reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 19 - Toplam 27 İlkİlk ... 91718192021 ... SonSon
Bulunan 271 den 285 - Toplam 403

Yüksek Lisans ve Doktora İçin Atılma Geri mi Geliyor?

Yüksek Lisans Eğitimi Forumunda Yüksek Lisans ve Doktora İçin Atılma Geri mi Geliyor? Konusunu İncelemektesiniz

Akademik Forum Demiş ki: Merhabalar. Ben tezli yüksek lisans yapıyorum 2014 yılında başladım 4. yarıyılımdayım. ...


  1. #271
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    236
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhabalar. Ben tezli yüksek lisans yapıyorum 2014 yılında başladım 4. yarıyılımdayım. 1. dönemden kalma alttan dersimi veremediğim için henüz tez aşamasına geçemedim. Bu durumda benim ilişiğim kesilir mi ya da kesilmezse ne kadar süre uzatma hakkım oluyor?
    atılmayacaksınız hocam. 20 nisandan itibaren 6 yarıyılınız daha var.
    Buluta yükü sorulmazmış.

  2. #272
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Mesaj
    6
    alıntı;
    Ali KILIÇER
    26 Nisan 2016, 14:47
    Arkadaşlar, ilk olarak buradan bilgi veren tüm arkadaşlara çok teşekkürler bende 14:30 civarında YÖK iletişim merkezi ile görüştüm eski öğrencilerin durumu ile ilgili konuştuk durum şu; diğer yorumcuların dediği gibi eski öğrencilerin durumu sıfırlandı ve 20.04.2016 tarihi itibariyle herkese doktora için 12 dönem (ben doktora yaptığım için doktorayı sordum) verildi yüksek lisans içinde yasa tasarısında ki süre her neyse o kadar. Üniversitelerin aksi bir karar alması söz konusu mu dedim hayır dedi biz tüm üniversitelere 25.04.2016 tarihi itibariyle yazılarımızı gönderdik ve size söylediğimiz şekilde yazarak gönderdik bu sebeple sıkıntı olmayacak dedi…Bu soruyu sorma sebebimde şuydu ilgiliye dedim ki; dün her üniversiteden farklı sesler çıkıyordu ilgili ise şöyle cevapladı; normaldir çünkü kimsenin bilgisi yoktu fakat dün itibariyle tüm üniversitelere yazılar gönderildi dedi…Herkese hayırlı kariyerler umarım tüm arkadaşlarımız kısa sürede yüksek lisans yada doktoralarını tamamlarlar…
    yakamoz bunu beğendi.

  3. #273
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    04-2016
    Mesaj
    12
    Peki simdi sureler sıfırlandiysa 20 nisandan itibaren tezsiz yuksek lisanslarin 3 yarıyılı varsa su an icinde bulunduğumuz daha finaline mayis sonu gireceğimiz bu dönem bu 3 yarıyıllık sürenin içinde midir dışında mıdır?

    Zaten tezsiz yuksek lisansları 6 yarıyıldan 3e indirip bir darbe vurdular bir dönemde buradan darbe yersek kötü olur...

  4. #274
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Nerden
    ◄◄ VE-RI-TAS
    Mesaj
    207

    çengelli pano

    Alıntı nanofly Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Eğer atılırsam intihar mı etsem, PKK ya mı katılsam?
    HAHAHAA

    1)dönüp bakın çevrenize ...insanlar var ...insanların ekserisi masumdur aslında ..onu düşünün..

    2)kendinize bakın ..siz ne yaptınız ki kendi hayatınıza son vereceksiniz..

    3) EĞER ;


    Yapılması gerekenler hususnda ,elinizden geleni yaptı iseniz

    EĞER ;

    Üzerinize düşen sorumluluğu aslında yerine getirdi iseniz , VE HALA DÜŞÜNDÜKLERİNİZ OLMAMIŞSA ...

    lütfen bu kadar derin düşünmeyiniz ..sorumluluk sizden geçmiştir..

    allah , iffet , fetanet , ismet ,sıdk ,masumiyet koşullarını tüm peygamberler sağladığı halde ..bazen olmadık (nazaridir,bize göresi )dertleri peygamberlere vermiştir..onlar haşa suçlu da değildi ki..hiç yalan da söylememişlerdi..

    ama çetin azaplarla imtihan edildiler..

    BUNLAR İSLAM DİNİNE TABİİ OLDUĞUNUZ VARSAYIMI ALTINDA.. müslüman değil misiniz..


    bir seveniniz var..

