reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 136 - Toplam 254 İlkİlk ... 3686126134135136137138146186236 ... SonSon
Bulunan 1.351 den 1.360 - Toplam 2532
Ağaç Şeklinde Aç1144Beğeni

2014 Aralık ÖYP Alımları Ne Zaman Yapılır?

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda 2014 Aralık ÖYP Alımları Ne Zaman Yapılır? Konusunu İncelemektesiniz

Oğuz Kağan Demiş ki: hocam sizin bölüm ne ki o kadar az almış Hocam ben ...


  1. #1351
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    15
    Alıntı Oğuz Kağan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam sizin bölüm ne ki o kadar az almış
    Hocam ben ziraat fak./toprak böl.mezunuyum ama geçen temmuzda hiç alım olmadı benm bölümümden ,o yuzden ümitsizim açkcası.

  2. #1352
    Akademik Forum
    Misafir
    yokmu aramızda iyi bir hacker yökün sistemine girip tüm kadroları sızdırsın nerde :P

  3. #1353
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Mesaj
    41
    Alıntı hnd3glsh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    aha bi mimar daha buldum sende mi mimarlıktan tercih yapıcaksın )
    evet ya kafamda deli sorular hayal dünyam uyurken uyanıkken rahat bırakmıyr sağolsun :d

  4. #1354
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    179
    Bıktııııımmmm!!!!! Ydsyi,alesi,öypyi bekle bekle bekle ömür gitti! Bir şeyiniz de düzgün olsun arkadaş. Biz burda bekleyince ceplerine para mı giriyor anlamadım ki.
    ''İyi beklettik,çok iyi beklettik,vallahi güzel beklettik,yalnız ne iyi beklettik'' nidalarıyla oturmuyorlarsa ben de bunca yıl bu ülkede yaşamamışımdır.
    alierg3, kader-06, anadolu-15 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #1355
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    401
    Alıntı beyazshow Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bugün açıklayacak olsalar çoktan açıklanırdı bence. Yarına kaldı tüm umutlar... ama sitede ve forumda kalmaya devam edeceğim inatla
    Hocam ben brezılya almanya tarıhı dunya kupası macında erkekler macı ızlerken sans eserı 2014 temmuz öyp acıklanmasına tanıklık ettım. Kendı bölumumun kadrolarını not aldım sonra foruma yazıverdım sonra bır baktım kaldırıldı kendım basvurmadım bıle Yanı acıklanacağı zaman saat falan ne önemı var her an acıklanabılır
    erdibasak bunu beğendi.

  6. #1356
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    53
    -cancerloadingpdf.jpg
    metix, çtlbtl, Mermaid92 ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #1357
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    27
    arkadaslar bu öyp kadroları açıklandıgında ilk basvurmanın yani önce basvuranın bi avantajı varmı yoksa bellı sure boyunca ilanda kalıyor mu bu kadrolar, bir diğer sorum bu yökün öyp sitesine nasıl üye olacagız tesekkurler.

  8. #1358
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    401
    Alıntı dyt.sonerss Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaslar bu öyp kadroları açıklandıgında ilk basvurmanın yani önce basvuranın bi avantajı varmı yoksa bellı sure boyunca ilanda kalıyor mu bu kadrolar, bir diğer sorum bu yökün öyp sitesine nasıl üye olacagız tesekkurler.
    Belirli tarıhler arası ılanda kalacak hocam. Önce başvuran önce gırer gıbı bır durum yok. Öyp kadroları acıklanınca sıstem açılır anca ozaman uye olabilirsiniz hocam
    dyt.sonerss bunu beğendi.

  9. #1359
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    27
    Çok tesekkurler hocam sagolun

  10. #1360
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    242
    Bugün akşam açıklanabilir belki daha ne kadar gecikebilirler ki insaf yani.:/





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2015 Alımları Ne Zaman Olur?
    ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan berna.
    Cevap: 2791
    Son Mesaj: 30-12-2015, 15:28
  2. Cevap: 1033
    Son Mesaj: 01-01-2015, 22:14
  3. 2013 YLSY Ne Zaman Yapılır?
    YLSY - 2013 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan whynot
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 17-04-2013, 23:57
  4. ÖYP 2011 Ne Zaman Yapılır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan semra
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 23-10-2011, 20:01
  5. 2011 ÖYP Alımları Ne Zaman Başlayacak?
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan aysunb
    Cevap: 41
    Son Mesaj: 27-05-2011, 11:55

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git