reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 12 - Toplam 19 İlkİlk ... 21011121314 ... SonSon
Bulunan 111 den 120 - Toplam 184

ÖYP 2014 Gıda Mühendisliği

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP 2014 Gıda Mühendisliği Konusunu İncelemektesiniz

Akademik Forum Demiş ki: Evet hocam dediğiniz gibi Erzincan Samsun'dan düşük kapatır bence de. Ama ...


  1. #111
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    388
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Evet hocam dediğiniz gibi Erzincan Samsun'dan düşük kapatır bence de. Ama Samsun kaç puanla alır acaba merak içerisindeyim sonuçlar açıklanınca göreceğiz açıkçası çok kararsızım tercih yapma konusunda. Puanlarda bir sürpriz yaşar mıyız artış veya düşüş şeklinde bekleyip göreceğiz.
    Aynen hocam. en dusuk erzincan kapatir. Samsun la balikesir arasinda su daha yuksek kapatir diyemiyorum. Puanlarda da ben 1 puan gibi dusus bekliyorum. Cunku yildiz sakarya bile acmadi, puanlama da dedisti. Ben sakarya yi cok istiyordum mesela. Bekleyip gorecegiz

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı brs_kurt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam ben önümüz alımdan ümitliyim. o yüzden boşuna yazmayacağım.halihazırda 3-4 yerde gıda açıldı uşak filan yeni batıyı istediğim için tabi bazı şehirler beklemek en doğrusu benim için. zaten yüksek lisans olmuş olmamış onunda bir anlamı kalmıyor ya
    Hocam usak iyi miymis?

  2. #112
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    24
    Alıntı erdibasak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aynen hocam. en dusuk erzincan kapatir. Samsun la balikesir arasinda su daha yuksek kapatir diyemiyorum. Puanlarda da ben 1 puan gibi dusus bekliyorum. Cunku yildiz sakarya bile acmadi, puanlama da dedisti. Ben sakarya yi cok istiyordum mesela. Bekleyip gorecegiz

    - - - Güncellendi - - -



    Hocam usak iyi miymis?
    hocam uşak afyon balıkesir kütahya gibi manisa hariç (izmire çok yakın çünkü) gelişmişlik olarak aynı yani istanbul izmir vb. yerlerde yaşayan kişi biraz daralabilir. malum yeni açılınca yük fazla olacak. ama genelde tercih edilen yerler manisa aydın denizli antalya filan. bunlar diğerlerine göre daha fazla avantaja sahip.

  3. #113
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    388
    Alıntı brs_kurt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam uşak afyon balıkesir kütahya gibi manisa hariç (izmire çok yakın çünkü) gelişmişlik olarak aynı yani istanbul izmir vb. yerlerde yaşayan kişi biraz daralabilir. malum yeni açılınca yük fazla olacak. ama genelde tercih edilen yerler manisa aydın denizli antalya filan. bunlar diğerlerine göre daha fazla avantaja sahip.
    Anladim hocam. Universitenin imkanlari da onemli. Ben acikcasi senet imzalamak istemiyorum. Ondan yeni acilanlar pek bana gore degil. Ayrica yuksegim var. Ustelik evliyim tek basima dusunemem esim makina muh. Dolayisiyla onun is bulabilmesi de onemli. Dediginiz gibi sakarya antalya manisa falan olsa hemen yazicaktim. Benim icin cok kotu oldu bu kadrolar. Insallah bir sonraki sefer boyle uzmezler biz gidacilari

  4. #114
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    1
    Merhabalar, 2012 yılı temmuz alımında Erzincan 85 gibi bir puanla aldı. Bildiğim kadarı ile o alımdan sonra ilk defa Erzincan'a kadro açıldı. Puan kaç gibi olur bilmem ama önemli olan kimin ilk 5'te olacağı. Bu arada Erzincan'da 35 le mi görevlendiriyor? İnşallah istediğiniz yerlere atanırsınız. Bir gıda mühendisi olarak buna çok sevinirim. Ayrıca memleketim güzeldir ve ulaşım sorunu da pek yoktur. Hava alanı aktif olarak hizmet vermektedir Bol şans...
    erdibasak bunu beğendi.

