reklam

Sayfa 7 - Toplam 12 İlkİlk ... 56789 ... SonSon
Bulunan 61 den 70 - Toplam 117

Piramitleri Uzaylılar mı Yaptı :)

Eğlence/Karikatür Forumunda Piramitleri Uzaylılar mı Yaptı :) Konusunu İncelemektesiniz

Evren sadece insan icin yaratilmis olsaydi bu büyük bir israf olurdu derler ben de hak ...


  1. #61
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    391
    Evren sadece insan icin yaratilmis olsaydi bu büyük bir israf olurdu derler ben de hak veriyorum bu konuda paralel evren teorisine çok sıcak bakmıyorum gerçi aynı insanların farklı tercihleri şeklinde bakmıyorum en azından. Paralel cennet ve paralel cehennem kavramını da ortaya çıkarır yoksa kepler 186F adlı gezegeni belki duymuşsunuzdur. Yaşama olanak veren birçok gezegen var ulaşabildiğimiz evren parçası icerisinde. Ki bu da kendi biyolojik varlığımizdan yola cikarak one surdugumuz birsey farkli yapilar farkli ortamlarda da hayatta kalabilir. Enteresan mevzular var guzel bi baslik olmus bunun uzerine iyi konusulur valla

  2. #62
    Editör
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.352
    Alıntı st4lk3r Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    @arsgor.esra @aktan
    Video bir kaç yıl önce viral bir şekilde sosyal medyada falan bayağı paylaşıldı.

    Şempanzeye dikkat ederseniz silahı alıp ormana doğru gitti, ormanlar kralının defterini dürecek
    ehehe cok iyi ya

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Psychitect Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Evren sadece insan icin yaratilmis olsaydi bu büyük bir israf olurdu derler ben de hak veriyorum bu konuda paralel evren teorisine çok sıcak bakmıyorum gerçi aynı insanların farklı tercihleri şeklinde bakmıyorum en azından. Paralel cennet ve paralel cehennem kavramını da ortaya çıkarır yoksa kepler 186F adlı gezegeni belki duymuşsunuzdur. Yaşama olanak veren birçok gezegen var ulaşabildiğimiz evren parçası icerisinde. Ki bu da kendi biyolojik varlığımizdan yola cikarak one surdugumuz birsey farkli yapilar farkli ortamlarda da hayatta kalabilir. Enteresan mevzular var guzel bi baslik olmus bunun uzerine iyi konusulur valla
    ben de bu paralel evren olayına yeni vakıf oldum iiyice araştrdıktan sonra bi kanıya varıcam..

    - - - Güncellendi - - -

    şuna da bi göz atın http://www.siriusufo.org/worldufodisclosure/
    aktan bunu beğendi.

  3. #63
    47
    47 Çevrimdışı
    Editör
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Nerden
    Nomad...
    Mesaj
    1.183
    Bu Kepler 186-F falan bana biraz hikaye gibi geliyor. Günümüzüde aya gidilip gidilmediği tartışılırken, Ay'ın gidilmeyen taraflarına gönderilecek uzay kapsülleri bile gönderilememişken ve veriler eksikken, burnumuzun dibindeki Mars'la ilgili bilgilerimiz bile kısıtlıyken kalkıp 500 ışık yılı uzaklıktaki bir gezegen dünyanın ikizidir açıklamasını ben gerçekçi bulmuyorum. Günümüz teleskoplarıyla atmosfer olup olmadığı bile anlaşılamayacak kadar uzak bir tane simulasyon oluşturup dünyanın ikizi açıklamasını yapan bilim adamları bence sansasyon peşinde o kadar. Maksat insanların ilgisi bu yöne çekip hükümetlerden daha fazla kaynak koparmak. Dertleri para, daha önce insan klonlamayala ilgili devasa paralar yürüten, dünyanın en büyük dergilerinde boy boy poz verip, paçalarından ego pışkıran bilim adamlarını henüz unutmadık

    İki dakikaya teori uydurdum
    aktan bunu beğendi.

  4. #64
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    747
    Alıntı st4lk3r Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    @arsgor.esra @aktan
    Video bir kaç yıl önce viral bir şekilde sosyal medyada falan bayağı paylaşıldı.

    Şempanzeye dikkat ederseniz silahı alıp ormana doğru gitti, ormanlar kralının defterini dürecek
    Yok artık ...Hocam sizin bu maymun asker olayına artık tamamen inandım..

