reklam

Sayfa 5 - Toplam 8 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
Bulunan 41 den 50 - Toplam 77

Akademikpersonel.org Yardımcı Editör Alımı 2014

Site Hakkında Forumunda Akademikpersonel.org Yardımcı Editör Alımı 2014 Konusunu İncelemektesiniz

çok teşekkür ederim hocam ama ben yeterince stresliyim zaten malum cari ilanların durumları editörlüğü kaldıramam ...


  1. #41
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    1.379
    çok teşekkür ederim hocam ama ben yeterince stresliyim zaten malum cari ilanların durumları editörlüğü kaldıramam
    @st4lk3r
    Nazmi bunu beğendi.
    Konu hayaller olunca insan bocalayabilir ama başarısız olmanın tek yolu hayallerinden vazgeçmektir.

  2. #42
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2014
    Mesaj
    93
    Alıntı arsgor.esra Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yok adaylık şartlarndan biri 250 mesaj yazmış olmak ondan dedım..ama şimdi bu vaadler çok çeldirici
    Hadi canim oyle bir sart mi vardi?yok ya olamaz oyle bir sey nacmi hoca yapmaz girmez kul hakkina hem ben fazla mesaj yazip abuk abuk konusanlara bol bol.sovuyordum bir birakin gidin isiniz yok mu 24 saati bu zikkimin basinda mi.gecciriyorsunuz diye demek ki neymis buyuk lokma ye ama buyuk konusmaymis..tuhh o degil de gensoru hakkimiz vardi dimi

    LG-E986 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  3. #43
    47
    47 Çevrimdışı
    Editör
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Nerden
    Nomad...
    Mesaj
    1.183
    Alıntı aktan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam benı onure etmıssınız...aday olmak ıstıyorum zaten bende..dıger adaylardan ayrısan temel ozellıgım dakıkada ortalama 5 cevap yazabılmem
    Hocam geçen gün üyenin biri soru sordu, bende cevaplamak için konuya baktım, ben ne yazayım diye bir iki dakika düşünürken f5 yaptıp, hoop sorurunun cevabını vermişsiniz, üye size teşekkür etmiş, sonra siz yardımcı olabildiysek ne mutlu demişsiniz, sonra üye "Allah razı olsun abi" demiş bende küçük emrah edasıyla konudan ayrıldım. Gözümle görüm yani, oradaydım

    Alıntı gorktt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Damardan verdiler bize,anne karninda eyy toplum ya allah ya bismillah diye dogmusum naZmi hocamiz da olmasa bizlerin ne anlami var degil mi ?en buyuk baskan nazmi baskannn

    LG-E986 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Sizin editörülk garanti, bu sefer olmasada bir dahaki sefere kesin favorisiniz, hatta bir darbeyle boşalan editör kadrosuna bile başlayabilirsiniz

    Alıntı arsgor.esra Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    kel-ilaç ilişkisi.. olsa kendıme alıcam kadro bi kadro olmasa da bi kardo olabilirim (gülmediler)
    Sorun yok hocam zaten ben kadro alıncaya kadar siz muhtemelen prof olursunuz
    miss.esra ve aktan bunu beğendiler.

  4. #44
    Editör
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.352
    Alıntı gorktt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hadi canim oyle bir sart mi vardi?yok ya olamaz oyle bir sey nacmi hoca yapmaz girmez kul hakkina hem ben fazla mesaj yazip abuk abuk konusanlara bol bol.sovuyordum bir birakin gidin isiniz yok mu 24 saati bu zikkimin basinda mi.gecciriyorsunuz diye demek ki neymis buyuk lokma ye ama buyuk konusmaymis..tuhh o degil de gensoru hakkimiz vardi dimi

    LG-E986 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    malesef var

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı st4lk3r Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam geçen gün üyenin biri soru sordu, bende cevaplamak için konuya baktım, ben ne yazayım diye bir iki dakika düşünürken f5 yaptıp, hoop sorurunun cevabını vermişsiniz, üye size teşekkür etmiş, sonra siz yardımcı olabildiysek ne mutlu demişsiniz, sonra üye "Allah razı olsun abi" demiş bende küçük emrah edasıyla konudan ayrıldım. Gözümle görüm yani, oradaydım