    BEN SİZİ SEVİYORUM ... ,çünkü herkesi seviyorum..(bildiğim bazı belki farklı bilgiler ve buulgular var bunları düzenlenmemiş makale formunda paylaşmıştım.. söylemeye çalıştığım şey : emin olduğumm bir şey var siz sevilmeye LAYIKSINIZ )


    LÜTFEN DİKKAT : sempati GELEN VEYA GELME İHTİMALİ OLAN RANDEVULARIN BUYUK ÇOĞUNLUĞUNU (>%70)KABUL ETMEMEKTEDİR ,ANCAK AÇIKLAMALAR DOĞRU DUR, KİŞİLER ARASINDA ÜSTTE VERİLEN AÇIKLAMA , TAM DİNÇ VE UYGUN BİR ZAMANLAMA VARLIĞINDA GEÇERLİDİR VE KİŞİLERDEN BAĞIMSIZ (GENEL) YARGILARDIR..

    değerli insan;

    elzem görülen bu açıklamanın çoğu iletinin ilk kısmı içindi (intihar), gülücüklerim de ikinci kısım içindi..

    pkkya katılmak...

    SİZİ ÇOK SEVİYORUM ..

    Son düzenleyen sueno, 26-04-2016 saat 17:01. Sebep: NOT:YETERLİ BİR DÜZENLEME YAPILMAMIŞTIR GEREK DE GÖRÜLMEMİŞTİR,HAM FORMDADIR.

  5. #275
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    236
    Alıntı waters Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Peki simdi sureler sıfırlandiysa 20 nisandan itibaren tezsiz yuksek lisanslarin 3 yarıyılı varsa su an icinde bulunduğumuz daha finaline mayis sonu gireceğimiz bu dönem bu 3 yarıyıllık sürenin içinde midir dışında mıdır?

    Zaten tezsiz yuksek lisansları 6 yarıyıldan 3e indirip bir darbe vurdular bir dönemde buradan darbe yersek kötü olur...
    Hocam orası da ayrı bir saçmalık. yani madem 6 yarıyıl vereceksin bunu 20 nisandan itibaren başlatmanın mantığı nedir? dönem ortasından başlatılınca ne olacak nereye dahil olacak orası da muallak.
    Buluta yükü sorulmazmış.

  6. #276
    Akademik Forum
    Misafir
    Merhaba,

    Ben yeterlilikten bir kez kaldım. Şimdi 2. sınava gireceğim. Bu yönetmeliğe - 2. yeterliliğime 1 ay kala değişen kurallara - göre kalırsam okuldan atılıyorum. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?

    Saygılarımla...

  7. #277
    Akademik Forum
    Misafir
    bu durumda teciller uzayacak.. birikim olacak gibi cunku suan yukseklisansinda son doneminde olan birine 3 yil daha tecil vericekler.. bir nevi, bonus gibi birsey oldu... tezsiz icin ise 1.5 yila dustu..

  8. #278
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    04-2016
    Mesaj
    3
    YÖK Çağrı Merkezini arayıp yukarıda da arkadaşların belirttiği gibi bir cevap aldıktan sonra öncelikle herkese hayırlı olsun diyorum. Benim tez süresi ile ilgili başka bir sorum olacak.

    Yüksek Lisansımın üçüncü dönemindeyim ve bu senenin başında Taşrada bir üniversitede 33a kadrosu ile araştırma görevliliğine başladım. ÖYP de 3 yılda tez bitirme zorunluluğu olduğunu biliyorum ama 33a kadrolular için de aynı şey geçerli mi? Bu konuda bir bilgisi olan var mı?

  9. #279
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    684
    Alıntı helaljordan56 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    YÖK Çağrı Merkezini arayıp yukarıda da arkadaşların belirttiği gibi bir cevap aldıktan sonra öncelikle herkese hayırlı olsun diyorum. Benim tez süresi ile ilgili başka bir sorum olacak.

    Yüksek Lisansımın üçüncü dönemindeyim ve bu senenin başında Taşrada bir üniversitede 33a kadrosu ile araştırma görevliliğine başladım. ÖYP de 3 yılda tez bitirme zorunluluğu olduğunu biliyorum ama 33a kadrolular için de aynı şey geçerli mi? Bu konuda bir bilgisi olan var mı?
    33/a'lıların böyle bir zorunluluğu yok. İstediğiniz zaman bitirebilirsiniz.

  10. #280
    Akademik Forum
    Misafir
    Sürelerin sıfırlanması kesinleştiğine göre 50d araştırma görevlilerin görev süreleriyle ilgili bir bilgi var mı? Çünkü öğrencilik hakkımız uzmış oluyor ve bu kadro da öğrencilikle birebir bağlantılı

  11. #281
    Akademik Forum
    Misafir
    Arkadaşlar tezsiz master süresinde yalnız ciddi sıkıntı var. 3 dönemde bitirebilecek var mı gerçekten? Çoğu zaten 2. öğretim ve çalışan insanlar tercih ediyor genelde. Bazı tezsiz master bölümlerinde de 10 dan fazla ders var üstelik.Birde Bu dönemden itibaren sayılıyorsa 2 dönemimiz mi kaldı bizim şimdi?

