reklam

Sayfa 2 - Toplam 8 İlkİlk 1234 ... SonSon
Bulunan 11 den 20 - Toplam 78
Ağaç Şeklinde Aç19Beğeni

Büyük Türkiye'nin Büyük Çayı Didi

Sohbet/Muhabbet Konuları Forumunda Büyük Türkiye'nin Büyük Çayı Didi Konusunu İncelemektesiniz

st4lk3r Demiş ki: Tv hiç izlemiyorum yılda bir kaç saat o da lokantalarda-restoranlarda falan . ...


  1. #11
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    747
    Alıntı st4lk3r Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Tv hiç izlemiyorum yılda bir kaç saat o da lokantalarda-restoranlarda falan . Sadece bir kez burada sizin önerinizle!!! izledim o kadar Tekrar izleyemem Çok başarılı bulduğumu söyleyemem ama kesinlikle akılda kalıcı bir reklam.
    İlginçtir bana birazda Adile Naşit'i hatırlattı.
    Sabanoglusaban - Elmasim gitti HD - YouTube

    Bu arada genel olarak söylemek gerekirse Tv reklamları hakikaten berbat; Geçen ales'ten çıktığımda yemek yemek için bir mekana gittim tv karşımda, bir kaç tane dondurma ve şampuan reklamı izledikten sonra berbat ösym sınavlarının aslında o kadarda berbat olmadığını farkettim
    Hocam paylasimlarinizi ilgiyle takip ediyorum

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  2. #12
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Mesaj
    82
    Alıntı aktan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yav arkadaş, o kadar reklam seyrettim ilk defa bu kadar bir teyzeye ayar oldum......

    Bağıra bağıra "didi" "didi" deyip duruyor.

    Sırf ondan dolayı markaya karşı büyük bir ön yargım var ve içmedim içmeyeceğim..

    Bir de çayı satmak için siyasi mesaj veriyor. Politikacı gibi
    KEsinlikle içmeyin . evde soğumuş cayı için daha iyi )

  3. #13
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    747
    Alıntı bektas Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    KEsinlikle içmeyin . evde soğumuş cayı için daha iyi )
    Hocam sonuçta soğuk çay lezzetli bence ama Didi'yi bir kez içtim..Hemde gana gana içtim..Sonra konuşmam ve aksanım değişti

  4. #14
    47
    47 Çevrimdışı
    Editör
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Nerden
    Nomad...
    Mesaj
    1.183
    Alıntı aktan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam paylasimlarinizi ilgiyle takip ediyorum

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Olur mu hocam asıl ben sizin paylaşımları takip ediyorum. O gazeteci ve akademisyen fıkrası gibi bir içerik, bir daha bulabileceğimi sanmıyorum

    Bu arada didi'ya bu logoyu yapıştırmak lazım İçenin susuzluğunu öyle bir kesiyor ki bir daha içmeye gerek kalmıyor
    Logo bu:
    Son düzenleyen 47, 05-06-2014 saat 14:15.

  5. #15
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    747
    Alıntı st4lk3r Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Olur mu hocam asıl ben sizin paylaşımları takip ediyorum. O gazeteci ve akademisyen fıkrası gibi bir içerik, bir daha bulabileceğimi sanmıyorum

    Bu arada didi'ya bu logoyu yapıştırmak lazım İçenin susuzluğunu öyle bir kesiyor ki bir daha içmeye gerek kalmıyor
    Logo bu:
    Akademisyen fikrasini nette gorur gormez paylasayim istedim..

    Didi markasida bilerek teyze kullanmis akillari sira obez turk teyzeleri alisverise gidince bundan alacak ve cay demliyecegine kola icecegine soguk cay icecek...reklamin amaci soguk cayin konseptini degistirmek ve halka indirmek...mekanlarda ben bi aysti limon alayim diyen yakisikli ve guzel genc yerine teyze..abarti bir anadolu aksaniyla...sonumuz iyiye gitmiyor

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  6. #16
    47
    47 Çevrimdışı
    Editör
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Nerden
    Nomad...
    Mesaj
    1.183
    Alıntı aktan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Akademisyen fikrasini nette gorur gormez paylasayim istedim..

    Didi markasida bilerek teyze kullanmis akillari sira obez turk teyzeleri alisverise gidince bundan alacak ve cay demliyecegine kola icecegine soguk cay icecek...reklamin amaci soguk cayin konseptini degistirmek ve halka indirmek...mekanlarda ben bi aysti limon alayim diyen yakisikli ve guzel genc yerine teyze..abarti bir anadolu aksaniyla...sonumuz iyiye gitmiyor

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hocam mesajınızda bir ifade kullanmışsınız "halka indirmek". Ben basit bir örnek vereyim Mercedes ve Bmw otomobil dünyasının devleri. Üretim stratejiler ve kalitelerinden ödün vermeyen markalardı. Hedef kitlesi zengin ve ekonomik gücü iyi olan kesimdi. Toyota 80 ve 90'larda ürettiği teneklerin (arabaların ) hedefi, Mercedes ve Bmw sahiplerinin ikinci aracı olabilmek, eşlerine-çocuklarına aldırabilmek, aracı herkese hitap eder hale getirebilmek için uğraştı. Halka indirgenen Toyota'nın o günkü yatırımlarının karşılığı şu: Komedi gibi ama ekonomik büyüklük bakımından BMW+Merceses'in değeri bir tane Toyota değil Audinin amblemindeki her halka batan bir şirketi simgeliyor, ondan bahsetmeye gerek yok Prestij markalar Öyle bir ayar yediler ki bir zamanlar 2.5'ten aşağı motor üretmeyen markalar şimdi alt segment araç üretmeyi bir kenara bıraktım üst segmentte dahi Lexus'a İnfiniti'ye pazar kaybettirdiler.

