reklam

Sayfa 6 - Toplam 12 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
Bulunan 51 den 60 - Toplam 117

Piramitleri Uzaylılar mı Yaptı :)

Eğlence/Karikatür Forumunda Piramitleri Uzaylılar mı Yaptı :) Konusunu İncelemektesiniz

arsgor.esra Demiş ki: bunları duydukça ne kadar küçük bir dünyam oldugunu anlıyorum mıllet nelerle ugrasıyor ...


  1. #51
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    747
    Alıntı arsgor.esra Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bunları duydukça ne kadar küçük bir dünyam oldugunu anlıyorum mıllet nelerle ugrasıyor
    ÖYP'nin senetleri ne olacak acaba? Alacaklar mı?

    Maymun insan kırması olsaydı onlarla basket oynamak istemezdim kesinliklee...

    Paso blog yerdim heralde
    Son düzenleyen aktan, 31-05-2014 saat 20:17.

  2. #52
    47
    47 Çevrimdışı
    Editör
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Nerden
    Nomad...
    Mesaj
    1.183
    Alıntı aktan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ÖYP'nin senetleri ne olacak acaba? Alacaklar mı?

    Maymun insan kırması olsaydı onlarla basket oynamak istemezdim kesinliklee...

    Paso blog yerdim he he he
    Hocam çok iyimsersiniz, bence rakip takımın kollarını koparıp ondan sonra maça başlarlar. Bunu Maymun-Asker konusuyla ilgili fikri alının bir şempanze yetiştiricisin yaptığı yorumlara göre söylüyorum

  3. #53
    Editör
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.352
    Alıntı aktan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ÖYP'nin senetleri ne olacak acaba? Alacaklar mı?

    Maymun insan kırması olsaydı onlarla basket oynamak istemezdim kesinliklee...

    Paso blog yerdim heralde
    işte bu umarsızlıktan dolayı görünmüyolar bize yaa

  4. #54
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    747
    Alıntı st4lk3r Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam çok iyimsersiniz, bence rakip takımın kollarını koparıp ondan sonra maça başlarlar. Bunu Maymun-Asker konusuyla ilgili fikri alının bir şempanze yetiştiricisin yaptığı yorumlara göre söylüyorum
    Bende onlar gibi kafamı ve karnımı aynı anda kaşısam ve huuu huuuu diye bağırarak sevinsem basket attıktan sonra yedirebiliriz heralde..

    Hocam demiş olduğunuz maymun asker projesi hayata geçmiş görünüyor.



    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı arsgor.esra Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    işte bu umarsızlıktan dolayı görünmüyolar bize yaa
    Hocam fakültenin fotoselli havlusu içeride kimse yokken bazen kendi kendine çalışıyor..

  5. #55
    Editör
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.352
    bi de paralel evren olayı var bunla ilgili ne düşünüosunuz.coherence diye film var 2013 yapımı türkçe dublajlı bulamıorm sinir oldum paralel evrenle ilgiliymiş.buna da merak sardım

  6. #56
    47
    47 Çevrimdışı
    Editör
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Nerden
    Nomad...
    Mesaj
    1.183
    Alıntı aktan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bende onlar gibi kafamı ve karnımı aynı anda kaşısam ve huuu huuuu diye bağırarak sevinsem basket attıktan sonra yedirebiliriz heralde..

    Hocam demiş olduğunuz maymun asker projesi hayata geçmiş görünüyor.

    Amerikan ordusunun önemli bir kısmı hayvanlardan oluşuyormuş dedikudusunu duymuştum ama gerçekleştirdiklerini bilmiyordum

    İşte gerçek bir Ape-Soldier
    Ape With AK-47 - YouTube

  7. #57
    Editör
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.352
    Alıntı st4lk3r Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Amerikan ordusunun önemli bir kısmı hayvanlardan oluşuyormuş dedikudusunu duymuştum ama gerçekleştirdiklerini bilmiyordum

    İşte gerçek bir Ape-Soldier
    Ape With AK-47 - YouTube
    video süperrrrr

  8. #58
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    747
    Alıntı arsgor.esra Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bi de paralel evren olayı var bunla ilgili ne düşünüosunuz.coherence diye film var 2013 yapımı türkçe dublajlı bulamıorm sinir oldum paralel evrenle ilgiliymiş.buna da merak sardım
    Hocam inanıyorum ben böyle şeylere, milyarlarca insanın doğup ölmüş olduğu bu evrende eminim ki, çok farklı bir sistematik var..Çok büyük bir devinim var dünyada dolayısıyla da evrende...

    Paralel evrene inanırım, ama dikkatli konuşalım bu konuda; sonra bütün paralel evrenciler, Kenan Evrenciler veya paralel devletçiler gibi forumdan dışlanabilir

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı st4lk3r Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Amerikan ordusunun önemli bir kısmı hayvanlardan oluşuyormuş dedikudusunu duymuştum ama gerçekleştirdiklerini bilmiyordum

    İşte gerçek bir Ape-Soldier
    Ape With AK-47 - YouTube
    Video süper değil bence on numara 5 Yildiz

    Hocam zaten maymunun yanındaki adamlar da hareket ve dans olarak maymunu yalnız bırakmamışlar

  9. #59
    Editör
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.352
    Alıntı aktan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam inanıyorum ben böyle şeylere, milyarlarca insanın doğup ölmüş olduğu bu evrende eminim ki, çok farklı bir sistematik var..Çok büyük bir devinim var dünyada dolayısıyla da evrende...

    Paralel evrene inanırım, ama dikkatli konuşalım bu konuda; sonra bütün paralel evrenciler, Kenan Evrenciler veya paralel devletçiler gibi forumdan dışlanabilir

    - - - Güncellendi - - -



    Video süper değil bence on numara 5 Yildiz

    Hocam zaten maymunun yanındaki adamlar da hareket ve dans olarak maymunu yalnız bırakmamışlar
    aynen video muhteşem zaten izlenme sayısında cok ya paralel evren acaba Müslümanlığa ters mi öyleyse inanmıcam
    hunterandhunt bunu beğendi.

  10. #60
    47
    47 Çevrimdışı
    Editör
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Nerden
    Nomad...
    Mesaj
    1.183
    @arsgor.esra @aktan
    Video bir kaç yıl önce viral bir şekilde sosyal medyada falan bayağı paylaşıldı.

    Şempanzeye dikkat ederseniz silahı alıp ormana doğru gitti, ormanlar kralının defterini dürecek
    Son düzenleyen 47, 01-06-2014 saat 14:30.





Sayfa 6 - Toplam 12 İlkİlk ... 45678 ... SonSon

Benzer Konular

  1. YÖK 39 Fakülteye Dekan Ataması Yaptı
    Güncel Eğitim Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 28-06-2013, 18:18
  2. YÖK, 18 Fakülteye Dekan Ataması Yaptı
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 29-03-2013, 15:13
  3. Usain Bolt Bunu da Yaptı!
    Basketbol forum içinde, yazan emre_5553
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 18-02-2013, 17:15
  4. ÖYP'ye 5 Günde 20 Bin Kişi Başvuru Yaptı
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 26-12-2012, 15:43
  5. YÖK, 59 fakülteye dekan ataması yaptı
    Güncel Eğitim Haberleri forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 16-11-2012, 21:44

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git