reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 10 - Toplam 19 İlkİlk ... 89101112 ... SonSon
Bulunan 91 den 100 - Toplam 184

ÖYP 2014 Gıda Mühendisliği

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP 2014 Gıda Mühendisliği Konusunu İncelemektesiniz

benim düştü arkadaşlar onu biliyorum. 88.2 ye düştü çok farketmiyo denebilir ama2 puan bazen hayat ...


  1. #91
    Akademik Forum
    Misafir
    benim düştü arkadaşlar onu biliyorum. 88.2 ye düştü çok farketmiyo denebilir ama2 puan bazen hayat kurtarabiliyor işte. açılan kadrolara gelince evlere şenlik .. sonuç olarak temmuzu bekliycez mastera devam edicez. temmuzda insanlar 87 ile ankaraya atandı bize verdikleri kadrolara bak.
    erdibasak ve brs_kurt bunu beğendiler.

  2. #92
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    388
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    benim düştü arkadaşlar onu biliyorum. 88.2 ye düştü çok farketmiyo denebilir ama2 puan bazen hayat kurtarabiliyor işte. açılan kadrolara gelince evlere şenlik .. sonuç olarak temmuzu bekliycez mastera devam edicez. temmuzda insanlar 87 ile ankaraya atandı bize verdikleri kadrolara bak.
    Aynen hocam bende aceleci davranip puanimi yakmak istemiyorum. Ben puan yukseltmeye calisacagim bu arada ve carilere calisacagim artik. Insallah hakkimizda hayirlisi olur ne diyeyim..
    brs_kurt bunu beğendi.

  3. #93
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    24
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    benim düştü arkadaşlar onu biliyorum. 88.2 ye düştü çok farketmiyo denebilir ama2 puan bazen hayat kurtarabiliyor işte. açılan kadrolara gelince evlere şenlik .. sonuç olarak temmuzu bekliycez mastera devam edicez. temmuzda insanlar 87 ile ankaraya atandı bize verdikleri kadrolara bak.
    aynen hocam elimiz kolumuz bağlandı. kaldık böyle. şartlar da lisans isteyip geçmiş. yani ne diyeyim yelpaze genişlemiş. bekle bekle seneye neresi açılır Allah bilir valla. insan düşünüyor yükseği boşuna mı yapıyorum diye
    erdibasak bunu beğendi.

  4. #94
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    33
    Benim puanım 82,3 e düştü Erzincan gelir mi sizce?

  5. #95
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    388
    Alıntı brs_kurt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    aynen hocam elimiz kolumuz bağlandı. kaldık böyle. şartlar da lisans isteyip geçmiş. yani ne diyeyim yelpaze genişlemiş. bekle bekle seneye neresi açılır Allah bilir valla. insan düşünüyor yükseği boşuna mı yapıyorum diye
    Aynen hocam bazen diyorum ki aciktan mesela uluslar arasi mi okusam yuksek yapacagima. Bir ise girer calisirim bir yandanda onu mu okusam diyorum. En azindan Ankara ya falan kadro aciliyor. Boyle seyler dusunmeye basladim ciddi ciddi artik hocam.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı zeynep_seyda Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Benim puanım 82,3 e düştü Erzincan gelir mi sizce?
    Bence gelir hocam. Ben bu sehirleri yazmak isteyen kimse olacagini sanmiyorum. Malatya adana bile yok saka gibi. Erzincan gelir bence
    brs_kurt bunu beğendi.

  6. #96
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    33
    [QUOTE=erdibasak;337656]Aynen hocam bazen diyorum ki aciktan mesela uluslar arasi mi okusam yuksek yapacagima. Bir ise girer calisirim bir yandanda onu mu okusam diyorum. En azindan Ankara ya falan kadro aciliyor. Boyle seyler dusunmeye basladim ciddi ciddi artik hocam.

    - - - Güncellendi - - -



    Bence gelir hocam. Ben bu sehirleri yazmak isteyen kimse olacagini sanmiyorum. Malatya adana bile yok saka gibi. Erzincan gelir bence[/QUO

    Dediğiniz gibi kadrolar çok kötü. Ama benim artık puanımı yükseltmek gibi bir umudum pek kalmadı. Yüksek lisansım da bitiyor. Şansımı deneyeceğim mecbur.
    erdibasak bunu beğendi.

