda 50yds sınırı varsa öyp ne hakla 65 istiyor, bu gibi saçmalıkların olduğu ülkeye Türkiye denir.
    Mermaid92 ve ozakbilal bunu beğendiler.

  2. #1522
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    1.379
    öyp puan dağılımları başka başlıkta arkadaşlar buraya bir tartışma taşımayın herkes sayfayı açıklanır umudu ile yeniliyor tartışmaları başka sayfada yapın lütfen. buraya yazmasalar da içlerinden kim bilir arkadaşlar neler geçiriyordur
    Konu hayaller olunca insan bocalayabilir ama başarısız olmanın tek yolu hayallerinden vazgeçmektir.

  3. #1523
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    69
    şimdi aradım.
    Aralık ayı içinde beklenmektedir dedi .

    - - - Güncellendi - - -

    ama tarih aralığı henüz belirlenmemişmiş

  4. #1524
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı nzntkn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    şimdi aradım.
    Aralık ayı içinde beklenmektedir dedi .

    - - - Güncellendi - - -

    ama tarih aralığı henüz belirlenmemişmiş
    Yav zaten aralığın bitmesine bir hafta kalmış şurda bunlar hala aralık ayı içinde beklenmektedir diyor. Sinir yaa!!!!

  5. #1525
    Akamuki
    Misafir
    Lisans not ağırlığı mutlaka artırılmalı.Kişi yalnızca Türkçe Matematik iyi yapıyor diye akademisyen olacak diye bir kaide yok.Aksine mesleki yeterlilik ölçülmeli.

  6. #1526
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    04-2014
    Mesaj
    2
    merhaba arkadaşlar ben matematik mezunuyum matematikçi olarak araştırma görevliliği de yaptım. okuduğum üniversitede bölüm birincisi 2.70 i göremezken görev yaptığım üniversitede aynı bölümde 2.70 ın altında ortalaması olan %30 u geçmezdi ki bunların çoğu 2.sınıfta analiz 4 dersinde hala e'nin ne olduğunu değerinin kaç olduğunu bile bilmiyorlardı. ben 71.2 ile mezun oldum. geçme notumuz yani CC 70 ti diplomamda 71.2 ve 2.12 yazıyordu yök bunu 56 olarak dönüştürdü. Elhasılı velkelam ortalama her okulda farklı etken bu arada 3.90 ile mezun ettiğimiz arkadaşı itü ye gönder 3.50 yi bırak mezun bile olamaz.

  7. #1527
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    242
    Alıntı Akamuki Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Lisans not ağırlığı mutlaka artırılmalı.Kişi yalnızca Türkçe Matematik iyi yapıyor diye akademisyen olacak diye bir kaide yok.Aksine mesleki yeterlilik ölçülmeli.
    Her üniversitesinin zorluk derecesi, kalitesi farklıdır. Alınan ortalamalar gerçek bir belirleyici olamaz. Eğer mesleki yeterliliğin ölçülmesi isteniyorsa herkesin aynı şartlarda katılım sağladı mesleki bir sınav olmalı.
    tugced ve ozakbilal bunu beğendiler.

  8. #1528
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    04-2014
    Mesaj
    2
    aslında aleste her bölüme alanında soruler yöneltilse daha mantıklı ama ortalama esas alınmamalı. ayrıca sayısal mezunu olup say alesi yapamayan adamda mantık olduğunu düşünmek saçma mantıksız adamı akademisyen yapsan neye yarar.

  9. #1529
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    122
    umarım bu gün yarın açıklanır artık bekleyin, takip edin, aralık ayı içinde, bu hafta içinde bunların dışında içimizi biraz daha rahatlatabilecek şeyler duyabilsek keşke
    humeyra

  10. #1530
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    71
    Alıntı Ebubekir Sıddık Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhaba arkadaşlar ben matematik mezunuyum matematikçi olarak araştırma görevliliği de yaptım. okuduğum üniversitede bölüm birincisi 2.70 i göremezken görev yaptığım üniversitede aynı bölümde 2.70 ın altında ortalaması olan %30 u geçmezdi ki bunların çoğu 2.sınıfta analiz 4 dersinde hala e'nin ne olduğunu değerinin kaç olduğunu bile bilmiyorlardı. ben 71.2 ile mezun oldum. geçme notumuz yani CC 70 ti diplomamda 71.2 ve 2.12 yazıyordu yök bunu 56 olarak dönüştürdü. Elhasılı velkelam ortalama her okulda farklı etken bu arada 3.90 ile mezun ettiğimiz arkadaşı itü ye gönder 3.50 yi bırak mezun bile olamaz.
    Hocam hangi okul sizin





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2015 Alımları Ne Zaman Olur?
    ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan berna.
    Cevap: 2791
    Son Mesaj: 30-12-2015, 15:28
  2. Cevap: 1033
    Son Mesaj: 01-01-2015, 22:14
  3. 2013 YLSY Ne Zaman Yapılır?
    YLSY - 2013 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan whynot
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 17-04-2013, 23:57
  4. ÖYP 2011 Ne Zaman Yapılır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan semra
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 23-10-2011, 20:01
  5. 2011 ÖYP Alımları Ne Zaman Başlayacak?
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan aysunb
    Cevap: 41
    Son Mesaj: 27-05-2011, 11:55

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git