reklam

Sonuçları Görüntülenen Anket: hangi takımlısınız?

Oy
22. Sizin bu ankete oy verme yetkiniz yok
  • Beşiktaş

    5 22,73%
  • Fenerbahçe

    4 18,18%
  • Galatasaray

    7 31,82%
  • Trabzonspor

    4 18,18%
  • Sivasspor

    0 0%
  • Eskişehirspor

    0 0%
  • Diğer

    2 9,09%
Sayfa 2 - Toplam 2 İlkİlk 12
Bulunan 11 den 18 - Toplam 18

Hangi Takımlısınız?

Futbol Forumunda Hangi Takımlısınız? Konusunu İncelemektesiniz

trabzon az bir farkla önde haydi kara kartallar bastırın...


  1. #11
    Editör
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.352
    trabzon az bir farkla önde haydi kara kartallar bastırın

  2. 26-06-2014, 13:35

    Misafir

    Sebep
    İşinize bakınız :)

  3. #12
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    590
    Alıntı AkademiForum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Akademik çalışanların yaptığı muhabbete bak. Sonra da zam isterler...
    akademik çalışanlar makine ya da robot mu
    Nazmi ve ahmedoff bunu beğendiler.

  4. 26-06-2014, 14:27

    Editör


  5. #13
    Editör
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.352
    aynen ya robot muyuz ayrıca burası sitenin teras kısmı atamalar sınavlar derken insanların nefes alabılecekleri kafa dağıtacakları bir alan madem muhabbetten memnun değilsiniz terasa gelmeyin diğer bölümleri okuyun.

    Alıntı Mr December Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Beşiktaş ama futbolla alakam yoktur =)
    hocam ankette oy kullanrsanız sevınırım bjk geride ya

    teşekkür ederim @Mr December
    Son düzenleyen Nazmi, 26-06-2014 saat 15:10.

  6. #14
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2015
    Nerden
    Bikini Kasabası
    Mesaj
    133
    Fenerbahçe
    ⛵️


  7. #15
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Nerden
    ◄◄ VE-RI-TAS
    Mesaj
    207
    hiç futbolla alakam olmasa bile şu hengamede açılan başlıklar arasında cevap verilmiş en mantıklı başlıklardan biridir diyebilirm. yani sosyal bi başlık denebilir çünkü.

    bence bir takım benim kapasitemi karşılayacak renkleri içeremezdi. renk - renk yani rengarenk abi benim karakter...
    herhalde 45 rengi aynı anda içeren bir takım da yoktur yahhnii...
    heheh , takım tutmuyorum (ama o ekmek spor diil , nayn! one abi kendimize özgüvenimiz var bizim (zaten toplasan 3 günde 1 ekmek de yemem yani) )
    ekmekten kasıt iş -meslek - icraat sa , manevi kaslarımı görmedi hala birileri galiba
    (one lan manevi kas , ne anlama geliyor ki ? mi diyorsun el cevap : kararlılık + dürüstlük + azim + Karizma(romantizm içerir)) = manevi kas
    Nikola Teslanın manyetik selamları üzerinize olsun.
    Son düzenleyen sueno, 05-09-2016 saat 12:13. Sebep: valla bildiğim kadarıyla ,futbol kavramı diğer erkekler arasında çok kutsal bir şey. ondan bir iki düzenleme elzem görüldü ,SAYGILAR :)

  8. #16
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Nerden
    ◄◄ VE-RI-TAS
    Mesaj
    207
    Alıntı miss.esra Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Rengimizi belli edelim
    Aman efendim NNNE DEMEKK!

    kahve gözlü renklerim bazen yazımın şiddetinden kırmızıya bürünür.
    sabaha saçlarım elektriklenmiş olduğundan şimşek sarsııdır.

    gecenin siyahından hiç korkmadığımdan simsiyah bir tenim var ama gerçekte kızıla çalan kahvedir.

    tişörtümün rengi yeşil olsada gündelik değişir arada kırmızı oluyor (ateş kırmızısı sevdiğim)
    pembe de giyebilirm sorun diil ,ama pembe giydiğimde ben deilde karşı tarafın yanakları pembeleşiyo sanki emin değilim.
    Sarı eğer açık sarı ise veya cappcanlı ise (mat değilse olur o da gider)
    bordo mat renkli ise zarif bir kazak için hoş olur. kazak olunca genelde renk tercihim siyahtır veya mat bir renk.

    Ebruli Burjuli bir tarzım var sanıyorum İLGİNÇ ÜRKÜNÇ VE KORKUNÇ ...
    Temiz bir çocuktur diyebilrisiniz... ama herhalde temizliğin bir rengi olmasa gerek.
    şu aralar yalnız beyaz pantolon ve beyaz tişört giyorum.



    rengin belli edilmesi işlemi bir figürle tamamlandı..esrraaa napıyorsun ordaysan ...???
    Son düzenleyen sueno, 05-09-2016 saat 12:35.

  9. #17
    Editör
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.352
    Alıntı sueno Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aman efendim NNNE DEMEKK!

    kahve gözlü renklerim bazen yazımın şiddetinden kırmızıya bürünür.
    sabaha saçlarım elektriklenmiş olduğundan şimşek sarsııdır.

    gecenin siyahından hiç korkmadığımdan simsiyah bir tenim var ama gerçekte kızıla çalan kahvedir.

    tişörtümün rengi yeşil olsada gündelik değişir arada kırmızı oluyor (ateş kırmızısı sevdiğim)
    pembe de giyebilirm sorun diil ,ama pembe giydiğimde ben deilde karşı tarafın yanakları pembeleşiyo sanki emin değilim.
    Sarı eğer açık sarı ise veya cappcanlı ise (mat değilse olur o da gider)
    bordo mat renkli ise zarif bir kazak için hoş olur. kazak olunca genelde renk tercihim siyahtır veya mat bir renk.

    Ebruli Burjuli bir tarzım var sanıyorum İLGİNÇ ÜRKÜNÇ VE KORKUNÇ ...
    Temiz bir çocuktur diyebilrisiniz... ama herhalde temizliğin bir rengi olmasa gerek.
    şu aralar yalnız beyaz pantolon ve beyaz tişört giyorum.



    rengin belli edilmesi işlemi bir figürle tamamlandı..esrraaa napıyorsun ordaysan ...???
    farkli bir bakis acisi direk ben takim tutmuyorum yea da kafiydi neyse ehe ehe ehe


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #18
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Nerden
    ◄◄ VE-RI-TAS
    Mesaj
    207
    Alıntı miss.esra Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ehe ehe ehe


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ...AHA AHA AHA ...
    tek kişilik tamım işte. yetmezmi ?
    Son düzenleyen sueno, 06-09-2016 saat 17:29.





Sayfa 2 - Toplam 2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. Alan Türü Değişen Programların ALES Puan Türü Seçimi
    ÖYP Tercih Rehberi ve Yardımı forum içinde, yazan berna0145
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 24-08-2016, 05:21
  2. Cevap: 1
    Son Mesaj: 29-10-2013, 15:39
  3. Hangi alan? Hangi puani kullanacağim? Klişe sorulan sorulardan farkli bir durum var
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan terahacker
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 11-07-2013, 14:46
  4. ÖYP ile Hangi Bölüm Mezunları, Hangi Bölümlerde Yüksek Lisans Yapabilir?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Öz_Nur
    Cevap: 8
    Son Mesaj: 12-02-2013, 21:30

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git