    Sizin editörülk garanti, bu sefer olmasada bir dahaki sefere kesin favorisiniz, hatta bir darbeyle boşalan editör kadrosuna bile başlayabilirsiniz


    Sorun yok hocam zaten ben kadro alıncaya kadar siz muhtemelen prof olursunuz
    evrene olumsuz mesaj gönderme negatif enerjini yayma.. olumlama yap ben kadromu alıcam rektör bile olurum heheheyt bee de
    47 bunu beğendi.

  5. #45
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2014
    Mesaj
    93
    Alıntı arsgor.esra Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    malesef var
    Salt cogunluk yine saglanmaz her yerde oldugu gibi buyuksun nazmi bey ne diyim islanmis kedi edasiyla terk ediyorum bu diyarlari alin da basiniza calin emiiii

    LG-E986 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  6. #46
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı gorktt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Salt cogunluk yine saglanmaz her yerde oldugu gibi buyuksun nazmi bey ne diyim islanmis kedi edasiyla terk ediyorum bu diyarlari alin da basiniza calin emiiii

    LG-E986 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Nazar etme ne olur çalış senin de olur 250 mesaj
    miss.esra bunu beğendi.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  7. #47
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2014
    Mesaj
    93
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Nazar etme ne olur çalış senin de olur 250 mesaj
    Reva mi bu sart simdi yds 50 den alinca bir sey yapamiyoruz da 55 alinca mi cok sey bilmis oluyoruz sizinkide o hesap olmus hocam siz verin ben o 250 yi 2500 yaparim 2 gunde emin olun.guven araligim 1.96 dan buyuk yani

    LG-E986 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Nazmi ve aktan bunu beğendiler.

  8. #48
    Editör
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.352
    Alıntı gorktt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Salt cogunluk yine saglanmaz her yerde oldugu gibi buyuksun nazmi bey ne diyim islanmis kedi edasiyla terk ediyorum bu diyarlari alin da basiniza calin emiiii

    LG-E986 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    12.09.2011 de üye olmuşum bu siteye. ekber-erşed sistemine göre otomatikmen benım kazanmam gerek
    Nazmi ve aktan bunu beğendiler.

  9. #49
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2014
    Mesaj
    93
    Alıntı arsgor.esra Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    12.09.2011 de üye olmuşum bu siteye. ekber-erşed sistemine göre otomatikmen benım kazanmam gerek
    Var ya herkes kendi hakim oldugu konuda oyle derin,onemli konulardan bahsediyor ki gozumden kacmiyor burasi cok faydali.bir site allah kurandan,dusunup faliyete sunandan,bunla yetinmeyip gelistirme derdinde olandan,insanligi dusunup odenek verenlerden binlerce kez razi olsun

    LG-E986 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Nazmi ve Merve bunu beğendiler.

  10. #50
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı gorktt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Var ya herkes kendi hakim oldugu konuda oyle derin,onemli konulardan bahsediyor ki gozumden kacmiyor burasi cok faydali.bir site allah kurandan,dusunup faliyete sunandan,bunla yetinmeyip gelistirme derdinde olandan,insanligi dusunup odenek verenlerden binlerce kez razi olsun

    LG-E986 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Allah sizlerden razı olsun hocam
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz





Sayfa 5 - Toplam 8 İlkİlk ... 34567 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Akademikpersonel.org Yardımcı Editör Alımı 2013/Güz
    Site Hakkında forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 51
    Son Mesaj: 11-03-2014, 20:56
  2. Akademikpersonel.org Yardımcı Editör Alımı 2013
    Site Hakkında forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 29
    Son Mesaj: 14-07-2013, 08:44
  3. Akademikpersonel.org Editör Alımı 2012
    Site Hakkında forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 53
    Son Mesaj: 04-06-2012, 18:26
  4. Editör Alımı
    Site Hakkında forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 17
    Son Mesaj: 24-08-2011, 04:14

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git