  5. #115
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    24
    Alıntı erdibasak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Anladim hocam. Universitenin imkanlari da onemli. Ben acikcasi senet imzalamak istemiyorum. Ondan yeni acilanlar pek bana gore degil. Ayrica yuksegim var. Ustelik evliyim tek basima dusunemem esim makina muh. Dolayisiyla onun is bulabilmesi de onemli. Dediginiz gibi sakarya antalya manisa falan olsa hemen yazicaktim. Benim icin cok kotu oldu bu kadrolar. Insallah bir sonraki sefer boyle uzmezler biz gidacilari
    haklısınız hocam ne diyeyim nasip artık. aslında sakarya çok ideal bir yer düşük te kapatıyor 84 dü galiba en son. inşallah istediğimiz yerler açılır da bir yol çizeriz artık. böyle pek bir adım atamıyorsun ileriye dönük. genel durum bu kadrolarla ilgili bence.

  6. #116
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    388
    Alıntı brs_kurt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    haklısınız hocam ne diyeyim nasip artık. aslında sakarya çok ideal bir yer düşük te kapatıyor 84 dü galiba en son. inşallah istediğimiz yerler açılır da bir yol çizeriz artık. böyle pek bir adım atamıyorsun ileriye dönük. genel durum bu kadrolarla ilgili bence.
    Aynen hocam. Sakarya istanbula yakin ve sanayisi var. Dusuk kapatiyor. Pek cok uniye gore imkanlari falan daha iyi. Nerdeyse hep aciyor. Ben tercih edicem ya acilmadi: D oyp nin aciklandigi gun cariden acmis. Acsana oyp den de tercih edelim ne var sanki onu oyp ye dahil etseler o ilani
    brs_kurt bunu beğendi.

  7. #117
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    71
    Alıntı zeynep_seyda Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam siz tercih yapacak mısınız?
    yok yapmicam hocam. benim puanım çok düşük zaten impossible

    - - - Güncellendi - - -

    puanım 80 e düştü çünkü
    zeynep_seyda bunu beğendi.

  8. #118
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    24
    Alıntı erdibasak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aynen hocam. Sakarya istanbula yakin ve sanayisi var. Dusuk kapatiyor. Pek cok uniye gore imkanlari falan daha iyi. Nerdeyse hep aciyor. Ben tercih edicem ya acilmadi: D oyp nin aciklandigi gun cariden acmis. Acsana oyp den de tercih edelim ne var sanki onu oyp ye dahil etseler o ilani
    Aynen hocam. Seçilmiş kişsiniz bence. 50 d yada cari düşünmüyor musunuz? itü vardı yıldız teknik mesela hem senet filan da yok.

  9. #119
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    388
    Alıntı brs_kurt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aynen hocam. Seçilmiş kişsiniz bence. 50 d yada cari düşünmüyor musunuz? itü vardı yıldız teknik mesela hem senet filan da yok.
    Hocam gittim de kazanamadim. Itu de cari kabulum ama sakarya da degil. tasinip butun duzenimi degistirmeye degmez sakarya da 50d icin oyp olsa super olurdu

  10. #120
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    24
    Alıntı erdibasak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam gittim de kazanamadim. Itu de cari kabulum ama sakarya da degil. tasinip butun duzenimi degistirmeye degmez sakarya da 50d icin oyp olsa super olurdu
    evet hocam siz de haklısınız. bu arada istanbul ve bu gibi şehirlerde cariler acılmaya devam der mi ? anlaşılan öyp ile almayan yerler sene içine saklamış kadroları





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ANKARA ÜNİVERSİTESİ Gıda Mühendisliği Bölümü lisans mezunu ve Gıda Mühendisliği alanında lisansüstü eğitim yapıyor olmak
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 28-09-2011, 14:57
  2. İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ Gıda Mühendisliği, Gıda Bilimleri, Gıda Teknolojisi Bölümlerinden birinden mezun ve alanında ylisans
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 17-08-2011, 21:39
  3. Cevap: 0
    Son Mesaj: 31-01-2011, 15:10
  4. Gıda Mühendisliği bölümü mezunu ve Gıda Mühendisliği alanında yüksek lisans yapmış olmak
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 08-01-2011, 00:56
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj: 05-01-2011, 08:58

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git