    Bana bilimsel bütün kanıtları sunabildiniz..Tebrik ederim sizi

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Psychitect Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Evren sadece insan icin yaratilmis olsaydi bu büyük bir israf olurdu derler ben de hak veriyorum bu konuda paralel evren teorisine çok sıcak bakmıyorum gerçi aynı insanların farklı tercihleri şeklinde bakmıyorum en azından. Paralel cennet ve paralel cehennem kavramını da ortaya çıkarır yoksa kepler 186F adlı gezegeni belki duymuşsunuzdur. Yaşama olanak veren birçok gezegen var ulaşabildiğimiz evren parçası icerisinde. Ki bu da kendi biyolojik varlığımizdan yola cikarak one surdugumuz birsey farkli yapilar farkli ortamlarda da hayatta kalabilir. Enteresan mevzular var guzel bi baslik olmus bunun uzerine iyi konusulur valla
    Hocam Kepler 186 f wikipedia'ya göre, Kepler 186 isminde bir kızıl yıldız etrafında..Bu kızıl yıldız da güneşin 1/10'u kadar anca enerji veriyormuş..

    Demek ki baya soğuk bir gezegen büyük ihtimalle ahalisi de çok soğuktur ve yabancıları iyi karşılamayabilirler

  5. #65
    Editör
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.352
    ayin karanlik yuzunu nasa gonderdigi uyduyla cekmis ora da ayni.gorunen yuzu gibi corak kayalik

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    aktan bunu beğendi.

  6. #66
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    391
    Alıntı aktan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yok artık ...Hocam sizin bu maymun asker olayına artık tamamen inandım..

    Bana bilimsel bütün kanıtları sunabildiniz..Tebrik ederim sizi

    - - - Güncellendi - - -



    Hocam Kepler 186 f wikipedia'ya göre, Kepler 186 isminde bir kızıl yıldız etrafında..Bu kızıl yıldız da güneşin 1/10'u kadar anca enerji veriyormuş..

    Demek ki baya soğuk bir gezegen büyük ihtimalle ahalisi de çok soğuktur ve yabancıları iyi karşılamayabilirler
    o kadar soguksa yuzeyi buzul olmasi gerekmez mi yahu bana baya sicakkanli gorundu esasen

  7. #67
    Editör
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.352
    Alıntı Psychitect Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    o kadar soguksa yuzeyi buzul olmasi gerekmez mi yahu bana baya sicakkanli gorundu esasen
    belki no frost'tur

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    aktan bunu beğendi.

  8. #68
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    747
    Alıntı Psychitect Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    o kadar soguksa yuzeyi buzul olmasi gerekmez mi yahu bana baya sicakkanli gorundu esasen
    Hocam @arsgor.esra arkadaşımız oraların çorak ve kayalık olduğunu söylüyor )

    Gerçi dediğiniz doğru, öyle kuraklıkta zor iklimde yaşayanlar mert ve sıcak kanlı olur derlerdi...Doğanın terbiye ettiği, bıyıkları ve kasketi tipi içinde yürürken kar ve buz olan Anadolu Erkeği(Kaplanı)..

  9. #69
    Editör
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.352
    Alıntı aktan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam @arsgor.esra arkadaşımız oraların çorak ve kayalık olduğunu söylüyor )

    Gerçi dediğiniz doğru, öyle kuraklıkta zor iklimde yaşayanlar mert ve sıcak kanlı olur derlerdi...Doğanın terbiye ettiği, bıyıkları ve kasketi tipi içinde yürürken kar ve buz olan Anadolu Erkeği(Kaplanı)..
    aynen tas kayalik obur yuzuyle ayni hayal.kirikligina ugradm oysa haktan akdogan -ki kendisini cok seviyorum- o karanlik yuzeyde uzaylilarn yasadgini yapilasma oldugunu.demisti

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

  10. #70
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    747
    Alıntı arsgor.esra Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    aynen tas kayalik obur yuzuyle ayni hayal.kirikligina ugradm oysa haktan akdogan -ki kendisini cok seviyorum- o karanlik yuzeyde uzaylilarn yasadgini yapilasma oldugunu.demisti

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    hocam tam ÖYP zorunlu hizmet yeriymiş..Kaçmak için taklalar atılası





Sayfa 7 - Toplam 12 İlkİlk ... 56789 ... SonSon

Benzer Konular

  1. YÖK 39 Fakülteye Dekan Ataması Yaptı
    Güncel Eğitim Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 28-06-2013, 18:18
  2. YÖK, 18 Fakülteye Dekan Ataması Yaptı
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 29-03-2013, 15:13
  3. Usain Bolt Bunu da Yaptı!
    Basketbol forum içinde, yazan emre_5553
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 18-02-2013, 17:15
  4. ÖYP'ye 5 Günde 20 Bin Kişi Başvuru Yaptı
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 26-12-2012, 15:43
  5. YÖK, 59 fakülteye dekan ataması yaptı
    Güncel Eğitim Haberleri forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 16-11-2012, 21:44

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git