    Çok uzun bir örnek oldu Yani hocam şimdi bir genç yakışıklı cafeye gidecekte, entel görünmek için soğuk çay isteyecekte, bir tane satış yapacak. Hiç gerek yok; bir tane ilçedeki 4 tane markete birer buz dolabı verseniz, adamları biraz promosyonla kafalasanız bu genç ve yakışıklı kitleye sattığınızda 50 kat daha fazla satış yaparsınız, hemde burnu dik mekan sahiplerinin bitmez tükenmez triplerinden kurtulursunuz. Sonra piyasada tutulup cüzdan kabarınca bu kez kafelere el atıp rüşvet vererek diğer markaların ürünleri sattırmayarak bu entel gençleri Dididididi içmeye mecbur bırarsınız.
    Pazar stratejisini ifşa ettim
    Son düzenleyen 47, 16-06-2014 saat 15:34.

  7. #17
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    747
    Alıntı st4lk3r Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam mesajınızda bir ifade kullanmışsınız "halka indirmek". Ben basit bir örnek vereyim Mercedes ve Bmw otomobil dünyasının devleri. Üretim stratejiler ve kalitelerinden ödün vermeyen markalardı. Hedef kitlesi zengin ve ekonomik gücü iyi olan kesimdi. Toyota 80 ve 90'larda ürettiği teneklerin (arabaların ) hedefi, Mercedes ve Bmw sahiplerinin ikinci aracı olabilmek, eşlerine-çocuklarına aldırabilmek, aracı herkese hitap eder hale getirebilmek için uğraştı. Halka indirgenen Toyota'nın o günkü yatırımlarının karşılığı şu: Komedi gibi ama ekonomik büyüklük bakımından BMW+Merceses'in değeri bir tane Toyota değil Audinin amblemindeki her halka batan bir şirketi simgeliyor, ondan bahsetmeye gerek yok Prestij markalar Öyle bir ayar yediler ki bir zamanlar 2.5'ten aşağı motor üretmeyen markalar şimdi alt segment araç üretmeyi bir kenara bıraktım üst segmentte dahi Lexus'a İnfiniti'ye pazar kaybettirdiler.

    Çok uzun bir örnek oldu Yani hocam şimdi bir genç yakışıklı cafeye gidecekte, entel görünmek için soğuk çay isteyecekte, bir tane satış yapacak. Hiç gerek yok; bir tane ilçedeki 4 tane markete birer buz dolabı verseniz, adamları biraz promosyonla kafalasanız bu genç ve yakışıklı kitleye sattığınızda 50 kat daha fazla satış yaparsınız, hemde burnu dik mekan sahiplerinin bitmez tükenmez triplerinden kurtulursunuz. Sonra piyasada tutulup cüzdan kabarınca bu kez kafelere el atıp rüşvet vererek diğer markaların ürünleri sattırmayarak bu entel gençleri Dididididi içmeye mecbur bırarsınız.
    Pazar stratejisini ifşa ettim
    Tarihci dostum, bir pazarlama akademisyeni olarak soyledigin herseye katiliyorum..pazarlama proflari agladi beeeee
    Ben yinede bu reklamdan dolayi teyzelerin bim, a101e gidip bu cayi alabilecegini tahmin edemiyorum..tuketici davranisini degistirmeye yonelik bir reklam ama tabi sonuclarini keske gorebilsem..acaba hedef kitleleri gercekten kim..turk aile yapisina soguk cay icme kulturunu cakabilecekler mi...yozgattaki esnaf isci aile survivor izlerken soguk cayini yudumlayacak mi..reklamda oynayan teyze bu kitleyi vurmaya donuk ama..ilginc bir vaka

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  8. #18
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2014
    Mesaj
    120
    Aktan hocamız reklam ve ürünle ilgili bi şey paylaşmış. Ilgimi çekti tabii ki ))

    Bu soğuk çay Doğu ülkelerine resmen zorla beyendirtilmeye çalışılıyor. Fakat ingilis icadi bizim ağız tadimiza uygun olamadi. Her ne kadar bir kere içince anlayamadım, bir kere daha içelim deyip ala bilecegimiz ürün olsa da, avrupayi gençler alip gana-gana içiyor. ama reklami yasli bir teyze aksaniyla soylerse bazi gençler burun kıvırir icmez. Mesela, Icetea, Lipton gibi markalar hep gençlere hitap eden reklamlar çeker. Ki dogrusu da budur. Yaşlı neslin agiz tadina uymaz o soğuk agiz burusturan çay.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