  7. #97
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    388
    [QUOTE=zeynep_seyda;337664]
    Alıntı erdibasak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aynen hocam bazen diyorum ki aciktan mesela uluslar arasi mi okusam yuksek yapacagima. Bir ise girer calisirim bir yandanda onu mu okusam diyorum. En azindan Ankara ya falan kadro aciliyor. Boyle seyler dusunmeye basladim ciddi ciddi artik hocam.

    - - - Güncellendi - - -



    Bence gelir hocam. Ben bu sehirleri yazmak isteyen kimse olacagini sanmiyorum. Malatya adana bile yok saka gibi. Erzincan gelir bence[/QUO

    Dediğiniz gibi kadrolar çok kötü. Ama benim artık puanımı yükseltmek gibi bir umudum pek kalmadı. Yüksek lisansım da bitiyor. Şansımı deneyeceğim mecbur.
    Deneyin hocam kesin gelecegini dusunuyorum. En azindan Van'dan iyi bence. Iyi ki gecen donem Van i yazmamissiniz. Insallah hepimizin hakkinda hayirlisi olur.
    zeynep_seyda bunu beğendi.

  8. #98
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    24
    [QUOTE=erdibasak;337656]Aynen hocam bazen diyorum ki aciktan mesela uluslar arasi mi okusam yuksek yapacagima. Bir ise girer calisirim bir yandanda onu mu okusam diyorum. En azindan Ankara ya falan kadro aciliyor. Boyle seyler dusunmeye basladim ciddi ciddi artik hocam.

    valla hocam mantıklı gibi yüksek doktora yapmak yerine ona ağırlık verilse olmayacak şey değil. 80 civarı puanlar bile iş görüyor. Allahım düşündüğümüz şeylere bak ya
    erdibasak bunu beğendi.

  9. #99
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    388
    [QUOTE=brs_kurt;337671]
    Alıntı erdibasak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aynen hocam bazen diyorum ki aciktan mesela uluslar arasi mi okusam yuksek yapacagima. Bir ise girer calisirim bir yandanda onu mu okusam diyorum. En azindan Ankara ya falan kadro aciliyor. Boyle seyler dusunmeye basladim ciddi ciddi artik hocam.

    valla hocam mantıklı gibi yüksek doktora yapmak yerine ona ağırlık verilse olmayacak şey değil. 80 civarı puanlar bile iş görüyor. Allahım düşündüğümüz şeylere bak ya
    Hocam millet bizdeki puanlarla istanbula falan ataniyor. Gcen mimarliga bakiyim dedim Bir baktim adamlar 83 84 lerle istanbula yerlesiyor: D agliyimmi guluyimmi bilemedim kadrolarina bakiyorum hep buyuk sehirlee. Taban puanlar aciklaninca goruruz yine 70 kusurlerle ankaraya izmire atananlari. en temizi uluslar arasi sinavsiz ikinci universitede oluyor. Kendimizi gelistirmeye bu kadar cabalayacagimiza yuksek doktora makaleler falan onu okuyalim aciktan 4.00 da ortalama yapariz ne yapacagimizi sasirdik artik: D
    scienziato bunu beğendi.

  10. #100
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    24
    bence de hocam açılan bu kadroların hepsi iç karartıcı gibi geldi kendi adıma. kim gider bu kadrolara diye düşünüyorum. 85-90 arası olanlar bekler galiba pek yazılacak yere benzemiyorlar.
    erdibasak bunu beğendi.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ANKARA ÜNİVERSİTESİ Gıda Mühendisliği Bölümü lisans mezunu ve Gıda Mühendisliği alanında lisansüstü eğitim yapıyor olmak
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 28-09-2011, 14:57
  2. İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ Gıda Mühendisliği, Gıda Bilimleri, Gıda Teknolojisi Bölümlerinden birinden mezun ve alanında ylisans
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 17-08-2011, 21:39
  3. Cevap: 0
    Son Mesaj: 31-01-2011, 15:10
  4. Gıda Mühendisliği bölümü mezunu ve Gıda Mühendisliği alanında yüksek lisans yapmış olmak
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 08-01-2011, 00:56
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj: 05-01-2011, 08:58

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git