  12. #282
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    02-2015
    Mesaj
    191
    Diyelim bu yönetmelik değişikliğinde atıldınız, moralinizi bozmayın. Büyük ihtimal, içinizde bir hayat ve umut olduğu için atılıyorsunuz. Gidin Türklerin ve genel olarak müslümanların bulunmadığı yerde gerekirse sıfırdan başlayın. Türkler ve diğer müslümanlar bir arada bulundu mu ortamın ortalama zeka seviyesi inanılmaz derecede düşüyor. Bu ülkeye de bir daha dönmeyin ta ki bir iki atom bombası atılana kadar. Çünkü o zaman bilim yapmanın savsaklanacak bir çalışma olmadığı anlaşılacak.Eğer atılırsanız bu fırsatı değerlendirin. Belki bir iki gün üzülür ağlarsınız ama gerçekten sizi bu duruma getiren insanlardan kurtulmak, sizi içten içe çürüten bitlerden kurtulmak gibi.Bu olanağın değerini bilin, şükredin.

  13. #283
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Nerden
    ◄◄ VE-RI-TAS
    Mesaj
    207
    yaf aslında çok fazla da deruni düşünmeye gerek yok , beş para etmez eylemler yüzünden , koca bir dünya hükmünde olan kendimizi hezeyan ile , sürekli bir düşünce ile meşgul ederek yoruyoruz , beş para etmez eylemler..hemde kocaman bir hiçç..

    uğraşın birazcık , oluyorsa o senindir , saçma sapan çıktılar veriyorsa hay ben senin bilimine de yönetmeliğine de , diyin başka bir yerden gerekirse Bambaşka bir şeyden başlayın (sonra belki kaldığı yerden devam edersiniz) , valla benim 2018 e kadar tecilli, bende temelli gitmek istiyorum bikaç başvuru var, nurani salına salına yurtdışına giden başvurularım ,

    eğer bunlar kabul edilmezse , yada madem biz akıllıyız , madem biz bilim yapıyoruz, madem biz farklıyız , biz zekiyiz, biz birşeyler bulduk madem , o zaman benim bilimsel çalışmam yayınlanmalı yurtdışında hemde iyi bir dergide veya iyi bi okulda sen farklısın çünkü.. ...

    haaaa buda mı olmadı ... onlarda hiç mi iltifat etmedi sana ,hadi yaa ...

    lan olum sen bu işten hakkaten anlamıyorsun demekki diyip geçmem lazım başka bir işe ...bilim milim diil , başka bişey ,o değil yani...ne kadar da saçma bişey yahu , bende pekala hero diilim , bende , o insanla eşit haklara sahibim , bende hata yapabilirm abi,

    çünkü ben INSANIM , kendimi yinede seviyorum ne var.önce askerliği yaparız (yurtdışı da olmuyorsa madem)(en geç bu kasımda) sonra en nihayetinde temizlikçi bile olsam ..ben değerliyim derim ...benim bildiğim bazı şeyler var çünkü..

    bu fani gözlerle en aşşağı denilen insanı da gördüm , en ali olanı da ..muhabbetine katıldım ...ikisi de çok kıymetliydi benim için.

    *** insan kıymetlidir ***
    Son düzenleyen sueno, 28-04-2016 saat 09:22. Sebep: ne biliyim ya ,öyle esti işte ..

  14. #284
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2015
    Mesaj
    5
    Arkadaşlar son durum itibariyle bu tarihten önce başladığımız tezli yüksek lisansın ders kısmı için 2,tez hazırlama dahil 3 yılımız var değil mi? Misal 2015 şubatta başlayanda 2016 şubatta başlayanında minimum 2 yılı var değil mi cevaplarsanız sevinirim kolay gelsin iyi günler.

  15. #285
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Mesaj
    43
    yeni haberler yok mu?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Pedagojik Formasyona Başvuru İçin ALES Şartı Geri Geldi!
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 13
    Son Mesaj: 02-06-2014, 16:05
  2. Doktoradan Atılma Geri Geldi mi?
    Doktora Eğitimi forum içinde, yazan etspak
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 23-01-2014, 23:47
  3. Akademik Zam İçin Takviye Destek Geliyor!
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan selimberk
    Cevap: 18
    Son Mesaj: 08-01-2014, 14:45
  4. Başörtüsü İçin Üniversiteden Ayrılan Akademisyenler Geri Dönebilir
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 20-12-2013, 14:46
  5. yüksek lisans doktora atılma meselesi
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan ozcan129
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 04-01-2012, 20:35

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git