  9. #19
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    747
    Alıntı Hazel_aze Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aktan hocamız reklam ve ürünle ilgili bi şey paylaşmış. Ilgimi çekti tabii ki ))

    Bu soğuk çay Doğu ülkelerine resmen zorla beyendirtilmeye çalışılıyor. Fakat ingilis icadi bizim ağız tadimiza uygun olamadi. Her ne kadar bir kere içince anlayamadım, bir kere daha içelim deyip ala bilecegimiz ürün olsa da, avrupayi gençler alip gana-gana içiyor. ama reklami yasli bir teyze aksaniyla soylerse bazi gençler burun kıvırir icmez. Mesela, Icetea, Lipton gibi markalar hep gençlere hitap eden reklamlar çeker. Ki dogrusu da budur. Yaşlı neslin agiz tadina uymaz o soğuk agiz burusturan çay.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Tesekkurler

    Valla ben icetea limonu cok seviyorum..icimi bana sudan bile kolay geliyor..
    Bir de didi markasi sonucta çaykur'a bagli...caykur bence hic ama hic modern bir imaja sahip degil. Ayrica caykur un sallama caylarinin bile iyi olmadigini cok duymusumdur.
    Bu kosullarda boyle bir modern urunu caykur'un cikarmis olmasi zaten basli basina bir problem..
    Soylediginiz gibi dogu kulturune dayatilan bir urun..ben turk kahvesi, demleme cay ve çeşme suyu icmeye devam edecegim

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  10. #20
    47
    47 Çevrimdışı
    Editör
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Nerden
    Nomad...
    Mesaj
    1.183
    Alıntı aktan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Tarihci dostum, bir pazarlama akademisyeni olarak soyledigin herseye katiliyorum..pazarlama proflari agladi beeeee
    Ben yinede bu reklamdan dolayi teyzelerin bim, a101e gidip bu cayi alabilecegini tahmin edemiyorum..tuketici davranisini degistirmeye yonelik bir reklam ama tabi sonuclarini keske gorebilsem..acaba hedef kitleleri gercekten kim..turk aile yapisina soguk cay icme kulturunu cakabilecekler mi...yozgattaki esnaf isci aile survivor izlerken soguk cayini yudumlayacak mi..reklamda oynayan teyze bu kitleyi vurmaya donuk ama..ilginc bir vaka

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hocam sizin alanınız olduğunu bilseydim yorum yapmazdım Tereciye tere satmak gibi bir durum oldu. Artık konu başlığının geyik içermesine bağlayalım

    Hocam potansiyelin düşükülüğünden bahsetmişsiniz ancak Cola-Turca gibi bir örneğimiz var. Ülker agresif polikasından şaibeli bir şekilde vazgeçinceye kadar Coca Cola'nın canına öyle bir okudu ki o zaman daha çocuk olmama rağmen Coca Cola'nın bu yerli fırtınasını durdurabilmek için Türkiye'de fabrika açıp "bakın bizde yerli sayılırız" diye haberlerde ağlamaklı figan ettiğini hala hatırlıyorum. Onun için Didi'nin arkasında durulsa bir marka oluşturulabilir bu markada ileride Nestea gibi firmalara yüksek bir kar oranıyla satılabilir zaten çaykur fason üretim yaptırıyor. Sadece vizyonu değişmiş, gençleşmiş farklı pazarlara açılmaya niyetli dinamik bir firma görüntüsü vermek için bile bence bu tip bir ürünlere yatırım yapılabilir.

    Ancak hocam bence reklamın amaçladığı kitle çok önemli örneğin Ray-ban tam bir genç markası şimdi gidip Ray-ban'a para verirsem ileride yaşlanınca Ray-Ban takan birini gördüğümde iç geçirip gençlik günlerimi hatırlmak, sonra Ray-Ban reklamlarına boy boy görünen yakışıklı tiplere verdiği milyon dolarlara katkıda bulunmuş olmak istemem Onun için şimdi genç yakışıklı olabilirm ancak Ray-Ban ve kitlesi sınırlı markaları tercih etmem; daha global vizyona sahip markalar öncelkilidir. Yarın yaşlanınca da o markayı yanımda görmek isterim
    Son düzenleyen 47, 18-06-2014 saat 11:45.





Sayfa 2 - Toplam 8 İlkİlk 1234 ... SonSon

Benzer Konular

  1. BOÜ: Sonuç Türkiye İçin Büyük Bir Prestij Kaynağı
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 03-10-2013, 13:36
  2. AÖF Öğrencilerine Büyük Şok
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan VeK
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 04-03-2013, 10:59
  3. Türkiye'de Bir İlk Yaşanıyor: Astsubayların Büyük Eylemi!
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 18-02-2013, 14:38
  4. Büyük üniversiteden diğer büyük üniversiteye geçiş
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan reis
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 20-06-2011, 02:07
  5. Büyük Üniversitelerdeki ÖYP kadroları
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan Fenerbahçe
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 18-06-2011, 15:03

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git